Co by taky maskovali , když to bude zase uplně stejný . Už jim nejspíš dochazí dech .
no ved ako celemu koncernu VW B-]
až už je tu zas nová generace ! :-O Ten kapitalismus teda ubíhá mílovými kroky kupředu
no to je tak, akonahle sa da na nieco nalepit nalepka ''nove'', ''neu'', ''new'', tak to okamzite startuje nejaky (pre zdravy mozog nepochopotelny) pochod, ktory nakoniec vyusti v to ze to ludia kupuju (asi tu vladne dajaky kult novosti). To ze to nie je vyskusane a to ze sa polovica dielov vymeni vo vyrobe nakolko je to cele uponahlane uz nikomu nevadi. Auto z prvych vyrobnych serii (vynimkou mozu byt niektori japonci) je macka vo vreci. Ako tot naposledy s tymi MB dieselmi...no ale to nevadi, mas to najnovsie, no a podla tej pa-logiky keby sa na kravske lajno dala nalepka 'nove' tak je z toho v momente bajecna pasteta z novych a este nevyskusanych ingrediencii, naskok vdaka technike, a musi to byt dobre lebo je to nove. Tot co sa tyka VW, MB & co - postavit karu ktora by mala predpoklad sluzit dlhe roky uz akosi nie je v ''mode'', pomaly by sa malo uvazovat o vypusteni takych veci ako kryt na doplnenie oleja, ved o par rokov tu mame dalsiu generaciu, ludia si to budu musiet kupit takze naco. Ide to do s....., kupit dnes auto, ktore je postavene naozaj tak aby to znieslo nalepku danej znacky je uz takmer nemozne. Cest vynimkam.
Clovece co to zase placas? Pletes pate pres devate a jako celek to take nic nerika, jen obecne znamy fakt, ze jsou nove vozy poruchove. Hm, co tam mas dal? Nebo radsi nepis nic a rekni to kamaradum, kteri budou na tve urovni a pochopi te... :-|
Ocividne si nepochopil/-a o com je rec, so vsetkou uctou druhykrat ked chces diskutovat tak prosim k veci. Vysvetli mi napriklad ako je mozne ze trebars taky MB W123 sa vyrabal bezmala 10 rokov, W124 celych 11 rokov. Kopec z nich jazdi doteraz, hlavne tych 124-iek. Klasicky dobry kvalitny medak, pokazis ho jedine tak ze ho rozbijes na kusky. Nasledujuci W210 sa vyrabal len 7 rokov (odpoved je jednoducha, lebo to bolo, povedzme to mierne, nie velmi vydarene auto), potom zmodifikovana W211, to iste. Sedem rokov. Posledne dva miznu z ciest rychlym tempom, su toho plne bazary a spolahlivost a robustnost sla taisto kdesi do vecnych lovist.Posledna generacia je W212 (ak sa nemylim v oznaceni), ten s tym hranatejsim dizajnom, s este vacsimi ''usporami'' a bohvie cim dalsim ''prijemnym'', som zvedavy kolko rokov to vydrzi, osobitne zvedavy som na vychvalovany 250CDI, tam museli byt urobene zmeny uz par mesiacov po starte seriovej vyroby. Parada. Ked to takto pojde dalej, budeme mat novu generaciu kazdy rok a kvalita pojde este dalej do haja. A hlavne, kvoli kazdej hovadine do servisu, lebo sa na tom uz neda opravit doslova nic, je tam stale viac elektroniky a vsetkeho mozneho len nie poctivej ocele. Ked to takto pojde dalej, stare auto prezije nove, znamy to uz skusil na vlastnej kozi a tak dalej derie staru dobru 525 tds-ku.Aby som sa nenavazal len do MB, mozem spomenut BMW s tou ich doslova tragickou motorovou paletou (malo fukat, stredne fukat, vela fukat), myslim tym R6. Kam este dalej to cele spadne, netusim. Nakoniec najlepsim ostane VW a to uz bude fakt co povedat...
Přední část je zamaskovaná, Audi má ten lichoběžník naopak. Takhle mi to příjde, že chtěli, ať to vypadá jako Mitsubishi. :-D
jn přesně tak
Také si autor plete kosočtverec a lichoběžník...B-]
možná se pletu, ale když se podívám na tu přední masku tak jde jasně vidět, že ta mřížka chladiče není hranatá, ale kulatá, je to "zamaskované"
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.