Také Citroën C4 má po faceliftu. Novinky jsou klasické

V krátké době tu máme facelift dalšího modelu. Po hatchbacku i30 nebo dnešním BMW řady 6 můžeme přidat informace od Citroënu, který připravil modernizaci pro C4. Měnil se design, vylepšovala se výbava a nové jsou také motory. Zkrátka klasické noivnky. 

Test ojetiny Citroën C6: prezidentský luxus pro každého

Test ojetiny Citroën C6: prezidentský luxus pro každého

Aktuální Citroën C4 dorazil na trh v roce 2010, takže jde už o poměrně letitý model. Na svém kontě má přes 450 000 vyrobených exemplářů a další desetitisíce by měly následovat také díky aktuální modernizaci pro rok 2015. Ta přinesla nové světlomety s diodami denního svícení, měnily se i zadní svítilny. Jiný je rovněž design kol a na karoserii bylo přidáno více chromu. Zájemci mohou sáhnout navíc po dvou nových barvách karoserie (Platinum Grey a Spirit Grey).

V interiéru najdeme nový sedmipalcový dotykový displej, nabízený komfort má zvýšit také systém bezklíčkového odemykání a startování. Bezpečnost pak zlepší systém hlídání mrtvého úhlu nebo systém sledující jízdní pruhy.

Test Citroën C-Elysée 1.2 VTi: když nejméně je nejvíce  

Test Citroën C-Elysée 1.2 VTi: když nejméně je nejvíce  

Co se motorů týká, do nabídky se nastěhoval přeplňovaný tříválec 1.2 PureTech s výkonem 81 kW (110 k) a točivým momentem 205 Nm. Silnější alternativou je opět tříválcová dvanáctistovka, ovšem o výkonu 96 kW (130 koní). Zájemci o diesel mohou sáhnout po šestnáctistovkách BlueHDi ve verzích s výkonem 73 kW (100 k) nebo 88 kW (120 k). Samozřejmostí je u naftových motorů systém vstřikování močoviny. Nádržka na Adblue má objem sedmnácti litrů a vystačit by měla na 20 000 km.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

BMW X1 2
Rok výroby: 2012
Stav: 120 517 km
Cena: 360 000 Kč
BMW 3 2
Rok výroby: 2002
Stav: 238 083 km
Cena: 100 000 Kč
BMW 3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 168 957 km
Cena: 260 000 Kč
BMW 3 2
Rok výroby: 2007
Stav: 181 678 km
Cena: 230 000 Kč
BMW 5 2
Rok výroby: 2008
Stav: 223 827 km
Cena: 187 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2017
Stav: 7 836 km
Cena: 1 900 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků