Také Citroën si na březen připravil své akce

Ani český importér vozů značky Citroën neodolal pokušení z nadcházejícího jara a zveřejnil svoji limitovanou cenovou nabídku. Prostupuje prakticky celým spektrem u nás nabízených modelů, sleva může dosahovat až 256 000 Kč a tato akce platí na vozy objednané do konce března. Nedá se však očekávat, že by následující dubnové nabídky byly dramaticky odlišné.

Začněme od nejmenších, řada C1 je k mání s plošnou slevou 35 000 Kč a cenami od 179 900 kč. Dobíhající generace C3 se doprodává za ceny od 216 900 Kč, zatímco zaváděcí ceny následnické generace jsme vám naznačili v našem testu nového Citroënu C3 VTi Exclusive na tomto místě. Na praktickém modelu C3 Picasso lze ušetřit od 45 000 do 78 000 Kč a pořídit jej již za 287 900 Kč.

Nižší střední třída je u značky Citroën reprezentována řadou C4 ve verzích hatchback a kupé, na nichž lze ušetřit plošně od 110 000 do 139 000 Kč, pětidvéřový C4 s motorem 1,4i a výbavou X díky tomu pořídíte už za 253 900 Kč. Užitkově zaměřené řady Nemo, Berlingo First a Berlingo umožňují úsporu v rozpětí od 20 000 do 115 000 Kč, praktické Berlingo First s motorem 1,4i a vyšší výbavou SX tak může být vaše třeba za 269 900 Kč. Pro velkoprostorové vozy s přídomkem Picasso v řadách Xsara, C4 a C4 Grand jsou připraveny slevy v rozmezí od 150 000 do 175 000 Kč.

Na citelné úspory se můžete těšit i u služebně relativně mladé řady C5 s karosériemi sedan i kombi, kde ušetříte vždy rovných 100 000 Kč. Když máte touhu zahrát si na manažera se smyslem pro vytříbený francouzský design, postačí vám tedy jen 509 900 Kč. Pokud však hodláte udělat něco pro rodinu a zvolili jste si velké MPV C8, můžete uspořit i plných 256 000 Kč, když třeba verze Exclusive 2,2 HDi stojí přijatelných 799 900 Kč. Jestli ale spíše vyznáváte výlety mimo zpevněné komunikace, přijde vám vhod sleva 130 000 až 150 000 Kč poskytovaná na vozy řady C-Crosser, jejichž cena díky tomu začíná na 689 900 Kč.

Uvedené ceny nejsou vázány druhem financování, pokud k němu však zákazník využije program Bonus Leasing, může si z pořizovací ceny většiny ze zmíněných modelů odečíst dalších 35 000 až 70 000 kč.

Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

včera | Stanislav Kolman | 58 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků