Tajné: faceliftovaný Fiat Multipla

10 komentářů

peterg
2. prosince • 14:51

Mne se puvodni verze libi. Nova verze vypada všedně a pokud bude mit stejnou cenu jako ta puvodni tak jsou drahé obě dvě.

Zabijec
16. října • 6:56

Mnoho kontroverznich novinek se mi zpocatku nelibi a pozdeji si na nich najdu neco pekneho, ale Multipla ani omylem. Mozna ma skvely vnitrni prostor, ale tak osklive auto nikdo jiny nevyrabi, at je to po nebo pred faceliftem.

PetrKLM
15. října • 14:19

ani v současným provedení. Kdybych na nějakou pěknou (ojetinu) narazil, byla by moje. Jen mi vadí malý výběr motorů - naftu nemiluji a 2,0 benzín nejspíš není v nabídce. Škoda.

Jara
29. října • 20:40

Já jsem jezdil pořád na benzínu ale naftová 1,9 JTD s chiptuningem je na 100 za 9s a má po měření na brzdě 165 koní.S vyměněným převodem pro pátý stupeň ti nestačí tachometr / je jen do 200 km/h /. Spotřeba při rozumné jízdě je do 6 litrů, při letech na dálnici tak kolem 8 - 9 litrů. Mám nalítáno 150 tis.km a motor šlape jak novej.

Denis
14. října • 20:06

Multipla je vychvalovaná odborníky, designéři ji považují za vynikající auto ( vybočuje z šedi). Ale zákazníci holt nezkousli přední část vozu. Doufám, že po faceliftu stoupne prodejnost tohoto designérského skvostu. O to, o co se pokoušela Škoda s Roomstrem, už Fiat vyrábí hezky dlouho. Vnitřní uspořádání je prostě bezkonkurenční a na rovinu tu prohlašuji, že si jednou toto vozítko stejně pořídím:o))))

cheesy
15. října • 17:25

jak muzes srovnavat prisernou multiplu se super roomsterem... dyt to auto je uplne o necem jinym.. roomster je mensi a ma nejpropracovanejsi interier - co se tyce variability... cuz

Tomáš Langer
18. října • 9:22

Taky si myslím, že na Roomsteru toho není nového zas tak moc.

Např. otočné přední sedačky má můj Renault Espace, a to ho vyrobili v r. 1990 a první kus sjel z linky v Matře v roce 1984...

Stejně tak je to s posuvnými sedačkami.

Naopak nesmyslné mi připadá rodinné auto se 4 sedačkami v době, kdy skoro všichni konkurenti nabízejí auta se 7 sedadly

Taky je hodně podivný systém ukládání jízdních kol do auta napříč před odsunuté zadní sedačky. Tím pádem do auta můžou jenom 2 lidi - proč tedy raději nemohu levou zadní sedačku sklopit a zapustit do podlahy a kola dát podélně na její místo? Dělám to tak v Espace běžně a je to pro cestujícího vzadu mnohem bezpečnější, než kdyby měl kolo před sebou napříč!

 

Tomáš

Denis
15. října • 23:24

No tak Roomster není zase o tolik menší. Vždyť multipla má pohé 4 metry a na šířku jsou na tom taky stejně. Maximálně je Multipla o něco všší. A zajímalo by mě, co je na Roomsteru tak geniálního? To že posouvá sedačky ne o 30, ale o 70 cm? To, že může přední sedačky otočit o 180 stupnů? To není revoluce. Tu si představuji jinak Viz třeba studie od Bertoneho a spol. Roomster je revoluce pro Škodovku co se týče designu ( kéž by si vysokou laťku udrželi až do výroby). A je to revoluce povedená. Ale Multipla je řešením 2x3 víc revolučnější. A nakonec nemůžeš srovnávat design konceptu a seriového vozidla. Nová Fabia nikdy nebude (bohužel) tak hezká a výstřední jako Roomster. TO co je hezké na první pohled je min. z 60% totálně nepraktické pro denní provoz ( viz zadní okno)

Martin
14. října • 17:16

Souhlasim. Multiplu jsem zatracoval, nez jsem si do ni sedl. Je to designove kontroverzni auto s naprosto fantasticky vyresenym vnitrnim prostorem. Na svoje rozmery je uvnitr neuveritelne mista. Facelift ji pomuze ziskat zakazniky.

Akai
20. října • 11:31

Záleží na tom, co kdo preferuje, podle mě je skvělá. Když jedu, jsem uvnitř, a co si myslí ostatní je mi celkem fuk. To stejné si myslím i o Thalii.

Doporučujeme

Články odjinud