Také Citroën C4 má po faceliftu. Novinky jsou klasické

V krátké době tu máme facelift dalšího modelu. Po hatchbacku i30 nebo dnešním BMW řady 6 můžeme přidat informace od Citroënu, který připravil modernizaci pro C4. Měnil se design, vylepšovala se výbava a nové jsou také motory. Zkrátka klasické noivnky. 

Test ojetiny Citroën C6: prezidentský luxus pro každého

Test ojetiny Citroën C6: prezidentský luxus pro každého

Aktuální Citroën C4 dorazil na trh v roce 2010, takže jde už o poměrně letitý model. Na svém kontě má přes 450 000 vyrobených exemplářů a další desetitisíce by měly následovat také díky aktuální modernizaci pro rok 2015. Ta přinesla nové světlomety s diodami denního svícení, měnily se i zadní svítilny. Jiný je rovněž design kol a na karoserii bylo přidáno více chromu. Zájemci mohou sáhnout navíc po dvou nových barvách karoserie (Platinum Grey a Spirit Grey).

V interiéru najdeme nový sedmipalcový dotykový displej, nabízený komfort má zvýšit také systém bezklíčkového odemykání a startování. Bezpečnost pak zlepší systém hlídání mrtvého úhlu nebo systém sledující jízdní pruhy.

Test Citroën C-Elysée 1.2 VTi: když nejméně je nejvíce  

Test Citroën C-Elysée 1.2 VTi: když nejméně je nejvíce  

Co se motorů týká, do nabídky se nastěhoval přeplňovaný tříválec 1.2 PureTech s výkonem 81 kW (110 k) a točivým momentem 205 Nm. Silnější alternativou je opět tříválcová dvanáctistovka, ovšem o výkonu 96 kW (130 koní). Zájemci o diesel mohou sáhnout po šestnáctistovkách BlueHDi ve verzích s výkonem 73 kW (100 k) nebo 88 kW (120 k). Samozřejmostí je u naftových motorů systém vstřikování močoviny. Nádržka na Adblue má objem sedmnácti litrů a vystačit by měla na 20 000 km.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

19.  4.  2019 | Jan Mička | 63 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků
TEST BMW M850i xDrive Coupé: Do klubu rváčů v rukavičkách

BMW M850i xDrive

Lexus LC je možná zábavnější a lépe se poslouchá a Mercedes S Coupé je pravděpodobně o chloupek komfortnější. Lepší definice třídy gran turismo však na silnice snad ještě nevyjela.

13.  4.  2019 | Miro Mihálik | 15 příspěvků