Tajné: Ford Focus kabrio s dlouhou zádí, ostré BMW Z4-M kupé

BMW představí světu nový kupé Z4, a to včetně ostré verze Z4-M s výkonem 250 kW, Ford pracuje na verzi kabrio svého nového Focusu, Kia Sorento dostane drobný facelift, Saab testuje zcela nový model 9-6x a Mini bude mít nového Coopera.
Tajné: Ford Focus kabrio s dlouhou zádí, ostré BMW Z4-M kupé

Tip: Další špionážní fotografie najdete v naší speciální rubrice, špionážní videa pak zde.

BMW Z4-M kupé

Krátce poté, co byl na autosalonu ve Frankfurtu představen koncept BMW Z4 kupé, zachytili špionážní fotografové jeho produkční ostrou M-verzi maskovanou částečně jako kabrio. Novinka bude soupeřit především s Mercedes-Benzem SLK a rovněž novým kupátkem Porsche Cayman. Pod kapotou nejsilnějšího „obyčejného“ modelu se objeví třílitrový šestiválec s výkonem 256 k a stovkou za 5,7 s. Ostrá verze Z4-M dostane pod kapotu také šestiválec, ovšem s objemem 3.2 l a výkonem 250 kW (340 k). Novinka se na trhu objeví v první polovině příštího roku, sériová verze se představí v lednu na autosalonu v Detroitu.

 Foto a ilustrace © Automedia

Ford Focus kabrio

Ford pilně testuje svůj nový Focus C+C, tedy provedení kupé kabrio s pevnou elektricky stahovatelnou střechou. Z obrázků je patrné, že záď je minimálně stejně dlouhá jako u kombi; díky tomu je ve voze místo nejen pro plnohodnotnou zadní řadu sedadel, ale také dost prostoru pro schování střechy a zavazadla. Motory očekáváme stejné jako u základního modelu řady, snad až na základní 66kW verze 1.4 16V a 1.6 TDCi. Novinka vychází z konceptu Vignale a ve finále se dočká jen minimálních změn.


Foto © Automedia

Kia Sorento s faceliftem

Kia Sorento, velké SUV této korejské značky, byla představena na ženevském autosalonu 2002; je tedy v prodeji téměř tři a půl roku. Není proto divu, že se chystá facelift, který se dotkne přídě a zádě; bohužel se nám nepodařilo najít jakékoliv informace o tom, co přesně se změní. A maskování je - jako obvykle - poměrně důkladné...

Foto © Automedia

Saab 9-6x

Saab chystá výrobu nového modelu 9-6X, na kterém automobilka spolupracuje se Subaru. Saab 9-6X bude vycházet z modelu Tribeca, který byl uveden začátkem tohoto roku. Novinka se bude dle Autocaru stavět v americké továrně v Indianě, plánovaná kapacita je 15 tisíc kusů ročně; to je zhruba polovina roční produkce Tribecy. Oproti Tribece dostane 9-6X klasickou saabovskou masku, jinak je vůz hodně podobný právě japonskému vzoru; to je ostatně vidět na obrázcích. Při uvedení na trh bude pod kapotou jediný motor, třílitrový šestiválec. Samozřejmostí je stálý pohon všech kol pocházející od Subaru.

Zdroj: Trollhattansaab.net

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Pro srovnání Subaru Tribeca

Nový Mini Cooper

delší dobu vás zásobujeme špionážními fotografiemi nové generace Mini Cooperu, která se oproti té stávající bude lišit především technicky, nikoliv vzhledem. Ten automobilka jen upravila, nic radikálního se nechystá - a to je dobře.

Tip: Podrobný článek o nové generaci, fotografie interiéru


Foto a ilustrace © Automedia

TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

včera | Petr Schnagl | 5 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 67 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků