Tajemný malý vůz Škoda City Car přijede na podzim

45 komentářů

izotop
15. března • 23:45

za 80 - 90 tisíc kč to nebude špatný;-)

Toper
16. března • 9:16

Konečně bys na to dosáhl i ty, co? :-D

Petr
16. března • 14:12

Abys na to dosahl ty, tak by je museli rozdavat zadarmo, na socialce, vid?
Topere, ne kazdy mlasne olizuje ploty autobazaru jako ty, uz si na to zvykni...B-]Realita je takova - a mluvim o trhu v CR - ze tady je jen minimum lidi, kteri si mohou dovolit dve auta - rodinne a nejakeho prcka do mesta. Proto pri vyberu hladi i na to, aby auto bylo schopno odvezt i rodinu - ne nadarmo si tady Skoda dovoli nazyvat fabii rodinnym autem. A pokud cenovy rozdil proti tride Fabia a spol. nebude dost vyrazny, proda se tady jenom minimum aut. Staci se podivat na "uspechy" Foxe.
Masy chteji hodne muziky za malo penez, coz u techto auto byva obvykle presne naopak.

Toper
16. března • 15:43

Zase reaguješ první ty na mě? A ještě tak uboze? Si obyčejný chudák.PS: Já dvě auta mám. B-]

Petr
16. března • 18:59

Uboze si reagoval ty na izotopa, na vic jsi se nezmohl - rekl sis o reakci sam. Kdo s cim zachazi...dal uz to znas.
Ja narozdil od tebe uvadim objektivni argumenty.PS: Verim ti, taky jsem zbiral anglicaky, kdyz mi bylo trinact...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Toper
16. března • 19:51

Jaký argument? To, že se má přidávat NSF za cenu 100 tisíc? :-D
Odkud si spadnul? Z jahody na znak asi.
Ty seš uboze směšný. Včetně tvých děsně dospělých "argumentů". Upaluj spát, už je po večerníčku. :-P

Petr
17. března • 6:24

Topere, umis cist? zkus ted jeste prectene i pochopit. Klidne si to precti i trikrat a pomalu, nez zareagujes. Kde vidis ode mne kolik by to auto melo stat? Kde si vyhrabal tech 100. tisic? Specialne pro teb zacituji vlastni pripevek:
"..pokud cenovy rozdil proti tride Fabia a spol. nebude dost vyrazny.."Ja nikde nemluvim o tom, kolik to auto ma stat, vysvetluji i pomery na ceskem trhu a v jakem vztahu by cena mela byt k autum o tridu vetsim i proc. Jak konkretne vysoka ta cena ma byt nikde nepisu, protoze to nevim - to si bude muset Skoda odskouset sama, kolik zakaznici zkousnou.PS: opet ji se nezmohl ani na jediny argument

Toper
17. března • 8:27

Co to tady zase zkoušíš? :-D
Nejen, že první já ironicky reagoval na izotopa, což si ty nepochopil, ale pak si začal mlet nějaké své nesmysly. Na ty ale já vůbec nereaguji, protože to píšeš ty a máš to v hlavičce dost pomotané.
Nějaké tvé dojmy mne vůbec nezajímají a přijdou mi dost směšné. Nehledě na to, že se to tu asi před tebou 4x probralo.Když chceš s někým diskutovat, začni slušně, nebo si založ vlastní vlákno, jestli si toho vůbec schopen. :-D
Opět tu jsi za toho opožděného a opět úplně mimo. :-P

Petr
17. března • 10:01

Z tohohle se nevykecas, nejdriv uboze (z tveho pohledu vtipne:-/) reagujes na prispevek jineho a kdyz ti nekdo vrati stejnym zpusobem a navic prida argumenty, zacnes se krouit jako had. Topere, zacni znova a lepe, idealne s novym nickem - s timto si vsem jenom k smichu.

Toper
17. března • 11:33

Se podívej cos tu napsal. :-D
Na co, koho a kdy reaguješ. :-D
A jak reaguješ. :-DSi tak zabedněný nebo blbý? :-D

Petr
17. března • 15:30

Je to horsi nez jsem myslel. Topere, zakladem je udrzet diskusni nit i v dalsich urovnich vlakna, coz ti zjevne dela znacne problemy. Klidne se podivej vys, o cem sa ve vlakne bavime, kdyz nejsi schopen to udrzet v hlave. Takhle reagujes tzv. ode zdi ke zdi a neni divu, ze tve prispevky nedavaji zadny smysl a jsi vsem k smichu.

Toper
17. března • 16:31

Křeč Péťo, nic jiného, než tvá křeč. :-D
Nevím odkdy určuje směr diskuze ten, který tam přijde jako poslední.
Tak se koukni na tohle vlákno. (a prakticky na jakékoli, kde se vyskytneš) :-D Baví mne, jak si myslíš, že se kolem tebe a tvých reakci bude všechno točit, i když jsou naprosto mimo a znovu řeší, již dávno řešené a nikdo o ně nestojí.
Vidím, že tě baví, ze sebe dělat trumpetu.
No nic, budu se opakovat, ale napíšu, že pokud se ti psychicky uleví, nebudeš doma na lidi kolem sebe otravný, tak si klidně raeguj, já na tvé ubohé okopávání kotníků reagovat již nebudu. B-]

Petr
18. března • 1:27

Topere, cekal a doufal jsem v neco smyslupnejsiho, bohuzel, stale jenom blabolis.

Otan
15. března • 22:01

Hlavně se uklidněte ,nová Das bude zase úžasná a tajemná ,stejně jako současné srábky,nedělejte si iluze a raději se konečně zaměřte na jiné ,než koncernové auta,neboť pohled na náš vozový park,je dosti tristní.Přejí pěkné změny a dny.

legnaw
16. března • 8:40

5+

Tom
15. března • 13:35

No....podle mě bude mít toto vozidlo, stejně jako VW UP úplně jiné zaměření než si zde spousta lidí myslí. Koncern nepotřebuje a nechce konkurovat nejlevnějším vozům. On potřebuje nabídnout druhé auto do rodiny pro zákazníky, kteří již jiné koncernové auto mají. Pro lidi, kteří mají třeba Superb nebo Passat je jako druhé auto lepší varianta od značky kterou již mají doma, i když za to zaplatí víc, než kdyby koupil třeba KIU, Hyundai či Chevrolet.Takže podle mého NFS nebodou auta pro chudé ale naopak pro bohaté. Proto nepotřebují jít s cenou někam na 150.000,- Kč.Když to přeženu tak to klidně může být balíček "Touareg" + "Up" pro manželku zdarma.

Skyline
15. března • 14:47

S prvnim odstavcem souhlasim, ale ten druhy tomu ponekud odporuje. Tohle bude auto pro stejne chude/bohate, jako ta Kia nebo Hyundai. Ja jsem spis zvedav, jak se s tou cenou poperou, protoze u ostatnich automobilek mi jejich politika nejmensich vozu prijde naprosto uhozena (Renault, Hyundai apod.).

Toper
15. března • 13:51

U koncernu něco zdarma? Ale jdi. ;-)

Tom
15. března • 13:59

Proč ne ? Dostaneš ho místo slevy :-)

Toper
15. března • 14:48

Raději ti dají obrovskou slevu, než aby ti dali něco zadarmo. :-P

Mitch
15. března • 11:04

Pod 200 se dá koupit nová Fabie. I v ceně kolem 100 - 150 tis. je dost vozů - 107, Panda atd. když mají akci. Ta cena by měli začínat na 149.900 aby ten vůz byl konkurenčně schopný. A v akcích by se měl přiblížit ke 100 tisícům, pak se bude prodávat.

Toper
15. března • 11:32

Koncernové auta si mohou dovolit vyšší cenu než konkurence a stejně se lépe prodávají. Jiná věc je ta, že TY by si chtěl, aby se prodávalo za 150, bohužel tak to nebude. Osobně tipuji cenu těsně pod 200 tis. jako zaváděcí. Časem o něco klesne, ale i tak to nevidím lépe jako někde u 180 tis. PS: Ceny, které uvádíš, 100-150 tis. platí beztak u pochybných lízingů apod. "výhodných" akcí.

KptBobr
15. března • 10:03

Koukam opet, ze je to tady jeden chytrak vetsi nez druhej, samy odbornici na design, technologii, nebo na celosvetove prodeje a futurologii. (a docela bych rad videl, co maji doma v garazi, pokud ji vubec maji, a kolik jim je let :-D)
Asi bych si mel tohoto platku a zejmena jeho diskuzi vice vazit :-)Ale spise me chybi jakakoliv zminka o cistem e-pohonu (ne hybrid), ktery se u tohoto auta nekolikrat predpovidal (se zarucenych koncernovych zdroju). Skoda, uvazoval jsem o jeho koupi pro manzelku na cestu do prace, kde byse ji cisty elektromobil velmi vyplatil.

Hloupej Honza
15. března • 10:15

Neni problem, zajistěte odbyt několik desítek či nějako stovku tisíc ročně a dělat ho budou třeba pro Vás i na klíček.

Saj
15. března • 8:40

uplne super

crusader75
15. března • 10:37

Pre zeny a pre buzikov je to fakt uplne super.

legnaw
16. března • 8:38

teda aj pre teba...

Hloupej Honza
15. března • 9:42

A podle čeho usuzujete? Ta "fotka" je počítačem udělaná slepenina z jednoho bulváru ne reálný auto.I10, Panda, Splash, Picanto, Twingo , C1 atd. Těch aut je už moc a kdo takový auto potřeboval tak ho už má. A ten zbytek se rozhodne jak? Rozhodně vím jak ne.

Toper
15. března • 10:23

Ne všichni jsou na tom tak jako ty.
Malé auta jezdí, je jich tu poměrně dost, tedy jsou zastoupeny častěji, než limuzíny vyšší střední.
A tvé tvrzení o tom, že "kdo takový auto potřeboval tak ho už má" je nesmysl, protože to vyzní asi tak, že s tím autem bude jezdit napořád a nové si nikdy už nekoupí. Což je samozřejmě nesmysl.
Pokud NSF budou opravdu tak promyšlené, jak se zatím tváří, tak o odbyt koncernových aut s cenovkou pod 200 tis. Kč nemám nejmenší pochyby. Minimálně v Evropě. ;-)

Hloupej Honza
15. března • 10:50

Samo, že auto nebude fachčit furt. Blbý je, že to na zapadě pohnojili štovným. Takže jak dlouho bude trvat než dojde na znatelnější obnovu vozovýho parku 5let? Pokud si auto jako i10 koupí důchodce tak nikdy k obměně nedojde. A pokud rodina nedosáhne třeba na i30ku tak si nekoupí malý nedostatečný auto, ale vhodně velkou ojetinu.
Jak padlo nahoře je plno a bude se lámat chleba.

Toper
15. března • 11:35

Trhy nejsou jen směrem na západ. A samotní Němci auta obměňují poměrně často, ne jako u nás jednou za 10 let.
Zbytek můžeš zkusit aplikovat na současné prodeje třídy mini a vyvodit z něj závěry, jestli se prodává, živoří nebo startuje.
Poslední věta - souhlas.

Saj
15. března • 9:53

No usuzuji podle konceptu malých vozů. Navíc jako fanda značky Škoda...jasná volba...

Hloupej Honza
15. března • 10:10

A tak to bych chtěl mít taky peníze jako Vy, abych moch kupovat neužitečný auto jen z fandovsví. Jestli se dožiju důchodu tak já si z fandovstvi koupim Morgena.
Ale zatím nemám na rozhazování tak manženka + nákup + děti = aspoň Fábka. Jestli nějaká fiflena si koupí jako módní doplněk malý auto fude to asi něco módního a pak partnera podojí vo něco jiný většího. A vo ten zbytek se popere moc aut.

legnaw
15. března • 8:11

mohli na tom rendri vymenit logo za to nove... (neverim ze ta kara bude az tak hnusne oktavkoidna)

