Tak teď vypadá indická Škoda Rapid. Evropská získá facelift na jaře

Indická verze škodováckého modelu rapid nemá po technické stránce s autem montovaným v Mladé Boleslavi prakticky nic společného. Vzhled ale chce značka na celém světě sjednocovat.
Tak teď vypadá indická Škoda Rapid. Evropská získá facelift na jaře

Od tohoto týdne začíná indické zastoupení automobilky Škoda nabízet model Rapid v modernizovaném provedení.

Vůz má teď jinou masku chladiče, přední nárazník, a do hlavních světlometů se dostala lišta s LED diodami pro denní svícení.

V interiéru je novinkou multimediální systém s dotykovým displejem 6,5 palce, dále asistenční systém pro rozjíždění v kopci, dešťový senzor, tempomat, či elektricky nastavitelná zpětná zrcátka.

Test ojetiny Škoda Rapid: Konečné řešení rozvodové otázky

Test ojetiny Škoda Rapid: Konečné řešení rozvodové otázky

Pod kapotou se nachází buď benzinový motor 1,6 MPI nebo dieselový agregát 1,5 TDI.   

Design nyní koresponduje se vzhledem fabie. Jinak je ale třeba upozornit, že po technické stránce nemá indický rapid s modely Škody vyráběnými pro evropský trh pranic společného. Jeho základem je starší Volkswagen Polo v karosářské verzi sedan.

V Evropě se také facelift připravuje, odtajněn ale bude až na jaře příštího roku.

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků