Tajné: KTM to se stavbou malého sporťáku mysli vážně (+ilustrace)

První informace o automobilových záměrech rakouské motocyklové společnosti jsme vám už přinesli před nějakým časem. Nyní se diskuse o malém sporťáku stávají aktuálnějšími.

Jeho premiéra se opravdu uskuteční už na jarním autosalonu v Ženevě, přičemž ročně by KTM chtělo prodat 1000 kusů těchto vozidel. Jeho cena se bude pohybovat na úrovni 35 000 Eur.

Vývoj automobilu si ale KTM na krku nenechá – některé podvozkové díly bude mít na starosti italský konstruktér monopostů, společnost Dallara, dizajn zase rakouská Kiska. Zajímavostí je, že čtyřválcový agregát s výkonem okolo 250 koní (184 kW) aj převodovka budou mít logo Volkswagenu a ten bude vozidlo i servisovat. My tipujeme buď 2,0 TFSI nebo upravené 1,4 TSI – to by se díky nízké hmotnosti hodilo do dvousedadlového miniroadsteru rozhodně víc. Nechme se ale překvapit, jisté je v tuto chvíli jen to, že se od našich jižních sousedů dočkáme během pár měsíců velmi schopné víkendové hračky.

Klepněte pro větší obrázek Ilustrace © Automedia
První auto od KTM by mohlo vypadat takto

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 16 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků