Také Citroën C4 má po faceliftu. Novinky jsou klasické

V krátké době tu máme facelift dalšího modelu. Po hatchbacku i30 nebo dnešním BMW řady 6 můžeme přidat informace od Citroënu, který připravil modernizaci pro C4. Měnil se design, vylepšovala se výbava a nové jsou také motory. Zkrátka klasické noivnky. 

Test ojetiny Citroën C6: prezidentský luxus pro každého

Test ojetiny Citroën C6: prezidentský luxus pro každého

Aktuální Citroën C4 dorazil na trh v roce 2010, takže jde už o poměrně letitý model. Na svém kontě má přes 450 000 vyrobených exemplářů a další desetitisíce by měly následovat také díky aktuální modernizaci pro rok 2015. Ta přinesla nové světlomety s diodami denního svícení, měnily se i zadní svítilny. Jiný je rovněž design kol a na karoserii bylo přidáno více chromu. Zájemci mohou sáhnout navíc po dvou nových barvách karoserie (Platinum Grey a Spirit Grey).

V interiéru najdeme nový sedmipalcový dotykový displej, nabízený komfort má zvýšit také systém bezklíčkového odemykání a startování. Bezpečnost pak zlepší systém hlídání mrtvého úhlu nebo systém sledující jízdní pruhy.

Test Citroën C-Elysée 1.2 VTi: když nejméně je nejvíce  

Test Citroën C-Elysée 1.2 VTi: když nejméně je nejvíce  

Co se motorů týká, do nabídky se nastěhoval přeplňovaný tříválec 1.2 PureTech s výkonem 81 kW (110 k) a točivým momentem 205 Nm. Silnější alternativou je opět tříválcová dvanáctistovka, ovšem o výkonu 96 kW (130 koní). Zájemci o diesel mohou sáhnout po šestnáctistovkách BlueHDi ve verzích s výkonem 73 kW (100 k) nebo 88 kW (120 k). Samozřejmostí je u naftových motorů systém vstřikování močoviny. Nádržka na Adblue má objem sedmnácti litrů a vystačit by měla na 20 000 km.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků