Tak toto je nová Octavia Scout. Dostala vyhřívaný volant

Octavia Scout má po modernizaci shodnou příď jako "civilní" liftback i kombík.

Podobné novinky, jaké již představila v klasické verzi octavie, a také v modelu RS, připravila mladoboleslavská automobilka také pro svoji Octavii Scout.

I nadále je vůz oproti běžné verzi o 30 milimetrů výše nad terénem a součástí sériové výbavy je paket pro špatné cesty. Ten obsahuje plastové kryty částí podlahy, včetně palivového a brzdového vedení.

Díky upraveným nárazníkům činí nyní přední nájezdový úhel 14,5 stupně vpředu a 16,6 vzadu.

Octavia Scout má vždy pohon všech kol, který se tentokrát poprvé pojí také s motorem 2,0 TDI (110 kW) v kombinaci se sedmistupňovou automatickou převodovkou DSG. To ale  neplatí pro český trh, kde se automat (šestirychlostní) montuje pouze k motoru 2.0 TDI (135 kW). 

Škoda Octavia RS 4x4 má svou cenu. Stojí o 60 tisíc více než Scout

Škoda Octavia RS 4x4 má svou cenu. Stojí o 60 tisíc více než Scout

Dalšími dvěma pohonnými jednotkami pod kapotou nadále jsou zážehová 1,8 TSI (132 kW) a kombinovanou spotřebou 6,8 litru a turbodiesel 2,0 TDI (135 kW) se spotřebou 5,1 litru.

V interiéru může být namontovaný nový infotainment s dotykovým displejem až 9,2 palce. Osádku teď může chránit například systém pro hlídání vozidel v mrtvém úhlu nebo Rear Traffic Alert. Ten varuje při couvání před vozidly blížícími se ze stran.

Z komfortních prvků leckdo ocení vyhřívaný volant. 

Novou verzi octavie scout můžete na následujících snímcích porovnat s tou, kterou Škoda nabízela dosud:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 44 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků