Tajné: Škoda Felicia se vrátí místo Octavie Tour

lajci  |  18. 12. 2010 07:38

v skodovke si asi dizajneri seru do huby....otras nic viac.......od noveja fabii a superba to je strasne daco...

Odpovědět  |   | 
Dave  |  18. 12. 2010 09:40

nevim, do huby a do klavesnice si sere nekdo jiny ... nechapu co komentujes za obrazek. Si necetl, ze si toto nakreslila redakce sama? S podobou noveho vozu to nema nic spolecneho ...

Odpovědět  |   | 
Tom_82  |  18. 12. 2010 10:39

To jsou ti naši "chytří" Slováci. Plní závisti a zlosti si ani pořádně nepřečtou článek a už hned používají hrubé výrazy u první fotky.. Vždyť neumíte pořádně vyrobit ani pneumatiky - Matamagor jsou snad nejhorší gumy jaké jsem na autě měl..

Odpovědět  |   | 
Pája  |  18. 12. 2010 10:53

S tím mi nezbude než souhlasit... Taky jsem je měl a ani je nedojezdil...

Odpovědět  |   | 
Pája  |  18. 12. 2010 10:53

S tím mi nezbude než souhlasit... Taky jsem je měl a ani je nedojezdil...

Odpovědět  |   | 
fjun  |  18. 12. 2010 15:03

Fuha. On napise, ze sa mu nepaci to, co navrhli "dizajneri", i ked to mohol napisat krajsie. Ty odpovies, ze my Slovaci sme sprosti, ze nevieme vyrobit gumy. Som jediny komu nieco nezapaluje? Vcera snezilo. Ano v lete idem k moru.----> Nieco podobne.

Odpovědět  |   | 
Lovap  |  18. 12. 2010 16:46

No ja ti neviem, ale tie vaše Barumky tiež nie sú bohviečo ...

Odpovědět  |   | 
sgonza  |  20. 12. 2010 20:04

To bude asi tím, že Barumky se už dávno nevyrábí u nás, ale v rámci koncernu Continental v továrně v Portugalsku, zatímco v Otrokovicích se pro celou Evropu vyrábějí prémiové Continetalky...

Odpovědět  |   | 
legnaw  |  21. 12. 2010 13:26

a continentaly sa vyrabaju v puchove.... rovnako ako matadorky....

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  25. 12. 2010 10:27

Ať je dělají kde chtějí, po letech spokojenosti mě teď jejich kvalita totálně zklamala a Barumky už nikdy. Jinak na dvou starších Polariskách je nápis "made in romania" a nedivil bych se, kdyby teď z Portugalska viděly jen přístav.

Odpovědět  |   | 
Otík  |  18. 12. 2010 16:55

Měl jsem Felicii, a to auto bylo tak hrozné, že jsem ho s koncem záruky hned prodal. Mělo z výroby gumy Matador a TEN DEN, kdy jsem ho prodával, byla jedna Matadorka - dva roky stará - zpuchřelá a prázdná!

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  19. 12. 2010 08:58

Kvůli jednomu pitomcovi se navážet do všech Slováků je ubohost. Mě se kdysi udělala boule na barumce, ale necítím se za to nijak zodpovědný. Zrovna tak nechápu souvislost mezi vulgárním troubou co nadává na Škodovky a nepovedenou pneumatikou Matador.

Odpovědět  |   | 
zdeněk  |  19. 12. 2010 11:38

Omlouvám se za "zdublování" tvého příspěvku, reagoval jsem ihned po přečtení prvního, aniž bych si přečetl několik málo dalších.

Odpovědět  |   | 
zdeněk  |  19. 12. 2010 11:31

Promiń, ale podle jednoho či několika málo kreténů soudit národ, to taky není příliš rozumné. Tímto se ovšem toho pitomce, jinak jistě "odborníka" na design, nezastávám ani v nejmenším.

Odpovědět  |   | 
Richard Švancara  |  20. 12. 2010 07:14

Nenadávej Slovákům ! Jezdím do Zázrivé pro ovčí sýry a to zase neumí vyrobit Češi a slovenština je moc fajn řeč

Odpovědět  |   | 
legnaw  |  21. 12. 2010 13:28

asi preto je novym sefdizajnerom slovak...ten isty co navrhol veyrona....

Odpovědět  |   | 
Peter  |  19. 12. 2010 15:26

Davam za pravdu ked auto tak auto a nie skodovku.

Odpovědět  |   | 
Scarab  |  18. 12. 2010 07:41

Hmm, pěkné, ale myslím, že se sedanem Škodovka díru do světa neudělá (jak už se mohla přesvědčit s Fábií). Kombi je pěkné, ale myslím, že nejvíce by trh přivítal klasický hatchback - něco co by přímo konkurovalo Hyundai ix20 - ať už by to byla nová Felicia nebo totálně přepracovaný Roomster, který v současném provedení připomíná spíše pohřební auto.

Odpovědět  |   | 

V prvé řadě je to fajn nápad. Ta mezera tu opravdu je. V druhé řadě,no ten název bych zvolil jiný ale to je jen detail. Každopádně ze zadu to vypadá skvěle,zepředu trochu horší. Já každopádně čekám až Škoda uvede na trh novou verzi rodinného MPV. Něco málo už jsem viděl z časopisu a vůbec to nebylo špatné.

Odpovědět  |   | 
masorad  |  20. 12. 2010 12:38

Mne sa praveze paci zpredu a nemaci zozadu :D
Viac ma ale co sa tyka Skodovky zamrzel fakt, ze VW ich chce trosku zabrzdit kvoli tomu, ze su pre nich prilis dobrou konkurenciu. Ze by proste mali vyrabat auta pre chudobnych a pre vychod (Rusko, Cina atd) Neviem ci je to pravda, ale cital som o tom, takze som vazne zvedavy ake prikazy pridu od tych fasistov z koncernu.

Odpovědět  |   | 
huu  |  18. 12. 2010 08:26

Sedany jsou na vychodnich trzich a zejmena v Rusku hodne popularni... takze asi tak

Odpovědět  |   | 
LOL  |  19. 12. 2010 11:46

No jo, ale taky celý svět nejsou Češi-zahrádkáři Sedan má (krom obligátní "stěhovácké" nevýhody) i několik výhod - oddělený a větší kufr, tišší provoz, o jakémsi vyvážení proporcí nemluvě. Třeba taková stará felda měla sice pro pasažéry místa dost, ale "kufr" měla tragicky maličký, i v porovnání s o třídu menším Fabia sedanem.

Navíc: Hatchbacky jsou možná praktické, ale vypadají jako hovínko (obzvláště patrné je to u frantíků a asijské produkce). Doporučuju si vedle sebe postavit třeba tu ix20 a (například) staršího Bramboráka nebo Pažouta 405/6.

Odpovědět  |   | 
Hunter  |  19. 12. 2010 18:09

Tišší provoz? Proč by měl mít sedan tišší provoz?
Lepším zvukovým oddělením motoru to nebude (ten tak nějak bývá vepředu), hluk od pneumatik taky menší není, aerodynamický hluk tak není menší (spíš větší). Čím by to tedy bylo způsobeno?

Odpovědět  |   | 
messy  |  20. 12. 2010 20:04

Nepocujes vsetko, co ti bucha v kufri.

Odpovědět  |   | 
lethal924  |  22. 12. 2010 10:30

Ano. Tissi provoz. Dano je to presne tim cos vyjmenoval. Hluk od kol a zadni napravy je mensi, pac je tam prepazka od kufru navic. Aerodynamika je sporna, zalezi na konkretnim designu. V zasade ale vzduch lepe obteka stupnovitou zad, nez velky previs za kombikem/hatchem.

V neposledni rade ma sedan podstatne vyssi tuhost karoserie. Drive meli problem vyrabet auta s 5 dvermi tak aby to vubec drzelo poromade - dnes uz je to jine, ale porad ma sedan navrch. spolu s lepsim vyvazenim, jak uz bylo zmineno, prispiva k lepsim jizdnim vlastnostem vozu.

Odpovědět  |   | 
legnaw  |  21. 12. 2010 13:30

tvoj nazor...
mne su sedany odporne... pricapnuty kufor

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  27. 12. 2010 10:32

u sedanu taky nepotrebujes zadni sterac

Odpovědět  |   | 

Nespekulovalo se už dříve, že onu pomyslnou mezeru mezi fabií a oktávkou vyplní "rodinný" roomster? Roomster a potažmo Yeti je dle mého názoru propadák. Kolik jich denně potkáte na silnicích? A jak lidé (ne)radi kupují sedany, dokazuje Logan neboThalia. Felicie by se jako sedan prodávala výborně, pokud by cenový odstup Hatchback-sedan-kombi odpovídalo poměrům jako u konkurence. Sedana ve Fabii škodovka sama zabila cenovou politikou, a ano, nepraktickým víkem u zadního kufru.

Odpovědět  |   | 
Dave  |  18. 12. 2010 09:38

yeti propadak? Je videt, ze o tom nic nevite. Yeti se prodava naramne dobre, ne nadarmo se od pristiho roku bude vyrabet o 100.000 vozu rocne vic ...

Odpovědět  |   | 
XYZ  |  18. 12. 2010 11:27

Yeti je humus. Jednak se to dost kupuje jako služebáky (jezdím kolem pobočky O2 Telefonica a jak tam dřív za plotem měli hromady Fabií a Octavií, tak tam teď dřepí i 10 Yeti). A za další, je to rádoby SUV pro škodofkáře, co ohrnují nos na "korejskou rejží" a pak vidím na ulici takový perly, jako Yeti se základním motorem na 14 palcových zimních gumách (možná to byly i třináctky), ta skoro 20 cm mezera mezi kolem a lemem blatníku vypadala zajímavě.

Odpovědět  |   | 
trent  |  18. 12. 2010 16:56

No a?

Odpovědět  |   | 
smudliky  |  18. 12. 2010 17:54

Ty máš nějakou rejži a velkej komplex, co?

Odpovědět  |   | 
Daniel Spilka  |  08. 01. 2011 08:38

Yeti je pro Vás možná humus, ale několik ocenění za design říká něco jiného. Osobně neohrnuji nos nad korejskou rejží, ale srovnejte spolehlivost škodovky, hyundaie a podobných značek. Nemluvě o síti a kvalitě servisů, kde je Škoda úplně jinde. A ty Vaše perly jsou holý nesmysl. Na Yeti nelze obout menší disky, než 16", tak tady prosím nesypejte rozumy. Děkuji

Odpovědět  |   | 
Kuba  |  18. 12. 2010 10:17

Jj, Yeti brutálně jede, nestíhají vyrábět, navyšují výrobu.

Odpovědět  |   | 
tazzz  |  18. 12. 2010 14:10

Sedany Logan a Thália se dobře prodávají pouze kvůli ceně, za kterou by konkurenceschopné auto škodovka prostě nebyla schopná vyrábět.Pokus o sedan Fábie byl propadák, dohromady jsem jich viděl na silnici asi deset a to v tom ještě seděli penzisti, kteří vyrazili o dušičkách na exkurzi budoucího obydlí.Levný sedan by asi byl krok zpět k černým plechům, motorům 1.2 HTP a přístrojovce z bakelitu.S roomsterem se taky nějaká velká díra do světa neudělala, takže musí přijít s nějakým solidním konceptem, jinak je Huyndai a Kia převálcuje.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  18. 12. 2010 14:38

Všecho je o ceně. Logan by si nikdo za 300 tisíc nekoupil. Je to auto s cenou kolem 100 tisíc, za čtyři roky to shnije a kupuješ dalšího logana.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  18. 12. 2010 20:14

Podobně se bouchá fabia za 87 tisíc a hle, prodej je za 200... Tož tak. Navíc to hnije stejně nebo možná i rychleji než ten Logan... (jsem zvědav, za jak dlouho můj příspěvek moderátor smaže, protože nevyhovuje obrazu Škoda auto == super fíbr fofr vůz) :))

Odpovědět  |   | 
z depa  |  18. 12. 2010 21:26

Jasne
Fabek je vsude jak sracek, ale shnilou jsem kupodivu nevidel jeste ani jednu
Dej si mokrej hadr na skopek

Odpovědět  |   | 
pixel  |  18. 12. 2010 22:08

tak jestli něco VW škodu naučil, tak je to antikorozní ochrana panáčku (od fabie)... ikdyž obecně jsem neviděl žádné auto za posledních deset let hnít...

Odpovědět  |   | 
Egi  |  18. 12. 2010 23:10

Jo, bouchá za 87 000....tys taky padl na hlavu a píšeš, aniž bys cokoliv zjistil, že jo? Průměrná marže Škoda Auto a. s. na jedné Fabii byla v roce 2009 3700,-

Odpovědět  |   | 
ufi  |  19. 12. 2010 15:24

to byla marže prodejců, ne fabriky

Odpovědět  |   | 
Pitrs  |  22. 12. 2010 21:54

To je dobrej vtip, výrobní cena vozů nepřekračuje 100.000 Ale musí se zaplatit ještě doprava ale pořád je ta marže o dost vyšší jak 4.000

Odpovědět  |   | 
Daniel Spilka  |  08. 01. 2011 08:47

Částečně souhlasím. Materiálově skutečně bouchá fabie kolem 100 000, ale není v tom práce, reklamní činnost, doprava a další náklady s tím vším spojené. Ve finále má skutečně marži menší, než prodejci

Odpovědět  |   | 
pokročilý uživatel  |  01. 03. 2011 01:13

Je vidět,že jen blbě pindáš o něčem,o čem nemáš ani páru. Měl jsem jednoho z prvních loganů a až na pár vyslovených prkotin sloužil bez problémů a že jsem ho nešetřil, koroze žádná. Teď mám jako chalupář rok pick-up 1,6 a 2 měsíce Dustera 1,6 16V 4x4 v nejvyšší výbavě, protože jde o spolehlivé a robustní vozy.

Odpovědět  |   | 
trent  |  18. 12. 2010 17:03

Nevím kde bydlíte, ale já na silnicích potkávám skoro stejně roomsterů a yetiů jako loganů a thalií. Jako propadák bych tyto vozy určitě nepovažoval. Kdyby měli majitelé peníze na kombi třeba od škody, určitě by si nekoupili nejlevnější vozy(zároveň s nejlepším poměrem cenaxprostor), kterou jsou sedany.
Nepraktické víko kufru i první fábie? Jezdil jste s tím autem? Porovnejte si třeba tento vůz z jinými levnými sedany. Kolik z nich bude mít tlakové vzpěry a nikde nepřekážející zavěšení víka?

Odpovědět  |   | 
Tycoon  |  18. 12. 2010 17:26

On měl asi na mysli to, že víko bylo malé a tím pádem do kufru nešlo nic většího dát. Do "obyčejné" staré feldy, kde jdou sklopit i vydělat sedadla, toho naložíte víc. Lednička150cm+2 lidi a bojler+3 lidi byly naše domácí "rekordy" se starou feldou

Odpovědět  |   | 
LOL  |  19. 12. 2010 11:58

Já Sedana měl, odvozil jsem v něm docela hodně, včetně nábytkových skříní apod.

Je pravda, že "díra" byla limitující a třeba 21" CRT monitor se už musel vozit na sedadlech. Jenže na druhou stranu, tohle auto mělo docela velký kufr, kam si moje 4-členná rodina byla schopna sbalit kočárek a vybavení na 14-denní výlet bez toho, abychom se museli v kabině brodit taškama, nebo abychom museli na střechu dávat rakev, jako v případě tchánovy feldy.

Dneska je to už historie, jezdím s velkým MPV, ale Sedan byl IMHO ve své době nejhezčí Fábka. Škodovácká kombi se zakulacenou horní hranou se mi nikdy nelíbila (snad s výjimkou staré O-I kombi, o které bych zase řekl, že byla asi nejhezčí Škodovkou všech dob), krátká Fábka byl zase klasický "angličák" s legračním kufříkem tak na 2-3 deštníky. Rozumím ale tomu, že každý má nějaké gusto, nicméně já bojlery normálně v autě nevozím

Odpovědět  |   | 
Tycoon  |  19. 12. 2010 14:44

Já také ne, ale jednou za čas se něco většího veze.

Odpovědět  |   | 
jj  |  20. 12. 2010 09:58

Máte pravdu s tím yettim a je to podivuhodné. Nevím čím to, ale pominu-li oproti oktávce méně místa vzadu na délku, tak, opět ve srovnání s oktávkou ten yetti má mnohem horší jízdní vlastnosti. Zkuste se stím svézt a pak přesedněte do oktávky. Nevím jak to ve škodovce dokázali, ale např. VW tiguan, který je yettimu nejblíže, tímto netrpí....? Někde je asi něco špatně - jinak všem majitelům yettiho blahopřeji, ale já bych do něj po několika svezeních opravdu nešel - zlatá oktávka.

Odpovědět  |   | 
Daniel Spilka  |  08. 01. 2011 08:52

Je to dané tím, že Tiguan má svůj vlastní SUV podvozek. Kdežto Yeti má podvozek z Octavia Scout, který neí stavěný na tak vysoké auto. Stále ale v porovnání s cenově podobnou konkurencí (např. Ford, Hyundai, !!Dacia!!) je na tom Yeti výborně.

Odpovědět  |   | 
Seraphim  |  18. 12. 2010 20:18

Roomster prepadák? Však ich nestíhajú ani vyrábať. Viem to, lebo jeden mám a pekne som naň čakal. A denne ich stretnem viacero. Môžem povedať, že je to vynikajúce auto a som s ním max spokojný.

Odpovědět  |   | 
Strober  |  18. 12. 2010 11:43

škodovka by hlavně mohla konečně přestat používat pořád ty samé názvy dokola, a když už, tak by mohli zalovit a vytáhnout z historie další...

Odpovědět  |   | 
Exskodovkar  |  18. 12. 2010 12:56

A jake nazvy starsich skodovek by se vlastne marketingove hodily do dnesnich casu?

Odpovědět  |   | 
Lukin  |  18. 12. 2010 13:42

Např. Tudor byl zajímavý koncept. Takový pěkný Superb kupé. Škoda že nešel do výroby.

Odpovědět  |   | 
Hornet74  |  18. 12. 2010 15:26

JJ třeba by mohli předělat Sharan a Alhambru a nazvat to 1203

Odpovědět  |   | 
trent  |  18. 12. 2010 17:09

Ano...třeba místo superb by bylo 135 GL. Růmstr by mohl být škodou 1202 a další generace by nesla označení 1203. Perfektní. Mělo by to skoro stejnou logiku jako číselné značení ruských vozů.

Odpovědět  |   | 
VRICHTIGU  |  18. 12. 2010 19:32

Ctělo by to aby se prestaly používat staré názvy a začaly nové neotrepané puvodnímy neuspěchy ani nepredemodernizované jako roomster a tak, idealni my byla jednotná řada typu- merkur, venus, earth, mars... nebo dog, wolf, hyene, fox, kojot, šakal... proste neco systematického a taky tvar predního chladiče nejak pořádně ustálit jak to má treba BMW... Jednotnost rodiny predevším a ne staré vychazející z ješte staršího.

Odpovědět  |   | 
legnaw  |  21. 12. 2010 13:32

ano ano... nova skodovka bude fox.... ludove vozidlo vyrobene v brazilii...

Odpovědět  |   | 
stary sutr  |  21. 12. 2010 14:18

pán to očividně nepochopil, nazvy a modelové řady se musí menit, jinak by sme tu měli jeste escorta, favorita, a co já vim jeste. ano ano mustang, astra a golf tu jsou už dlouho, ale to neznamená že se to nemuže zmenit a prijit neco lepšího. A nazvy by mely byt v určitem řádu nebo označení, jinak to bude taky kyč. a Roomster je snad neco lepšího? ty šelmy by měly aspon hlavu a patu.

Odpovědět  |   | 
Tycoon  |  18. 12. 2010 17:21

... ten se bude prodávat dobře možná v zemích třetího světa a ve východní Evropě, ale ČR v ČR by se lépe prodával hatchback nebo liftback. Ale to jsme zase na začátku problému, protože Škoda nechce, aby nové levné auto konkurovalo Octavii či Fabii, ale Loganům a Thaliím. Jestli to bude vypadt jako Fabia sedan, tak s tím moc velkou díru do světa neudělá. Ale naštestí bude i kombík.

Odpovědět  |   | 
...  |  19. 12. 2010 20:48

Cokoliv od Škody se u nás bude prodávat skvěle - protože jsou to "zlatý český ručičky" s německým vedením. A vůbec nezáleží na tom, že za tu cenu kterou uvádí v reklamách člověk dostane třicet let starou techniku a může být rád že má v základní výbavě aspoň volant a čelní sklo :)

Odpovědět  |   | 
lukas  |  18. 12. 2010 17:56

Taky se divím že takový parodie na auta jako je Yety a Rumster někdo kupuje co jsem se díval do statistik tak to zas tak dobře prodejně nevypadá jestli prodaj 70000 vozů po celé evropě tak jsou rádi.Na to že to je novinka tak nic moc

Odpovědět  |   | 
ABC  |  18. 12. 2010 18:32

Ty si parodie na člověka rozumného.

Odpovědět  |   | 
Tycoon  |  18. 12. 2010 18:42

Pro Škodu je těch 70 tisíc ročně dost. Mnoho daleko věhlasnějších výrobců by za taková prodejní čísla bylo u některých modelů rádo. Kolik myslíte, že Renault prodal VelSatisů nebo Nissan svých Primer třetí generace ?

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  18. 12. 2010 19:01

Můžu vědět v čem jezdíš,a jestli sis někdy koupil nové auto?

Odpovědět  |   | 
Luk  |  18. 12. 2010 20:04

Prosím tě, že se vůbec ptáš.

Odpovědět  |   | 
Hunter  |  19. 12. 2010 18:17

Víš, to, jestli je auto propadák nezávisí na tom, kolik se jich prodá, ale na tom, kolik na nich automobilka vydělá.

Chtěl jsem napsat nějaký příklad s Ferrari 458, ale stejně bys ho nepochopil a ještě se mi vysmál, že "to je přeci něco úplně jiného", aniž by ti došlo, že princip je stejný, takže si ho odpustím.

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  20. 12. 2010 09:55

Pokud vím tak Yeti se prodává docela dobře. Otázka je, zda ho nepotká osud většiny "imidžovek" - první rok bomba a super prodeje, druhý rok jakž takž a od třetího roku konec. Horší je to s Roomstrem, to je skutečný propadák. Ale podle mě si za to může sám výrobce, pro lidi co chtějí něco většího a praktičtějšího než je Fabka v podobném provedení je to moc ošklivé a drahé. Roomstry se v podstatě prodávají jen jako služební auta. Divím se, proč radši Škodovka nezačne dělat něco podobného jako byla felda pickup - zaplechovaného Roomstra v dodávkové úpravě. To je auto které na trhu docela chybí a navíc si na pikapy stejně většinou každý dával boudu.

Odpovědět  |   | 
Pitrs  |  22. 12. 2010 21:57

Jedna věc je ta, že si škodovka o svém osudu rozhodovat nemůže a druhá, od nich bych si nekoupil ani lepidlo na ty strašný plasty

Odpovědět  |   | 
Daniel Spilka  |  08. 01. 2011 08:56

Tady mluvíme o současných Škodovkách, ne Fabiích do r. 2005, kde z nás chtělo VW udělat druhou ligu. Dnes jsou na tom Škodovky ve srovnání s cenově adekvátní konkurencí takřka nejlépe (design interiéru je u většiny modelů lepší, než i VW)

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  18. 12. 2010 19:24

No snad sa poucia a nepostavia uzku a vysoku krabicu ako tot s fabkou, pripadne /v horsom pripade/ uplne otrasnu kolaz uplne nezlucitelnych komponentov ako hnuster.

No a k tomu ´´aby nový Tour nekanibalizoval prodeje současné Octavie, a tak jej nabízí v podobě, která není tak atraktivní jako dosud´´ - to urcite ano, postavit tak oba modely v rovnakej vybave, tak krajsia je urcite starsia generacia. Na margo koktafky /nakolko oba modely bytostne suvisia/, tak si myslim ze problem bude v tom, ze sa posledna koktafka ludom prilis nepaci /ten predok je doslova otrasny/. Dalsi minus, a to robustnost /vzhladovo, no a oproti O1 aj skutocne/, ktora je jednym z hlavnych argumentov pre cielovu skupinu zakaznikov a klucovy argument, sa uz takisto niekam vytratila. Navyse, ako je u VW dobrym zvykom, kupovat auto z prvych dvoch rokov seriovej vyroby je ako kupit macku vo vreci, skratka kopec nedotiahnutych problemov. Cize vsadit radsej na klasiku a ist osvedcenou cestou, nic ine zakaznici ani nechcu a pokial to bude dodrzane tak sa nakoniec dockame aj naozajstnej skodofky tak ako ju chceme.

Vela bude zavisiet od ceny no a od dojmu aky auto zanecha. Musi to posobit solidne, robustne, trvanlivo, bez nejakych modne vystrelkov /na to tu mame bohatsiu a aj primerane menej inteligentnu klientelu/. Vzhladom na omyly pri oktavke a fabii davam tomu celkom dobru sancu, na to auto som naozaj zvedavy, no a ak to bude fakt dobre, tak pojde moja stara dobra oktavka jazdit zasluzenu druhu ligu.

Odpovědět  |   | 
Mr.X  |  19. 12. 2010 01:36

proboha, to bylo jakym jazykem?

Odpovědět  |   | 
_Xeon_  |  19. 12. 2010 11:57

Použil dva jazyky...

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  19. 12. 2010 17:39

Wenn Jemand keine Ahnung hat, einfach mal die Fresse halten....
Tomuto uz snad rozumies. Dobru noc.

Odpovědět  |   | 
Hunter  |  19. 12. 2010 18:19

Kdyby slovenský národ dokázal investovat tolik energie do vývoje vlastních vozů, kolik dokáže investovat do vymýšlení rádobyvtipnách názvů škodovek, tak my Češi bysme se taky měli čemu smát.
Jenže kde nic není ani smrt nebere ...

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  20. 12. 2010 18:28

Priklad? Na feldu toho az tolko ''rádobyvtipnách názvů'' nepoznam. Felda, felicita, filcka
Objektivne mozem prehlasit ze dlhe roky som mal 1.6-ku a zatial to bolo absolutne bezproblemove auto, jazdi doteraz a este zrejme par rokov aj bude. Ma velmi slusnu nadej to v pohode dotiahnut na veterana, to auto rozhodne na posmech nie je.

No a s tym ''Cesi a Skoda'', velmi by som sa tiez nerozdrapoval (ziadny namet na dalsiu diskusiu prosim). Pokial sa dobre pamatam, automobilka patri od r.1925 do koncernu Skoda (o ktorej je rec) a fungovala az do konca vojny kym nam ju nasi americki a anglicki 'kriegskamaraden' nerozmlatili bombami (podobne ako apolku v Bratislave, vecna im vdaka).
Potom bola postavena nanovo a zotrvala az do roku 1991, ked ju vzal Volkswagen. Cele obdobie (vypustam protektorat) existovala v Ceskoslovensku. Mne z toho vychadza to ze Skdoda (automobilka) ceska nebola nikdy. Oprav ma v niektorom bode ak sa mylim.

''Jenže kde nic není ani smrt nebere ... '' - prepac ale v kontexte temy je to hlupost na tretiu.

Odpovědět  |   | 
_Xeon_  |  19. 12. 2010 11:56

Ktoré auto je vyššie zatriedené Felicia alebo Fabia, resp. nová Felicia vytvorí vyššiu triedu?

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  20. 12. 2010 19:31

Malo by sa to napasovat medzi Fabku a Koktafku. Ja som zvedavy hlavne na cenu, resp ponukany pomer ceny/kvality. Na zvasty typu ´je to zastarale´ ako v pripade octavie tour kaslem zvysoka, koho to bude o 5 rokov zauijmat?

Odpovědět  |   | 
Horatio  |  20. 12. 2010 12:48

Pozrite si ako dopadli v prepadoch predajov 2olo niektoré automobily /autobild.de/
Čo sa škodovky týka , hlavne koncepcie nových modelov , mne to pripadá tak , že sa dokopy nie je na čo tešiť dobudúcna .

Odpovědět  |   | 
Palan  |  20. 12. 2010 16:11

Z bočního pohledu vypadá hodně luxusně, ale zepředu- FUJ!

Odpovědět  |   | 
dvd  |  21. 12. 2010 14:01

je to spíš golf, než felda
www.youtube.com ...

Odpovědět  |   | 
Libor  |  23. 12. 2010 14:26

Určitě to vypadá podstatně lépe jak blbá Fábia

Odpovědět  |   | 
Honza  |  01. 03. 2011 01:01

Měl jsem možnost vidět 2 nemaskované s F-kovou testovací RZ na R10 u M.Boleslavi, proháněli je v pátek v 10 večer, kdy už byl minimální provoz, tma a minimum potencionálních čumilů.Zas až takový šlágr to není...

Odpovědět  |   | 
hsh  |  18. 07. 2011 15:12

Hmmm, tyjo! :)

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4 AllGrip: Chcete ho? Ano, chcete ho!

Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4

Když na vás Jimny pohlédne svým roztomilým kukučem, není ani třeba klást onu známou otázku „Chcete mě?“. Tehle roztomilej kříženeček je totiž moc hodnej, má rád projížďky po lese, ale umí se chovat i ve městě, hodí se k dětem i na práci, moc toho nespapá a vejde se skoro všude. Toho prostě chcete, o tom není sporu. Ale zaprvé není všechno jen a jen růžové, a pak je tu ještě jedna zásadní otázka: Automat, nebo manuál? Pečlivě jsme vyzkoušeli oba.

včera | Petr Schnagl | 25 příspěvků
První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 59 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků

Nejčtenější články

České řidiče nejvíc štvou zamlžená okna. Dlouhodobé řešení přitom stojí pár korun

České řidiče nejvíc štvou zamlžená okna. Dl…

Zimní sezóna je nadobro tady a nejednoho řidiče štvou neustále zamlžená okna v jeho autě. Podívali jsme se na obecné i babské rády, jak s tímto problémem nejlépe zatočit.

13.  12.  2019 | | 94 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A