Tajné: Nový Mercedes C přijde již na jaře

Již jen měsíce dělí automobilový trh od příchodu nové generace Céčkového Mercedesu. Co vše o něm prozatím víme?

Desítky tajných fotografií, mnoho informací a spousty dalšího se již dnes ví o nové generaci oblíbeného "céčka" od automobilky Mercedes-Benz. Nová generace již finišuje, aby se mohla v březnu příštího roku představit veřejnosti a poté byla uvedena i do prodejů.

Nová generace tradičně trochu povyroste. Na délku o 50 mm na výsledných 4 580 mm, na šířku o 40 a na výšku o 20 mm. Velmi přínosný bude větší zavazadelník, který bude u sedanu zvětšen o 20l na výsledných 475 l, čímž dotáhne své hlavní konkurenty. Nový design, který půjde ve stopách nové třídy S bude trochu střízlivější a uhlazenější.

V technice se žádné zázraky nebudou odehrávat, ovšem téměř vše bude mírně inovováno. Základní koncepce, tedy motor v předu a náhon na zadní kola bude pochopitelně zachována, ovšem na výběr bude i náhon na všechna kola 4Matic. Motory budou zastupovat čtyřválce a to s kompresorem o výkonech od 115 kW (156k) až po 135 kW (184 k). Dále šestiválce o výkonech 150 kW (204 k) až po 200 KW (272 k). Nafta bude v počátku k dispozici jak ve čtyřválcovém, tak šestiválcovém provedení s výkony od 100 kW (136 k) až po 165 kW (225 k).

K motorům později přibudou i další varianty stávajících motorů, které budou inovovány ve smyslu tradičního mírného navýšení výkonu. Žádný zcela nový motor se prozatím do nové generace dávat nebude.

Ani Mercedes nechce zůstat pozadu proti hlavním rivalům Audi a BMW a do Céčka opět nasadí i osmiválec. Pro ostrou verzi s označením C63 AMG bude připraven agregát o objemu 6,2l, který by měl disponovat výkonem až 330 kW (450 k) a točivým momentem 600 Nm. Tím by jasně přebil nabídku Audi RS4 a také BMW M3.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Špionážní foto Mercedesu C
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ilustrace
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz C63 AMG na Nordschleife

Foto a ilustrace © Automedia

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků