Tajné projekty: Dacia Logan přijede i jako hatchback

27 komentářů

patrik
29. března • 13:50

Trajet v tomhle provedení vypadá, že by mu pro evropské poměry takováhle kratší verze prospěla - i tak je to dál pořádný kus bedny. Hyundai kategorii MPV zatím nemá splněno. Jednak Trajet a Matrix (Carens od Kie teď nepočítám) stojí na poměrně okrajích velikostní škály a přes své nedávné facelifty už potřebují velkou generační výměnu jako sůl. Za druhé se dnes vývoj v Evropě hodně přesouvá na městská mini mpv, jako je Fusion nebo Note, případně Jazz a Mazda 2, a tam Matrix zkrátka už neobstojí - i když vlastně tuhle kategorii jako jeden z prvních otevíral (o studii HED žádné nové zprávy). Za třetí je ke zvážení, jestli se Hyundai vůbec pustí do standardního MPV podle etalonu Scénicu nebo jestli zkusí jít spíš cestou nějakého crossoveru (třeba odvozeného z Genusu). - Zajímavé jsou ty posuvné dveře, protože v konceptech se Hyundai zatím intenzivně zabýval spíš připravou dvojkřídlých dvěří bez prostředního sloupku.

patrik
29. března • 13:30

Nevím, ze kdy jsou ty fotky Loganu HB, ale už jsem tohle někde viděl před delší dobou, snad dokonce v loňském roce. A protože Renault po úspěchu Loganu SDN dal v Ženevě letos studií Steppe najevo, že má chuť s Loganem začít trochu seriózněji designérsky pracovat, uvažuju, jestli tyhle fotky HB neobsahují původní starší koncept. Najděte si fotky Steppe a podívejte se na podstatné změny v liniích - je tam nově i zaoblování, změny v proporcích sloupků - a celá figura se proměňuje směrem k dnešku. Zkusím risknout a zatipovat, že Renault nepustí Logan HB do světa v papundeklové verzi ze zdejších fotografií, protože se mezitím časy změnily (jedině, že by už byly hotové raznice a musely se napřed amortizovat). Jinak souhlasím s redakcí, že jako poměrně velký HB (C segment?) může při své příslovečné miniceně mít slušné vyhlídky.

Markoff
29. března • 21:22

tiez som akosi nepochopil tu info o Logan HB, uz tu tie iste fotky predsa boli pred tyzdnami a v clanku nie su ziadne nove info, len rozduchavanie starej temy, cakal bych aspon jedinu novu fotku, ale nic...
 
ten napad vyrabat logan s dizajnom R19 nie je zly, myslim ze je to docela pekne auto, hlavne zadok, jedno z mojich najoblubenejsich starsich aut...

Markoff
29. března • 22:30

na ilustraciu ako vyzera pekny dizaj hatchbacku v podani Renault ktory nie su schopni ani po x rokoch reprodukovat:
http://www.renault-bg.com/site/galery/renault1902-800x600.jpg
http://www.wagen.de/bilder/7e783dc629844fb2d79b2d2db18736c7.jpg

patrik
30. března • 6:47

Jasně, tohle je pěkná píseň ze začátku devadesátých let a Logan si z ní i v sedanu pár not odnesl. Kdyby se dnes nestavěla auta do výšky a nebyla oteklá výztužemi, možná by Logan vypadal mnohem podobněji. To je zároveň IMHO hlavní překážka pro to, aby bylo možné tyhle designy replikovat - ta auta byla elegantní tím, že byla jemná (dnes by to znamenalo: slabá konstrukce s nízkou pasivní bezpečností). Ale jinak ten renaultovský profil dodnes nemá chybu.

Kam
29. března • 11:30

ten vzhled je opravdu otřesný, pokud chtěl Renault mermomocí ušetřit, měl raději do Rumunska přesunout ukončenou výrobu R19, který i dnes vedle Loganu vypadá jako krasavec a technika pod kapotou zas o tolik odlišná nebude.

Mojma
29. března • 12:42

No, to sice udelat moh, ale ono by se mu to stjne asi nevyplatilo, navic by vsichni kecali, jak chudaky na vychode nuti jezdit ve starejch pleckach, takle se muzou placat po ramenou, jaky sou skveli a jak inovujou, i kdyz vsichni vedi, ze to neni pravda. R19 by vyrobne vysel draz, Logan je hnus, ale ma myslim spoustu zjednoduseni, ktery zlevnujou vyrobu, stejny levy a pravy okna ve dverich, stejny levy a pravy zrcatko, je toho urcite vic a tohle vsechno by ta R19 mela drazsi, navic by myseli vymejslet, jak do ni implantovat airbagy, takze bylo mozna lepsi venovat prachy na vyvoj toho zmetka, logan sam osobe je desingnovej skvost v porovnani s tim hatchem, este az si to nakej typek ospojleruje, tak to teprv bude hnus. Nenapada me hnusnejsi soucasny auto nez ten hatch. Snad je n Megan Hatch

Flipper Tom
29. března • 10:18

Slova design a logan k sobě nepatřej :)

a
27. června • 15:58

Patřej.

gabel
29. března • 10:14

hatchback vypadá naprosto otřesně. ne že by sedan byla bůh ví jaká kráska, ale to snad nemůže být ani levoboček, tohle je hnusota. jsem moc zvědav jak dopadne kombi... na výstavě předvedou poměrně pěkný vůz ale z výrobní linky koukám budou sjíždět i takhle odporné křusky. fuj fuj a ještě třikrát fuj. (u auta není vzhled vše, ale i krabice od bot vedle toho má styl)

Nimra
29. března • 8:56

Pevně doufám, že Logan hatchback bude mít ve finální verzi stěrač zadnho skla. V opačném případě by podobnost s favoritem (do roku 1992 zadní stěrač za příplatek) nebyla jen v rovině podobných hranatých tvarů.

Pošťák
29. března • 8:49

Tajný projekt jo?
Asi před týdnem jsem se u Renaultu trošku zapovídal a došla řeč na Logany, kde mi prodejce ihned sdělil, že hatchback a combík jsou už na cestě

lukas
29. března • 17:54

mno o HB se toho moc neví, kombik je jistej na podzim.....

eLKa
29. března • 8:24

Mě ten Logan připomíná Favorit mezi dvěma tiráky.

insight
29. března • 7:16

musim to napissat este raz, tak je to hnusne

je to skarede, strasne skarede auto

insight
29. března • 7:15

No je to strasne skarede.
Ale STRASNE.

EL
29. března • 11:17

Chtěl jsem to taky napsat, ale už jsi mě předběhl, vypadá to jak kříženec Favorita s Ladou Samarou po průjezdu černobylskou radioaktivní zónou.

krabicka3
29. března • 23:06

presne! Favorit jeste zije!!! :) Akorat Facko bylo mnohem hezci auto.
A jak pise Marek Litzman, taky bych radsi sel do Fiatu, ikdyz je mensi nez Logan.

Tech
29. března • 0:37

Já nevím ...na  fotkách ten LOGAN vypadá nesmírně tragicky.V tomto případě snad nejde ani napsat že to je věc subjektivní.Píše se rok 2006 a oni vytvoří tohle.Ano kupovat se to asi bude.....já bych to však nechtěl ani náhodou ( zadarmo jo - hned bych to však poslal dál)
BMW chválím... kdyby to nebylo tak "předražené" asi bych do toho i šel  Holt nejsem ochoten za to ty prachy dát a no a pak ten drahý servis...i když jak pro koho.
 

Pauer
29. března • 0:44

Jel jsi nekdy v Loganu? Neni to spatny samo o sobe a kdyz si to das k ty cene, je to velice dobra volba. Aspon ja bych se toho nebal, design moc napadu nema, ale ze by byl osklivy...

DDT
31. března • 15:15

LOGAN je chrchla pro socky a podle toho taky vypada ...

Abarth
30. března • 16:32

Jestli todle podle tebe neni ošklivý tak pak už nevim protže já už nic horšího neznám.Normální Logan je hnus a todle je 2 x takovej hnus.Když přede mnou jede Logan tak to vždycky musim hned předjet protože se na tu hnusnou prdel nedá dívat ještě jednou fuuuuuuuuj. Ale zase na druhou stranu uznávám že pro lidi co chtěj velké auto za málo peněz je to asi dobrá volba i když já bych šel za ty prachy do něčejo mírně jetýho nebo bych si radši koupil nový Punto II

Mek
29. března • 0:52

Tak jestli TOHLE není ošklivé, tak už nevím... - vždyť to vypadá jak poskládané z Lega... !  Fuj.

ppjarda
12. června • 13:01

Zabili Kennyho! Parchanti!!!
Je, chudák, jak useknutej sekyrkou.

vera
29. března • 1:28

Dneska jsem za ním jel, a pořádně si ho prohlížel. To auto je docela veliký, byť z fotek a prezentací působilo velikostně jako Clio sedan.
Vedle něj jedoucí nová Octávie nebyla v průmětu větší. Ale tvary jednoduchý jak rukou uplácaný ze sněhu.

Marek_Litzman
29. března • 10:01

Nemohu se zbavit pocitu, že radši než k Dacii pro Logan bych si zašel k Fiatu pro Punto Classic. Je sice o něco menší, ale vypadá neskonale lépe a za 250 tkč v něm je ABS, 6 airbagů, servo, elektrika oken a tuším i zrcátek.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
lukas
29. března • 17:53

no jenže to je oproti loganu pidivozitko.....

Doporučujeme

Články odjinud