Tajné: KTM to se stavbou malého sporťáku mysli vážně (+ilustrace)

První informace o automobilových záměrech rakouské motocyklové společnosti jsme vám už přinesli před nějakým časem. Nyní se diskuse o malém sporťáku stávají aktuálnějšími.

Jeho premiéra se opravdu uskuteční už na jarním autosalonu v Ženevě, přičemž ročně by KTM chtělo prodat 1000 kusů těchto vozidel. Jeho cena se bude pohybovat na úrovni 35 000 Eur.

Vývoj automobilu si ale KTM na krku nenechá – některé podvozkové díly bude mít na starosti italský konstruktér monopostů, společnost Dallara, dizajn zase rakouská Kiska. Zajímavostí je, že čtyřválcový agregát s výkonem okolo 250 koní (184 kW) aj převodovka budou mít logo Volkswagenu a ten bude vozidlo i servisovat. My tipujeme buď 2,0 TFSI nebo upravené 1,4 TSI – to by se díky nízké hmotnosti hodilo do dvousedadlového miniroadsteru rozhodně víc. Nechme se ale překvapit, jisté je v tuto chvíli jen to, že se od našich jižních sousedů dočkáme během pár měsíců velmi schopné víkendové hračky.

Klepněte pro větší obrázek Ilustrace © Automedia
První auto od KTM by mohlo vypadat takto

TEST Audi RS 4 Avant: Na chalupě budete rychle. Prodloužíte si ale cestu?

Audi RS4 Avant

Opravdu rychlý kombík o Audi už je automobilovým archetypem, pevnou součástí trhu. Nabídne aktuální generace něco navíc?

dnes | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

19.  8.  2018 | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků