Fakt to vyzera ako krabica od bananov na kolesach, ak by mala byt vysledna podoba ako na tej vizualizacii, nechcel by som ho ani ako firemne...
http://www.autorevue.cz/default.aspx?section=17&server=1&article=15122
...ikoliv, recyklace...:-/
Opakování je matka moudrosti;-)
Opel Insignia-další co pokračuje v trendu tloustnutí a celkové obezity automobilismu, ach jo...:-/
A to si jako myslíš, že by nová generace auta by měla být užší než jeho předchůdce ?? Tenhle nesmysl je možný jenom Škodovky- Fobie II. je totiž UŽŠÍ než předchozí Fobie I. Ona totiž větší vnější šířka znamená podstatně lepší komfort uvnitř nejenom pro obézní majitele.. Každé nové auto od Opelu je totiž ve všech rozměrech větší než jeho předchozí generace, ale tenhle trend je běžný u všech západoevropských výrobců aut.
U zapadoeuropskych mozno. Nastastie nie u japonskych. Nova Mazda2 a mazda6 su lahsie ako predosle. Pritom Mazda6 je navyse vacsia. To je smer, ktorym by sa mali nove auta uberat...
Je vidět, kdo je pouze pasivním uživatelem aut a kdo s auty jezdí nejen z nutnosti přemístit se z bodu A do bodu B... :-)Myslím, že zde na AR by se našla spousta lidí, kteří by si koupili "moderní" auto typu BMW E30... tedy malé, lehké, obratné...
Myslím, že na AR by se pousta lidí, kteří by si takové auto koupili, nenašla. K tomu jsou totiž potřeba peníze
Auta holt musí následovat své majitele a jejich nákupy.....
Tady na té fotce vypadá superb celkem k světu :-)
Sup combi je v této době v definitivní podobě. Je jen otázkou času než ho někdo vynese ven a nebo než ho škoda sama předvede, aby tomu předešla.
A co ten priserny sloupek mezi prednimi a zadnimi dvermi? Musel jsme se stipnout jestli snad se mi to nezda...
to je superb podvozek kterej je vetsi a na nem je posazena Ochcávka jako maskování a jelikož je ochcávka kratší tak ji prodloužili B sloupkem ....tak to teda chapu ja
to jj: jasně je tam napsaný že je to mula, i slepej vidí, že to je prodloužená oktávkato ehm: včem je superbovej podvozek větší? na výšku? na šířku? SuperB má o 182 mm větší rozvor a to je asi tak zhruba všechno, to nemá nic společnýho s podvozkem (nápravami) ale s karosérií. Najdi deset rozdílů v nápravách oktávky a superba a dej mi vědět :-), BTW a passat je taky +- stejnej.
diky - toho jsem si nevsim...
Vidis, a ja chtel zrovna napsat, jaky je to hnus. Vec pohledu. Na Mondeo, Acord, Mazdu 6 to vubec nema...
Já nepsal, že je to to nejhezčí co se dá ve střední třídě koupit, ale že ze všech superbů co jsem zatím viděl (sedanolift a koncept kombi) je tohle imho nejhezčí...Btw. Acco Tourer v tmavě červené je o několik tříd dále, ale tohle bych si jako služebáka dokázal představit... Ale za svoje bych si to nekoupil :-D
A ja blahova si myslela, ze Acco je stredni trida. Jeste ze mi Hon(v)nari vzdycky otevrou oci.
Acco je střední třída stejně jako Passat, M6, mondeo superb...Mebo jsi si snad myslela, že je superb něco více??? :-DPokud bych měl přistoupit na řazení do tříd, tak by to bylo:FII - Malá auta - stejně jako P207, CLio...OII - nižší střední, spolus Focusem, Civicem golfem...SII - Střední... superb prostě nemá na více než na střední třídu, i kdyby mel třeba 6 metrů na délku... prostě na to nemá a basta :-DZa osvětu do světa automobilů mi děkovat nemusíš :-)
No to zrejme narazala na tvoju poznamku, ze "Acco Tourer v tmavě červené je o několik tříd dále". Lenze trieda rozmerova, a trieda kvalitativna, to su dve rozne triedy :-)
Já jsem samozřejmě psal svůj první příspěvek o designu... :-)Ad. rozdělení do tříd: Má věta začínala slovy: "Pokud bych měl přistoupit na řazení do tříd" což snad hovoří za vše...
"prostě na to nemá a basta" - tedy novinkou pro mne je, že (dnes již neexistující) třídění vozů do tříd se specifikuje podle "abasta" názoru Hondamanů. Já bláhový si až dodnes myslel, že třídy byly dány velikostí karosérie, rozvoru a rozpětím motorů. Což už dnes stejně nejsou, takže je to jedno. každopádně děkuji za rozšíření obzorů.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.