Také Citroën C4 má po faceliftu. Novinky jsou klasické

V krátké době tu máme facelift dalšího modelu. Po hatchbacku i30 nebo dnešním BMW řady 6 můžeme přidat informace od Citroënu, který připravil modernizaci pro C4. Měnil se design, vylepšovala se výbava a nové jsou také motory. Zkrátka klasické noivnky. 

Test ojetiny Citroën C6: prezidentský luxus pro každého

Test ojetiny Citroën C6: prezidentský luxus pro každého

Aktuální Citroën C4 dorazil na trh v roce 2010, takže jde už o poměrně letitý model. Na svém kontě má přes 450 000 vyrobených exemplářů a další desetitisíce by měly následovat také díky aktuální modernizaci pro rok 2015. Ta přinesla nové světlomety s diodami denního svícení, měnily se i zadní svítilny. Jiný je rovněž design kol a na karoserii bylo přidáno více chromu. Zájemci mohou sáhnout navíc po dvou nových barvách karoserie (Platinum Grey a Spirit Grey).

V interiéru najdeme nový sedmipalcový dotykový displej, nabízený komfort má zvýšit také systém bezklíčkového odemykání a startování. Bezpečnost pak zlepší systém hlídání mrtvého úhlu nebo systém sledující jízdní pruhy.

Test Citroën C-Elysée 1.2 VTi: když nejméně je nejvíce  

Test Citroën C-Elysée 1.2 VTi: když nejméně je nejvíce  

Co se motorů týká, do nabídky se nastěhoval přeplňovaný tříválec 1.2 PureTech s výkonem 81 kW (110 k) a točivým momentem 205 Nm. Silnější alternativou je opět tříválcová dvanáctistovka, ovšem o výkonu 96 kW (130 koní). Zájemci o diesel mohou sáhnout po šestnáctistovkách BlueHDi ve verzích s výkonem 73 kW (100 k) nebo 88 kW (120 k). Samozřejmostí je u naftových motorů systém vstřikování močoviny. Nádržka na Adblue má objem sedmnácti litrů a vystačit by měla na 20 000 km.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků