Tajné: Mercedes C Coupé se vrátí jako CLC

Mercedes připravuje nové CLC a E kombi, Hyundai pracuje na nové limuzíně a Genesisu a Toyota testuje Scion XD pro Evropu.

Hyundai Genesis prochází posledními testy

Příchod očekávaného zástupce vyšší střední třídy, Hyundai Genesis, se nezadržitelně blíží. Automobilka provádí poslední testy a při nich se konečně ukázala produkční podoba přední masky, i když stále v mírně maskované podobě.

Vůz s pohonem zadních kol bude používat palubní systém, který nyní používá například Lexus nebo Cadillac. Do produkce se Genesis dostane příští rok, k dealerům pak na podzim. Jen pro připomínku, vůz bude mít pod kapotou velký osmiválec o objemu 4,6 litru a výborném výkonu 283 kW/385 k.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Hyundai Genesis dorazí již příští rok

Mercedes-Benz E: tentokrát i kombi

Mercedes testuje a testuje. A fotografové fotí a fotí. Dnes se můžete podívat na ostré E63 AMG při testech na Nürburgringu a některou z nižších verzí sedan při testech brzd v Alpách. Aby to přece jen nebylo tak fádní, máme tu první fotky velkého kombi s hvězdou na kapotě.

Tip: Známé informace o nové generaci Mercedesu E naleznete zde.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Mercedes-Benz E63 AMG

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Mercedes-Benz E sedan

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Mercedes-Benz E kombi

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Ilustrace © Automedia
Představa ilustrátora o finální podobě obou variant MB E-klasse

Toyota „Scion“ XD: americký Japonec pro Evropu

Ačkoli americká odnož Toyoty se jménem Scion zřejmě mnohým nic v Evropě neříká, v USA je tahle značka populární, a to hlavně mezi mladými lidmi s omezeným rozpočtem. Nyní se ale má všechno změnit. Automobilka se totiž hodlá poslat několik modelů Scion také do Evropy, kde by ale měly být k dispozici s klasickým znakem Toyota.

Špionážním fotografům se podařilo zachytit poslední z modelů s označením XD při náročných testech v rakouských Alpách. Evropská specifikace modelu se bude lišit především v detailech, ale motor zůstane stejný – pod kapotou XD bude 1,8-litrový benzínový čtyřválec s výkonem 128 koní a pětistupňovou manuální převodovkou. Evropské XD by se mělo představit veřejnosti na pařížském autosalonu v říjnu příštího roku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Toyota „Scion” XD při testech  v Alpách

Mercedes-Benz CLC: nové jméno pro C Coupé

Po oddělení od Chrysleru se Mercedes soustřeďuje na kompletní obnovu své nabídky. V letošním roce se svého nástupce dočkala letitá třída C, na trh byl uveden nový sedan i kombi. Ovšem C-klasse, to nejsou jen auta pro rodiny, už dlouho je členem rodiny model s označením C Coupé. A protože ten je ve třídě C momentálně nejstarší, pracuje se i na jeho nástupci.

Jeden z prototypů se podařilo zachytit na firemním parkovišti ve Stuttgartu. Auto je naštěstí pro nás jen mírně maskováno, a tak si můžeme prohlédnout vnější tvary. Silueta s velkými třetími dveřmi zůstává zachována, příď nové kupé podědí od nového céčka a záď dostane navíc pár hran. Zajímavé je, že podle stávajících informací bude podvozek vycházet ze staré generace třídy C.

Z hlediska motorů bude na výběr z benzínových čtyřválců C180 (156 koní) a C200 (184 koní) a šestiválců C230 (204 koní) či C350 (272 koní). Novinkou možná bude C280 V6 o výkonu 231 koní. Příznivci vznětových motorů budou moci vybírat z C200 CDI (136 koní) a C220 CDI (170 koní).

A na závěr dodám, že novince už se s největší pravděpodobností nebude říkat C-Coupé, ale zkráceně CLC.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Prototyp MB CLC na firemním parkovišti


Klepněte pro větší obrázekIlustrace © Automedia
MB CLC - představa ilustrátora

Hyundai připravuje luxusní limuzínu

Špionážní fotografové měli štěstí na novou limuzínu, kterou Hyundai v současnosti testuje. Vůz má být ještě o poznání větší než připravovaný model Genesis a domácím trhu nahradí u nás nepříliš známý Equus. Limuzína ale bude určena téměř pro všechny trhy, kde korejská automobilka v současnosti působí.

Ačkoli Genesis dorazí na trh již v roce 2008, větší model bude dostupný až o rok později. Nebude chybět ani palubní systém podobný iDrivu od BMW a pod kapotou to vypadá prozatím velmi nadějně – základem bude benzínový šestiválec, pro nejnáročnější bude k dispozici osmiválec. Výkony se budou pohybovat v rozmezí 250-350 koní.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Nová limuzína Hyundai při testech

Klepněte pro větší obrázek
Velký model vs. Genesis

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků