Tak nějak bude vypadat Škoda Kodiaq Coupe. Snad se jí také dočkáme

Škoda už potvrdila, že nové velké SUV bude mít také karosářskou variantu kupé. S jistotou se ho dočkají zákazníci v Číně, zájem Evropanů se teprve zkoumá.
Nárazník je spíše ve stylu verzí RS.

To, jak by mohla v reálu vypadat Škoda Kodiaq Coupe, ukázali tvůrci specializovaného webu Theophiluschin. Připravili neoficiální obrázky vozu, který se ve vývojovém oddělení Škody Auto chystá pro čínský trh.

Oproti standardní verzi má samozřejmě zcela jinou záď, tvůrci webu si ale představují také nový přední nárazník.

Klepněte pro větší obrázek

Boční silueta působí velmi logicky a působivě. Současně by zvolna klesající střecha neměla příliš omezovat prostor pro hlavy lidí, kteří usedají na zadní sedačky.

Se třetí řadou sedadel, kterou může být vybavena základní verze tohoto vozu, se ale s největší pravděpodobností nepočítá.

I když Škoda zatím neoznámila, zda se takový vůz mimo čínské autosalony bude nabízet také jinde, vyloučeno to rozhodně není.

Pokud by se tak stalo, podobně tvarovaný automobil by si nepochybně velkou část příznivců našel.

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 239 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 210 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 889 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 323 km
Cena: 86 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků