Tak teď vypadá indická Škoda Rapid. Evropská získá facelift na jaře

Indická verze škodováckého modelu rapid nemá po technické stránce s autem montovaným v Mladé Boleslavi prakticky nic společného. Vzhled ale chce značka na celém světě sjednocovat.
Tak teď vypadá indická Škoda Rapid. Evropská získá facelift na jaře

Od tohoto týdne začíná indické zastoupení automobilky Škoda nabízet model Rapid v modernizovaném provedení.

Vůz má teď jinou masku chladiče, přední nárazník, a do hlavních světlometů se dostala lišta s LED diodami pro denní svícení.

V interiéru je novinkou multimediální systém s dotykovým displejem 6,5 palce, dále asistenční systém pro rozjíždění v kopci, dešťový senzor, tempomat, či elektricky nastavitelná zpětná zrcátka.

Test ojetiny Škoda Rapid: Konečné řešení rozvodové otázky

Test ojetiny Škoda Rapid: Konečné řešení rozvodové otázky

Pod kapotou se nachází buď benzinový motor 1,6 MPI nebo dieselový agregát 1,5 TDI.   

Design nyní koresponduje se vzhledem fabie. Jinak je ale třeba upozornit, že po technické stránce nemá indický rapid s modely Škody vyráběnými pro evropský trh pranic společného. Jeho základem je starší Volkswagen Polo v karosářské verzi sedan.

V Evropě se také facelift připravuje, odtajněn ale bude až na jaře příštího roku.

Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
Minitest VW T-Roc 1.5 TSI a 2.0 TSI: Dvakrát podstatně jinak

VW T-Roc 1.5 TSI vs 2.0 TSI (minitest)

Vyzkoušeli jsme dvě zážehové zážehové verze Volkswagenu T-Roc. Významně se liší i výbavou.

7.  6.  2018 | Milan Lažanský | 36 příspěvků