Tajné: KTM to se stavbou malého sporťáku mysli vážně (+ilustrace)

První informace o automobilových záměrech rakouské motocyklové společnosti jsme vám už přinesli před nějakým časem. Nyní se diskuse o malém sporťáku stávají aktuálnějšími.

Jeho premiéra se opravdu uskuteční už na jarním autosalonu v Ženevě, přičemž ročně by KTM chtělo prodat 1000 kusů těchto vozidel. Jeho cena se bude pohybovat na úrovni 35 000 Eur.

Vývoj automobilu si ale KTM na krku nenechá – některé podvozkové díly bude mít na starosti italský konstruktér monopostů, společnost Dallara, dizajn zase rakouská Kiska. Zajímavostí je, že čtyřválcový agregát s výkonem okolo 250 koní (184 kW) aj převodovka budou mít logo Volkswagenu a ten bude vozidlo i servisovat. My tipujeme buď 2,0 TFSI nebo upravené 1,4 TSI – to by se díky nízké hmotnosti hodilo do dvousedadlového miniroadsteru rozhodně víc. Nechme se ale překvapit, jisté je v tuto chvíli jen to, že se od našich jižních sousedů dočkáme během pár měsíců velmi schopné víkendové hračky.

Klepněte pro větší obrázek Ilustrace © Automedia
První auto od KTM by mohlo vypadat takto

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků