Tajné: Nový VW Passat již brzy na scéně

20 komentářů

bucek
12. července • 16:29

Páčil by sa mi nový Passat, keby dostal výzor aký má aj CC Passat :)

jj
15. července • 10:21

cc se ti líbí, protože to je konečně něco aspoň trochu jinýho....! Jinak i pod tím zakrytím je jasný, že designové překvapení se nekoná a přijde fůra keců o nadčasovosti atd...;-)

iqlogic
11. července • 12:17

co za uchylku maju vo VW robit kazde jedno auto na rovnaky sposob ... Polo, Golf, Jetta a este aj Transporter, ... na jedno kopyto a uplne dodrbabrane a hnusne ... dizajneri maju dovolenku ci im dosla fantazia??? Zachvilu sa budu VWcka lisit akurat interierom a skrina bude taka ista ... dufam, ze ich tento trend rychlo prejde ... mali by sa kusok inspirovat v Azii ... pomaly kazde auto ine ...

richard28
12. července • 9:15

No nikomu sa nepaci a pozrite si aku maju predajnost. Ono sa dost dobre na tie auta nadava ked ste v nich nejazdili. Ja napriklad som chcel povodne kupit i30 alebo C´eed ale ked som videl noveho Golfa tak som sa rozhodol pre neho. Dizajnovo krasne auto a nema take otrasne plastove interiery ako korejci. Este aj nova astra sa mi paci ma dokonca aj motor co by som chcel (1,6T), ale vtedy este nebola cize volba bola jasna. A velka spokojnost s autom.

homer
11. července • 18:50

Čemu nerozumíš? Normálně jdeš pro golfa a voni se tě akorát zeptaj jakou barvu a velikost...

Čičo
11. července • 15:59

Interiér asi nebude to čím sa budú líšiť keďže momentálne je skoro v každom modele rovnaký...

homer
10. července • 19:00

Já chci auto bez vozejku a toho brnění, takový nebude? Snad si zvyknu:-/

°°
11. července • 0:11

Svačinu ...

foxy
10. července • 11:02

Když koukám na nového VW Golfa nebo Jettu a to samý bude i Passat, tak ten design němečtí soudruzi vůbec nedokážou posunout trochu dopředu, je to nuda, pořád na stejné brdo, pořád ty klasicky hnusné A a B sloupky, jak z 90-tých let minulého století. Když se podívám na Korejce, Japonce nebo Francouze - radost pohledět - ty vyrábějí opravdu auta 21. století a je to znát i na designu, ultra moderní, líbivý, progresivní s nápady (Mazda 6, Citroen C5) Musím pochválit i Opel, jejich Insignia je nádherná. V Mercedesu to zkurvili, že přešli na hranatý design, E je otřes, uvidíme S. VW - nejodpornější auto, pokud jde o vzhled, jak z 80-tých nebo 90-tých let. Škoda Fábia, Roomster - otřes, Octavia a Suberb ujde.

laguna
10. července • 18:30

Mne se napr mercedes tridy C hodne libi,takovy hranatejsi,mazda je promne tetkom nezdar,VW se mi ted taky hodne libi,aj nova Astra je fajn,citroen je okrem novej C3 dizajnem total v haji ,hold kazdemu se libi neco jiniho...

R1S0
11. července • 23:26

Suhlasim,aj mne sa nove "hranate" medaky pacia.;-)

kamil
10. července • 18:04

A ono to něčemu vadí ? Passata si nikdo nekupuje, protože by byl krásný, takže své zákazníky bude mít pořád, teda pokud z něj neudělají nějakou extra obludu. Ostatně důkazem toho je akce pár let zpátky kdy se v rámci celého koncernu zmenšila pravá zpětná zrcátka. Design auta to viditelně zhoršilo (auto vypadalo jako mrzák) a přesto se to nijak výrazně na prodejích neprojevilo. VW měl stále dost zákazníků a to i přesto, že z nich dělal pitomce a tvrdil jim, že je to z důvodu nižší spotřeby. Potom to pomaloučku a potichoučku vrátil do normálu.
Další věc je, že design je věc vkusu, třeba tebou zmiňovaná Mazda 6 je pro mě obrovské designové zklamání, předchozí generace byla krásná a měla "lehký" design a šmrc, současná Mazda 6 je nafouknutý mastodont, bohužel. Taky třeba nechápu vychvalovanou Insignii, mě se třeba vůbec nelíbí, na mě je to moc zakulacená potvora. Myslím, že vyloženě hezké auto ve střední třídě ani není, teda alespoň si teď nemůžu žádné vybavit.

smudliky
10. července • 13:20

Nedá se nic dělat, budou si tě muset najmout, abys jim to spravil. Jen si budeš muset dát trošku pozor, abys náhodou nešel s prodejností z evropské jedničky třeba někam na evropskou pětku, kde se ta tvá "auta 21. století" zhusta umisťují...

smudliky
10. července • 13:20

Pardon, tohle mělo být pod první příspěvek foxyho.

jogurt
11. července • 10:19

duševně zdraví pochopili i bez vysvětlivky, ostatní ani s vysvětlivkou....:-P

Ivan
10. července • 12:57

To je možná pravda s tím designem, ale stačí se podívat na statistiku prodejů aut střední třídy v Evropě - 4 (5?) roky starý výběhový model a s nudným designem spolehlivě v prodejích naprosto válcuje všechny novinky, vítěze "aut roku", všechny předpovězené "Passat killery" i vozy oslavované novináři. Až přijde nový model Passatu, tak to bude ještě drtivější, ten převahu Passatu a VW ještě více potvrdí. To nepíšu, že bych VW a Passat nějak oslavoval, či se mi líbil, ale je to fakt.

jogurt
11. července • 10:19

V tom je právě kouzlo tohoto designu a této filozofie. VW se až na výjimky nelíbí jisté skupině místních diskutérů, dokonce někteří z jeho produktů mají takový mindrák, že přestávají být normální, pokud kdy byli. To je ale úplně nepodstatné. Podstatné je to, že VW velice střídmým designem a téměř žádnými revolucemi mezi modelovými generacemi udržuje svým klientům slušnou prodejnost na secondhandovém trhu. A pro mnoho kupujících je mimořádně důležité, zda se po pár letech a xxx tisících km jejich auto dá efektivně poslat dál, nebo zda pod cenou bude stát někde v autobazaru nebo u nich na dvoře. Pokud mezi jednotlivými verzemi mondea je tak dramatický rozdíl, že rok staré auto minulé generace je neprodejné, u passata to nenastane. Těch důvodů oblíbenosti VW je samozřejmě daleko víc, když jsme ale u tématu generační obměna, toto je jeho velká výhoda.

foxy
10. července • 11:07

ještě poznámka - Už se nedivím, proč v USA si každej před tuctovým VW odplivne, jenom čecháčkové a další výchoďáry se můžou z VW posr*** obdivem !

tazzz
11. července • 11:46

tak zrovna názor amíků, kteří se jenom cpou houskama s mletým masem zapíjejíc ten blaf přeslazeným černým sajrajtem je to poslední, co mě zajímá.Ještě jsem neslyšel, že by se na ty jejich polonáklaďáky někde v Evropě frota (možná v Rusku, ale tamní oligarchové jsou kapitola sama pro sebe a i ti si kupují hlavně německé vozy nebo lexusy).V jednoduchosti je krása a např. takový Golf IV patří i teď mezi to nejhezčí, co na našich silnicích jezdí, zatímco stejně stará auta korejské provenience s různými extravagantními disagnerskými vychytávkami jsou napáskovány v autobazarech po 30 tisících za kus.

ITTI
10. července • 11:40

prave jsem se z nej posr*al :-O :-O :-O

Doporučujeme

Články odjinud