Tajné: faceliftovaný Fiat Multipla

Fiat Multipla neměl na růžích ustláno. Od chvíle, kdy se poprvé představil veřejnosti, dráždil fantazii tisíců zákazníků. Během svého života si Multipla vyskoužila nejrůznější přezdívky, vyslechla stovky urážek. Na její kapotu se snážela kritika, která měla společný jmenovatel - design. Některým připomínala Multipla delfína, jiným trakař, nejčastěji však dva slepené automobily. Nicméně kdo v Multiple jednou seděl, kdo ji řídil a poznal unikátní rozvržení vnitřního prostoru, většinou změnil názor. 

Multipla nebyla zkrátka nejsilnější zvenku, ale zevnitř. Fiat reakcím zákazníků i novinářů (ti Multiplu především chválili) naslouchal, vyhodnocoval je a na jejich základě učinil rozhodnutí: Multipla dostane nový kabát, který ji zbaví pověsti ošklivého káčátka. Na oficiální představení faceliftované Multiply si ještě chvíli počkáme (k vidění by měla být v Ženevě). Jak nová Multipla vypadá, zjístíte již dnes z následujících špionážních fotografií.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Multipla evidentě přišla o kontroverzní vzhled. Přední část vozu je přepracovaná, přední kapota
navazující na čelní sklo a klasicky střižené světlomety zbavují Multiplu její šokující podoby.
Vnitřní uspořádání interiéru zůstává beze změny.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Fiat Multipla šokoval svým originálním vzhledem. Mnoho zákazníků však právě kvůli vzhledu Multiple
na chuť nikdy nepřišlo. -- Šest cestujících se v Multiple usadí ve dvou řadách

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

dnes | Jan Mička | 15 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků