Tajné: KTM to se stavbou malého sporťáku mysli vážně (+ilustrace)

První informace o automobilových záměrech rakouské motocyklové společnosti jsme vám už přinesli před nějakým časem. Nyní se diskuse o malém sporťáku stávají aktuálnějšími.

Jeho premiéra se opravdu uskuteční už na jarním autosalonu v Ženevě, přičemž ročně by KTM chtělo prodat 1000 kusů těchto vozidel. Jeho cena se bude pohybovat na úrovni 35 000 Eur.

Vývoj automobilu si ale KTM na krku nenechá – některé podvozkové díly bude mít na starosti italský konstruktér monopostů, společnost Dallara, dizajn zase rakouská Kiska. Zajímavostí je, že čtyřválcový agregát s výkonem okolo 250 koní (184 kW) aj převodovka budou mít logo Volkswagenu a ten bude vozidlo i servisovat. My tipujeme buď 2,0 TFSI nebo upravené 1,4 TSI – to by se díky nízké hmotnosti hodilo do dvousedadlového miniroadsteru rozhodně víc. Nechme se ale překvapit, jisté je v tuto chvíli jen to, že se od našich jižních sousedů dočkáme během pár měsíců velmi schopné víkendové hračky.

Klepněte pro větší obrázek Ilustrace © Automedia
První auto od KTM by mohlo vypadat takto

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

dnes | Radek Pecák
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků