Tajné: Opel Corsa přijede až v červenci

Nová generace Opelu Corsa se po šesti letech ukáže letos v červenci, Land Rover chystá nový Freelander, jehož podvozek bude mít základ v platformě Focusu. Seat Leon Cupra bude mít 240 koní, Roll Royce chystá Phantom Convertible a BMW připravuje jedničkové kabrio s plátěnou střechou.
Tajné: Opel Corsa přijede až v červenci

Land Rover Freelander na podvozku Focusu

Nová generace Freelanderu se představí letos na pařížském autosalonu a do prodeje půjde začátkem příštího roku. Vůz bude sedět na zcela novém podvozku, který bude vycházet z koncernové plošiny C1; ta má základ ve vozech Ford Focus či Volvo S40. Předpokládá se, že novinka bude mít lepší jízdní vlastnosti v terénu než současný model; dílem bude na „vině“ tužší podvozek, dílem větší světlá výška. Nová generace bude dle magazínu 4Car dostupná jen jako pětidveřový model.

Tip: Starší fotografie Landroveru.

Foto a ilustrace © Automedia

Seat Leon Cupra: ostrých 240 koní

V letošním roce očekáváme hned dvě ostré verze nového Leonu – FR a Cupra. O verzi FR jsme psali docela nedávno, o modelu Cupra už dokonce téměř před rokem. Oba modely budou mít pod kapotou motor 2,0 TFSI, ovšem naladěný na různé výkony. Zatímco FR bude klasická předokolka s výkonem 147 kW/200 k podobně jako Golf GTI nebo Octavia RS, Cupra dostane výkon 176 kW/240 k, možná i s pohonem všech kol pomocí spojky Haldex; 240 koní je přece jen na přední nápravu velká porce výkonu.

Foto © Automedia

Rolls Royce Phantom Convertible: überauto na druhou

Tradiční britská automobilka Rolls Royce chystá ultraluxusní kabriolet, který bude vycházet ze studie 100EX a modelu Phantom. Pod kapotou se ale neobjeví monstrózní devítilitrový šestnáctiválec z konpcetu, ale klasický dvanáctiválec 6,75 V12 z modelu Phantom. Na trh by se novinka měla dostat začátkem příštího roku, představena bude pravděpodobně na pařížském autosalonu.

 Foto © Automedia

Opel Corsa: finále se blíží

Fotografií nové generace Opelu Corsa jsme na AutoRevue.cz zveřejnili už tolik, že už ty nové snad ani nemají co říci. Každému je už jasné, že designově se novinka podobá Fiatu grande Punto, z něhož si bere i platformu a některé motory - ostatně spolupráce mezi Fiatem a Opelem trvá už nějaké ten pátek. Základních agregátů bude celkem šest, čtyři benzínové a dva naftové, přičemž ve verzi OPC se představí přeplňovaná šestnáctistovka s předpokládaným výkonem 180 k. Nová Corsa se představí v červenci na britské Motor Show.

Foto a ilustrace © Automedia

BMW 1er cabrio: jednička s plátěnou střechou

Vozy BMW na špionážních fotkách vidíme poslední dobou velmi často - a pokaždé jiný kousek. Chystá se BMW M5 Touring, kupé a cabrio pro trojkovou řadu, třídveřové BMW 1 a konečně jedničkové kabrio, které vidíte na obrázcích. O místě na zadních sedadlech asi nemá smysl mluvit, nedostatek ho má už základní hatchback. Motory očekáváme spíše výkonnější, základní čtyřválce se v nabídce pravděpodobně neobjeví. Otázkou je, zda se mezi agregáty přidá i třílitrový šestiválec, je to ale pravděpodobné. Trojkové kabrio předposlední generace také přijelo v nejvýkonnější verzi...

 Foto a ilustrace © Automedia

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

dnes | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků