Tajné: Nový Mercedes C přijde již na jaře

Již jen měsíce dělí automobilový trh od příchodu nové generace Céčkového Mercedesu. Co vše o něm prozatím víme?

Desítky tajných fotografií, mnoho informací a spousty dalšího se již dnes ví o nové generaci oblíbeného "céčka" od automobilky Mercedes-Benz. Nová generace již finišuje, aby se mohla v březnu příštího roku představit veřejnosti a poté byla uvedena i do prodejů.

Nová generace tradičně trochu povyroste. Na délku o 50 mm na výsledných 4 580 mm, na šířku o 40 a na výšku o 20 mm. Velmi přínosný bude větší zavazadelník, který bude u sedanu zvětšen o 20l na výsledných 475 l, čímž dotáhne své hlavní konkurenty. Nový design, který půjde ve stopách nové třídy S bude trochu střízlivější a uhlazenější.

V technice se žádné zázraky nebudou odehrávat, ovšem téměř vše bude mírně inovováno. Základní koncepce, tedy motor v předu a náhon na zadní kola bude pochopitelně zachována, ovšem na výběr bude i náhon na všechna kola 4Matic. Motory budou zastupovat čtyřválce a to s kompresorem o výkonech od 115 kW (156k) až po 135 kW (184 k). Dále šestiválce o výkonech 150 kW (204 k) až po 200 KW (272 k). Nafta bude v počátku k dispozici jak ve čtyřválcovém, tak šestiválcovém provedení s výkony od 100 kW (136 k) až po 165 kW (225 k).

K motorům později přibudou i další varianty stávajících motorů, které budou inovovány ve smyslu tradičního mírného navýšení výkonu. Žádný zcela nový motor se prozatím do nové generace dávat nebude.

Ani Mercedes nechce zůstat pozadu proti hlavním rivalům Audi a BMW a do Céčka opět nasadí i osmiválec. Pro ostrou verzi s označením C63 AMG bude připraven agregát o objemu 6,2l, který by měl disponovat výkonem až 330 kW (450 k) a točivým momentem 600 Nm. Tím by jasně přebil nabídku Audi RS4 a také BMW M3.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Špionážní foto Mercedesu C
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ilustrace
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz C63 AMG na Nordschleife

Foto a ilustrace © Automedia

Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
Minitest VW T-Roc 1.5 TSI a 2.0 TSI: Dvakrát podstatně jinak

VW T-Roc 1.5 TSI vs 2.0 TSI (minitest)

Vyzkoušeli jsme dvě zážehové zážehové verze Volkswagenu T-Roc. Významně se liší i výbavou.

7.  6.  2018 | Milan Lažanský | 36 příspěvků