Tajné: KTM to se stavbou malého sporťáku mysli vážně (+ilustrace)

První informace o automobilových záměrech rakouské motocyklové společnosti jsme vám už přinesli před nějakým časem. Nyní se diskuse o malém sporťáku stávají aktuálnějšími.

Jeho premiéra se opravdu uskuteční už na jarním autosalonu v Ženevě, přičemž ročně by KTM chtělo prodat 1000 kusů těchto vozidel. Jeho cena se bude pohybovat na úrovni 35 000 Eur.

Vývoj automobilu si ale KTM na krku nenechá – některé podvozkové díly bude mít na starosti italský konstruktér monopostů, společnost Dallara, dizajn zase rakouská Kiska. Zajímavostí je, že čtyřválcový agregát s výkonem okolo 250 koní (184 kW) aj převodovka budou mít logo Volkswagenu a ten bude vozidlo i servisovat. My tipujeme buď 2,0 TFSI nebo upravené 1,4 TSI – to by se díky nízké hmotnosti hodilo do dvousedadlového miniroadsteru rozhodně víc. Nechme se ale překvapit, jisté je v tuto chvíli jen to, že se od našich jižních sousedů dočkáme během pár měsíců velmi schopné víkendové hračky.

Klepněte pro větší obrázek Ilustrace © Automedia
První auto od KTM by mohlo vypadat takto

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 56 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků