Tajné: Nový Mercedes C přijde již na jaře

Již jen měsíce dělí automobilový trh od příchodu nové generace Céčkového Mercedesu. Co vše o něm prozatím víme?

Desítky tajných fotografií, mnoho informací a spousty dalšího se již dnes ví o nové generaci oblíbeného "céčka" od automobilky Mercedes-Benz. Nová generace již finišuje, aby se mohla v březnu příštího roku představit veřejnosti a poté byla uvedena i do prodejů.

Nová generace tradičně trochu povyroste. Na délku o 50 mm na výsledných 4 580 mm, na šířku o 40 a na výšku o 20 mm. Velmi přínosný bude větší zavazadelník, který bude u sedanu zvětšen o 20l na výsledných 475 l, čímž dotáhne své hlavní konkurenty. Nový design, který půjde ve stopách nové třídy S bude trochu střízlivější a uhlazenější.

V technice se žádné zázraky nebudou odehrávat, ovšem téměř vše bude mírně inovováno. Základní koncepce, tedy motor v předu a náhon na zadní kola bude pochopitelně zachována, ovšem na výběr bude i náhon na všechna kola 4Matic. Motory budou zastupovat čtyřválce a to s kompresorem o výkonech od 115 kW (156k) až po 135 kW (184 k). Dále šestiválce o výkonech 150 kW (204 k) až po 200 KW (272 k). Nafta bude v počátku k dispozici jak ve čtyřválcovém, tak šestiválcovém provedení s výkony od 100 kW (136 k) až po 165 kW (225 k).

K motorům později přibudou i další varianty stávajících motorů, které budou inovovány ve smyslu tradičního mírného navýšení výkonu. Žádný zcela nový motor se prozatím do nové generace dávat nebude.

Ani Mercedes nechce zůstat pozadu proti hlavním rivalům Audi a BMW a do Céčka opět nasadí i osmiválec. Pro ostrou verzi s označením C63 AMG bude připraven agregát o objemu 6,2l, který by měl disponovat výkonem až 330 kW (450 k) a točivým momentem 600 Nm. Tím by jasně přebil nabídku Audi RS4 a také BMW M3.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Špionážní foto Mercedesu C
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ilustrace
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz C63 AMG na Nordschleife

Foto a ilustrace © Automedia

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků