Tajné: Škodu Octavia čeká facelift

22 komentářů

mogul, jó mogul
23. července • 18:02

Kde to jezdí? Kde se to dá vidět? Kde se to dá koupit a kde se to dá prodat? A vůbec- k čemu to je? , a proč to dělají???

aaa
25. června • 21:17

http://disposed.xf.cz

lunochod
18. června • 10:00

Už je to tady! V rámci faceliftu, konkrétně jiného tvaru nárazníku a mlhovek, prý Octavia dostane pět hvězdiček za ochranu posádky v EURO NCAP, a to prý i bez testu! Urááá továryšči !!! :-D :-D :-D

Martin
17. června • 14:38

No doobre mame hezci skodovku a jeji design je nadcasovy....nadcasovy? Dobre kazdy ma nazor.
Ale libi se mi pravdiva veta:"...v pripade VYBAVENEJSI verze bude mit i mlhovky". To je proste mazec. Rok 2007 auta se delaj vic jak 100 let a tak dulezitou vec jakou jsou predni mlhovky jeste nenajdeme v zakladu. V tomto mne skodovka dostava. V praci mame sluzebni fabii s chrochtakem 1,4TDI a nema to ani centralni zamykani!!! Ja myslel ze priplatek za centralu odesel pri konci vyroby Felicie a ono ejhle ani omylem. Nebo pouze jeden airbag pro ridice, sedadlo smrti ho taky nema. Boze skodovka setri a setri a setri a setri...

Mr.Zero
23. října • 20:44

Neřekl bych že šetří škodovka, ale lidi... ber to tak, že když to někdo pořád kupuje, tak proč to prostě nevyrábět? Třeba tvůj zaměstnavatel je právě důkaz toho že to lidi kupujou a proč šetřil když se to dá odepsat v nákladech?? ;-)Lidi co si jdou koupit Audinu by si ji nikdy bez těhle věcí nekoupili a tak právě protoje ani bez nich Audina nedělá.. chápem? ;-)Není to o škodovce ale o nás co je kupujeme :-)

Ace2
17. června • 14:46

Obecně vzato na autě mlhovky mám jako součást standardní výbavy a použil jsem je asi 2x a to ještě že jsem to chtěl abych byl v té mlze lépe vidět a ne abych lépe viděl já sám, obecně nepoznám rozdíl. Takže mlhovky beru jen jako součást vzhledu přední části auta.

bbj
18. června • 16:42

Hm. Tak to jsi asi nikdy nejel v mlze nebo máš místo mlhovek nějakej aušus. Já bych se bez nich v zimě neobešel, mlha se u nás válí ob ráno a rozdíl s/bez je markantní.

Icepoint
17. června • 10:46

no nic světoborného na tom nevidím - konkurence ferrari a porsche - k smíchu, motor vpředu, obrovský objem a kompresor k tomu - prostě amíci pořádné moderní auto udělat neumí, pouze velkoobjemový přeplňovaný motor, obrovských rozměrů a z toho plynoucí obrovská příď - což dnes umí každý trouba, ale o tom sportovní auto není a nikdy nebude, jsem zvědav na jeho čas na sev. smyčce, vsadil bych, že i 490koňová F430 mu napráská, američanovi slavnému.

Ace2
17. června • 14:39

No to asi složitě, protože na Severní smyčce má součastná Z06 zcela stejný čas jako Porsche GT. Takže bych to spíš viděl, takže že jenom trouba umí postavit drahé rychlé auto, kdežto Vette je násobně levnější při stejných jízdních vlastnostech. A zrovna Vette je od kol, přes podlahu a odpružení vcelku slušným inovátorem již od 50. let. A F430 skutečně není zásadní konkurent pro Vette dnes, natož pro Blue Devil.Jinak obrovský motor má své výhody, nízkou spotřebu, nízké emise, vysoký výkon a vysoký kroutící moment a samozřejmě vyšší spolehlivost a nižší servisní i výrobní náklady

Tom
17. června • 11:07

Tak buď jsem mimo já nebo ty :-O

Jirka
16. června • 15:59

Ta první fotka Skylinu je fakt mazec...jedno kolo ve vzduchu :-O

Icepoint
17. června • 10:43

to jo, škoda jestli nebude vyráběn s volantem nalevo, ach jo, asi zas ne

Duke
16. června • 9:07

Jak uz bylo nedavno diskutovano na konkurencnim auto.cz, mohlo by jit o mulu a testovani komponent pro superba nebo yetiho ;-)

Tom
16. června • 18:16

To už bylo dávno diskutováno snad úplně všude, dokonce i tady na autorevue. Opravdu nechápu jak je možné že to teď nějaký redaktor označí za facelift. Možná to je z toho horka :-O

Vaclav Skocdopole
16. června • 9:12

no ja osobne neverim, ze todle ma byt facelift octavie. vzdyt je to hnusny a vubec to tam ani nepatri. krome toho oskliveho spojleru, tam zadny facelift neni. takze si proste delaj akorat srandu. at testujou cokoli tak faceliftovana octavie to rozhodne neni.

xerk
16. června • 13:25

musim souhlasit.. Pan redaktor naletel na spek prichystanej skodovkou... Prilepili jinej naraznik, ale testujou uplne jine auto. Nejspis superb nebo yety. Je to videt i na tom jak to auto hodne divne sedi.. Nebo se muze vazne jednat o skutecne odlehcenej predek az to auto pada na zadek:-D

offroader
16. června • 16:28

a co tie balonove pneu? to je tiez facelift?

MaLer
16. června • 14:31

Prevratny novy pohon? Vymontovali motor?

bojler
16. června • 12:40

tak tak. naleteli sme a klikli..

jarda
16. června • 8:33

Zase tak moc změn na octávii není.Přesto nynější octávie je jednička.

Icepoint
17. června • 10:47

oktávka je ŠKODA - takže škoda, ale nic víc

Bleeer
16. června • 8:55

A teď si představ, že ty faceliftovaný budou takhle sedět na prdeli všechny! :P

Doporučujeme

Články odjinud