Tak toto je nová Octavia Scout. Dostala vyhřívaný volant

Octavia Scout má po modernizaci shodnou příď jako "civilní" liftback i kombík.

Podobné novinky, jaké již představila v klasické verzi octavie, a také v modelu RS, připravila mladoboleslavská automobilka také pro svoji Octavii Scout.

I nadále je vůz oproti běžné verzi o 30 milimetrů výše nad terénem a součástí sériové výbavy je paket pro špatné cesty. Ten obsahuje plastové kryty částí podlahy, včetně palivového a brzdového vedení.

Díky upraveným nárazníkům činí nyní přední nájezdový úhel 14,5 stupně vpředu a 16,6 vzadu.

Octavia Scout má vždy pohon všech kol, který se tentokrát poprvé pojí také s motorem 2,0 TDI (110 kW) v kombinaci se sedmistupňovou automatickou převodovkou DSG. To ale  neplatí pro český trh, kde se automat (šestirychlostní) montuje pouze k motoru 2.0 TDI (135 kW). 

Škoda Octavia RS 4x4 má svou cenu. Stojí o 60 tisíc více než Scout

Škoda Octavia RS 4x4 má svou cenu. Stojí o 60 tisíc více než Scout

Dalšími dvěma pohonnými jednotkami pod kapotou nadále jsou zážehová 1,8 TSI (132 kW) a kombinovanou spotřebou 6,8 litru a turbodiesel 2,0 TDI (135 kW) se spotřebou 5,1 litru.

V interiéru může být namontovaný nový infotainment s dotykovým displejem až 9,2 palce. Osádku teď může chránit například systém pro hlídání vozidel v mrtvém úhlu nebo Rear Traffic Alert. Ten varuje při couvání před vozidly blížícími se ze stran.

Z komfortních prvků leckdo ocení vyhřívaný volant. 

Novou verzi octavie scout můžete na následujících snímcích porovnat s tou, kterou Škoda nabízela dosud:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

dnes | Miro Mihálik
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků