Také Citroën C4 má po faceliftu. Novinky jsou klasické

Marek  |  11. 12. 2014 12:41

to je kýč na kolech

Odpovědět  |   | 
Petr  |  11. 12. 2014 13:28

Před faceliftem tam byly alespoň motory bez turba a jenom čtyřválce. Nesměřuje to dobrým směrem.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 12. 2014 14:49

Dokud bude hloupá EU hodnotit spotřebu dle současné metodiky, půjdou auta do háje.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  11. 12. 2014 13:33

To není kýč, ale překvapivě asi nejlepší auto ve třídě, minimálně v poměru cena/výkon. Najezdil jsme s ním 30 tis., a porovnávám s Focusem, Golfem, Octavií, P308 a Astrou.

Odpovědět  |   | 
jirka o.  |  11. 12. 2014 16:18

.presne,mam na nem najeto 75tkm za dva roky a v 1.6hdi je to za ty penize skvely vuz..

Odpovědět  |   | 
řidič  |  11. 12. 2014 18:01

Plakátoví mistři co najedou pár km, když mají na benzín a táta jim to na chvíli půjčí jsou největší znalci, to jste netušil??

Odpovědět  |   | 
xfaktor  |  11. 12. 2014 20:11

Kdyby to bylo nejlepší auto ve třídě, asi by frantíci neprodávali těch pár kusů, co toho prodávají, ale podstatně víc. Oproti Golfu a Focusu toho prodají třetinu.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  11. 12. 2014 20:41

Zajímavá logika - co se prodává nejvíc, je nejlepší. Vůbec to nemůže být např. davovým chováním lidí...

Odpovědět  |   | 
vsl  |  05. 02. 2015 14:32

Neviem prečo niekto zaujato honoti auto -Citroen C4 II keď v ňom nikdy nesedel.Keby si to auto vyskúšal Citroen C4 II,nikdy viac by take somariny nenapísal.Už som mal rôzne auta ale musím skonštatovať že je to auto skutočne najlepšie v danej triede.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  11. 12. 2014 20:49

uuu, pekne auto, rozhodne krajsie ako golf. Ta farba mu slusi. Za dizajn davam jednotku a to sa u mna stava dost vynimocne.

Odpovědět  |   | 
Spacer  |  12. 12. 2014 22:40

Dizajn pekný, ale už trocha okukaný. Dnes C4 tromfuje Peugeot 308.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus UX 250h F Sport Top: Pro nejdůležitější lidi na světě

Lexus UX 250h F Sport Top

O tom, že Lexus navrhuje a vyrábí opravdu krásná auta, není pochyb. A já se k řízení jednoho takového krasavce dostala. Nový Lexus UX 250h je první auto s hybridním pohonem, které jsem měla možnost vyzkoušet, a byla jsem z něj nadšená. Samozřejmě hlavně z holčičího pohledu, jak jinak.

dnes | AutoRevue.cz | 27 příspěvků
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A