Také "česká" BMW i3 budou muset do servisu kvůli úniku paliva

Svolávací akce se logicky týká pouze verzí, u nichž je elektromotor doplněný také spalovacím motorem ze skútru BMW.

Již na konci února začne podle mluvčího tuzemského zastoupení automobilky BMW Davida Haidingera svolávací akce na model BMW i3. Týká se to exemplářů i3 REX, což je verze, která má u zadní nápravy uložený nejen elektromotor, ale také spalovací motor.

Tento dvouválec se zdvihovým objemem válců 647 cm3 a maximálním výkonem nepohání kola, slouží pouze jako generátor pro výrobu elektrické energie v případě, že se vyčerpá elektřina dobitá do baterií. Je pak možno pokračovat v hybridním režimu dalších 120-150 kilometrů.

Test ojetiny BMW řady 3 Touring E91: Kupujte šestiválce, nebudou!

Test ojetiny BMW řady 3 Touring E91: Kupujte šestiválce, nebudou!

K tomuto účelu se využívá palivo z devítilitrové nádrže. Nyní ovšem Národní agentura pro bezpečnost silničního provozu v USA (NHTSA) zjistila, že palivo a výpary můžou unikat, což by v krajním případě mohlo zapříčinit požár vozu. Výrobce na zjištění reagoval svolávací akcí, během níž mají technici ve značkových servisech problém vyřešit. 

"V případě ČR se jedná o cca 120 vozidel. Oprava bude bezplatná a zabere kolem hodiny," sdělil na dotaz Autorevue.cz David Haidinger z BMW.

Na fotogalerii vozu, která zachycuje i použitá technická řešení, se můžete podívat níže:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků