Tajné: VW Polo sedan již za pár měsíců

VW vypustí do světa Polo sedan, Mercedes finišuje s „Éčkem” Cabrio, Mégane CC dorazí v březnu, ilustrace Jaguaru XJ Coupé ad.

VW Polo sedan: možná již za půl roku

Po příchodu tří a pětidveřové verze klasického hatchbacku se na trh dostane také Polo sedan. Ten bude primárně určen pro asijské trhy a jižní Ameriku, ale automobilka doufá, že se prosadí i v Evropě. I místo prvního oficiálního představení tyhle informace jen potvrzuje - stane se tak na Auto Expo 2010 v indickém Novém Díllí a v Indii bude sedan také vyráběn.

Pod kapotou prodloužené verze Auta roku 2010 se objeví široká paleta zážehových i vznětových motorů, které budou výkon přenášet přes klasické manuální převodovky nebo dvouspojkové DSG. Pravděpodobnou podobu vozu můžete vidět na přiložených ilustracích, daleko od reality zřejmě nebudou.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Ilustrace © Automedia
VW Polo sedan na ilustraci

Mercedes-Benz třídy E Cabrio: sázka na plátno

Máme zde špionážní fotografie z testování nového kabrioletu třídy E, který doplní verzi Coupé. Jak je patrné ze snímků, „éčko“ dostane plátěnou střechu, což znamená minimálně ušetřené kilogramy na hmotnosti.

Tip: Podívejte se, jak vypadá třída E Cabrio na fotografiích z patentového úřadu.

Cabriolet má být o nějakých 100 mm delší než dosavadní typ CLK. Nabídka pohonných jednotek má kopírovat škálu dosavadních motorů určených pro řadu E v provedení kupé, což znamená nabídku čtyř, šesti a osmiválců s výkony od 200 do 382 koní, přičemž vrcholem nabídky bude opět varianta E550.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Vypadá to tak, že Cabrio už před sebou mnoho testů nemá

Renault Mégane CC: změny hlavně na zádi

U Renaultu očividně nelení a ačkoli u nás se začíná vystrkovat růžky zima, v krajinách s teplejším podnebím nedostanou testovací exempláře nového Méganu CC vydechnout. Dle spekulací měl být nový model již představen, ale nakonec se tak stane zřejmě až počátkem příštího roku a k dealerům by pak měl zavítat v březnu 2010.

Co se týká vzhledu, novinka dostane úplně změněnou zadní část - to vše po vzoru hatchbacku, kde také nezůstal kámen na kameni. Podle maskování to také vypadá, že konstruktéři se do pevné střechy pokusili zakomponovat také sklo. Motorová nabídka bude dle všeho stejná jako u sourozenců, kromě nejslabších jednotek.

Jak zřejmě bude Mégane CC vypadat, můžete vidět na přiložených ilustracích.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Renault Mégane CC to s kamulfáží nemá lehké

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Ilustrace © Automedia

Jaguar XJ Coupé nebo Mitsubishi cX: jak budou vypadat?

Trochu netradičně vám přinášíme pohled na ilustrace hned dvou automobilů. Prvním z nich Jaguar XJ Coupé, který bude odkazovat na minulost v podobě dvoudveřového modelu XJC - ten se vyráběl v období 1975-1978. Zajímavostí je, že novinka bude mít prosklenou kompletně celou střechu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Ilustrace © Automedia

Druhým pánem na holení je nový crossover od Mitsubishi, který prozatím nese označení cX a vychází z konceptu představeného na frankfurtském autosalonu v roce 2007. Pod kapotou se objeví čtyřválcové zážehové i vznětové motory, vrchol bude představovat přeplňovaný benzínový agregát o objemu 2,0 litru. Nový crossover bude globálním projektem, nejprve se dostane do prodeje v USA, a to na podzim příštího roku. V Evropě se zahájením prodejů počítá o trochu později, počátkem roku 2011.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Ilustrace © Automedia

BMW 5 Touring: po sedanu také kombi

Nové BMW řady 5 bylo představeno jen před pár dny. Nyní zde máme špionážní fotografie jeho další připravované verze, a to samozřejmě kombi, v Mnichově již standardně nazývané Touring.

Vůz bude dostupný se všemi verzemi motorů připravených pro sedan, včetně kombinací s pohonem všech čtyř kol xDrive. Opět se počítá také s ostrým provedením M5, nyní však s přeplňovaným osmiválcem. To bude velkou konkurencí pro Audi RS6 Avant, které vyznává podobné „turbo“ filosofie.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
„Pětka” v kombíku finišuje testování

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků