Tak teď vypadá indická Škoda Rapid. Evropská získá facelift na jaře

Indická verze škodováckého modelu rapid nemá po technické stránce s autem montovaným v Mladé Boleslavi prakticky nic společného. Vzhled ale chce značka na celém světě sjednocovat.
Tak teď vypadá indická Škoda Rapid. Evropská získá facelift na jaře

Od tohoto týdne začíná indické zastoupení automobilky Škoda nabízet model Rapid v modernizovaném provedení.

Vůz má teď jinou masku chladiče, přední nárazník, a do hlavních světlometů se dostala lišta s LED diodami pro denní svícení.

V interiéru je novinkou multimediální systém s dotykovým displejem 6,5 palce, dále asistenční systém pro rozjíždění v kopci, dešťový senzor, tempomat, či elektricky nastavitelná zpětná zrcátka.

Test ojetiny Škoda Rapid: Konečné řešení rozvodové otázky

Test ojetiny Škoda Rapid: Konečné řešení rozvodové otázky

Pod kapotou se nachází buď benzinový motor 1,6 MPI nebo dieselový agregát 1,5 TDI.   

Design nyní koresponduje se vzhledem fabie. Jinak je ale třeba upozornit, že po technické stránce nemá indický rapid s modely Škody vyráběnými pro evropský trh pranic společného. Jeho základem je starší Volkswagen Polo v karosářské verzi sedan.

V Evropě se také facelift připravuje, odtajněn ale bude až na jaře příštího roku.

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

dnes | Jan Mička | 8 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků