Tak toto je nová Octavia Scout. Dostala vyhřívaný volant

Octavia Scout má po modernizaci shodnou příď jako "civilní" liftback i kombík.

Podobné novinky, jaké již představila v klasické verzi octavie, a také v modelu RS, připravila mladoboleslavská automobilka také pro svoji Octavii Scout.

I nadále je vůz oproti běžné verzi o 30 milimetrů výše nad terénem a součástí sériové výbavy je paket pro špatné cesty. Ten obsahuje plastové kryty částí podlahy, včetně palivového a brzdového vedení.

Díky upraveným nárazníkům činí nyní přední nájezdový úhel 14,5 stupně vpředu a 16,6 vzadu.

Octavia Scout má vždy pohon všech kol, který se tentokrát poprvé pojí také s motorem 2,0 TDI (110 kW) v kombinaci se sedmistupňovou automatickou převodovkou DSG. To ale  neplatí pro český trh, kde se automat (šestirychlostní) montuje pouze k motoru 2.0 TDI (135 kW). 

Škoda Octavia RS 4x4 má svou cenu. Stojí o 60 tisíc více než Scout

Škoda Octavia RS 4x4 má svou cenu. Stojí o 60 tisíc více než Scout

Dalšími dvěma pohonnými jednotkami pod kapotou nadále jsou zážehová 1,8 TSI (132 kW) a kombinovanou spotřebou 6,8 litru a turbodiesel 2,0 TDI (135 kW) se spotřebou 5,1 litru.

V interiéru může být namontovaný nový infotainment s dotykovým displejem až 9,2 palce. Osádku teď může chránit například systém pro hlídání vozidel v mrtvém úhlu nebo Rear Traffic Alert. Ten varuje při couvání před vozidly blížícími se ze stran.

Z komfortních prvků leckdo ocení vyhřívaný volant. 

Novou verzi octavie scout můžete na následujících snímcích porovnat s tou, kterou Škoda nabízela dosud:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

dnes | Milan Lažanský | 35 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 24 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků