Dacia chystá bombu: kombi svého modelu Logan, a to ještě s naftovým motorem. Porsche přidá do své nabídky novou generaci 911 Turbo, Mercedes-Benz chystá novou generaci modelů C a CL, Mazda bude prodávat velké SUV a Opel pracuje na nové Corse a Antaře.
Kapitoly článku:
Tip: Další špionážní fotografie najdete již tradičně v naší speciální rubrice.
Dacia Logan kombi
Populární model Logan se v ženevě zde představí v provedení kombi, které by ve spojení s moderním dieselovým motorem 1,5 dCi mohlo řádně zahýbat prodejními tabulkami. Dnes vám můžeme Logan kombi představit na prvních špionážních fotografiích a ilustraci jeho pravděpodobné finální podoby. Ačkoli je zachycený vůz opatřen poměrně důsledným maskováním, je z jeho siluety patrné, co bude verze kombi u Loganu preferovat - prostor, prostor a zase prostor. Jak moc ustoupí praktičnosti kombíku snaha o designovou čistotu, se můžeme zatím jen dohadovat, z prvních fotografií ale Logan kombi nevypadá zrovna jako favorit zahrádkáře-elegána...
Foto a ilustrace © Automedia
Opel Antara
Opel Antara se v letošním roce představí jako nástupce modelu Frontera. Vychází ze základu studie Chevrolet S3X a Opelu Antara GTC a bude mít stejný základ jako nedávno uvedená novinka Chevrolet Captiva. S délkou okolo 4,64 m, šířkou 1,85 m a výškou cca 1,7 m bude spadat do střední třídy SUV. Pohon zajistí nafťák 1,9 CDTi s výkonem 110 kW a benzíňáky 2,4 l a 3,2 V6. Interiér v mnohém připomíná novou Astru a dle mého názoru nevypadá vůbec špatně.
Foto © Automedia
Chevrolet Captiva
Mazda CX-9
Krátce poté, co Mazda potvrdila sériovou produkci nového crossoveru CX-7, nachytali špionážní fotografové na švestkách větší model, CX-9. Oficiálně zatím Mazda do světa nevypustila ani řádku, už nyní se ale spekuluje, že novinka bude mít pod střechou tři řady sedadel, motor od Fordu s objemem 3,5 l a výkonem okolo 250 k a bude se prodávat především v USA.
Foto © Automedia
Porsche 911 Turbo
Nové generace Porsche 911 Turbo se nezadržitelně blíží, ostatně fotografie z testování jsme na AutoRevue.cz zveřejnili už několikrát. O tom, že je uvedení otázkou několika týdnů, svědčí i fakt, že na webu německého prodejce už stará generace není prezentována. Na fotografiích je jasně patrné, že se výrobce snažil zamaskovat, že se jedná nový, nikoliv starý model; nejmarkantnější je to na předních světlech.
Pod kapotou bude šestiválcový boxer dopovaný turbem s technologií VTG, kterou zatím známe především z naftových motorů. Konečný výkon motoru zatím nikdo oficiálně nepotvrdil, spekuluje se ale o 480-490 k u silnějšího modelu Turbo S, tedy cca 355 kW (stará generace měla výkon 450 k). Vůz bude mít ve standardu pohon všech kol, keramické brzdy, PASM (aktivní elektronický systém proměnné tuhosti odpružení), 19" kola či aerodynamický kryt podvozku. Na přání bude k dispozici i dvouspojková převodovka.
Foto © Automedia