Phoenix
15. března • 10:53

vyjede se starým logem, takže nemohli - někde psali, že logo je součástí homologace (např. na volantu) a pokud by ho chtěli změnit, museli by dělat novou homologaci nebo co - přišlo mi to ujeté, ale asi to tak bude

dall
15. března • 8:09

nejak dosla fantazie pri vymysleni jmen :-)))

KenX
15. března • 8:03

V segmentu minivozů je už teď přecpáno. Uspět může jet ten, kdo se odliší. Už teď je jasné, že CityCar nebude žádný designérský skvost s high-end technikou, bude mířit níže. Jenže tam volný flek na trhu opravdu nevidím. Spousta výrobců nabízí solidní modely s výborným poměrem cena/výkon. Dokonce i v koncernu jsou v ceně pod 200 tisíc modely jako Seat Ibiza ... Navíc u nás poslední roky dramaticky roste cena práce (fabrika i dodavatelé), rostou výrobní náklady a projevuje se zastaralost naší dopravní infrastruktury a silná koruna také dělá svoje. Cenově dokážeme konkurovat už jen půlce evropy. Nepochybuji, že to bude další kvalitní vůz, tak jak je u Škody posledních let zvykem. Ale obávám se, že bude na trhu dosti neviditelný.

KenX
15. března • 8:10

Teď jsem si až všiml výroby na lince VW v Bratislavě. Z původního vyjádření Vahlanda to tak nevypadalo, tam jsem to chápal jako montování u nás. Na věci to ale nic nemění. Bratislava jako region je díky blízkosti Vídně možná dokonce dražší než MB a oblast nad ní.

legnaw
16. března • 8:31

ze sa budu trojicky Up! vyrabat v Blave sa vie uz od aprila 2009

Antiautomat
15. března • 8:32

na tej vyrobe nie je nic zvlastne, takisto sa tam vyraba na jednej linke Touareg a Cayenne (z Porsche len kasna + interier). Takze up+city star sa priamo ponuka. Takisto ako polo a ibiza, pripadne bora a golf par rokov dozadu (60+ za smenu).
A s tou Bratislavou, v prvom rade je to vyhodna poloha - je tam vela argumentov, ktore hovoria pre umiestnenie fabriky. Od takych ako priestor (rovina, je sa kam roztahovat, najblizsie kopce su daleko), cez dopravne moznosti (VW ma velmi kratku priamu vlecku od hlavneho zeleznicneho tahu, ano, tam sa vozia prave tie Cayenny ako priklad, dalej ze v BA je letisko a takisto z letiska sa do VW dostanes za par minut a takisto velmi vyhodne napojenie na hlavny dialnicny tah) az po environmentalne (kvalita ovzdusia pre lakovnu) atd. Uz len po ciste logistickej stranke si vyhodnejsiu polohu predstavit neviem. Takisto s kazdodennou dopravou zamestnancov nie je problem, nie su vzacne pripady dochadzky z 50+ km vzdialenosti....rozhodnutie postavit fabriku tam bolo velmi premyslene.

Zelí
15. března • 15:34

Možná to ani nevíš, ale automobilka na zelené louce u bratislavy vznikla už kolem roku 1978. Nic se v ní v podstatě nevyrábělo. Chodili tam lidi do práce, byla tam konstrukce, vývoj, design. Super byznys, chodíš do práce, bereš peníze a nic neděláš. Důvody proč to tak bylo nebudu rozebírat. Ale někdo samozřejmě krvácel.
VW přišel a dostal automobilku na zeleném podnose i s plochami pro další rozšíření. Nestálo ho to v podstatě nic. Jen slib, že tam zaměstná lidi, kteří v okolí žijí a nemají co dělat.
Rozhodnutí postavit u Bratislavy automobilku nemá s VW nic společného.

Toper
15. března • 8:51

Člověče, z letiště do VW za pár minut? To by muselo být na cestě totálně prázdno. :-D
Jinak souhlas. Pohoha závodu je výborná.

Antiautomat
15. března • 14:25

Ale no tak, ved ma nechytaj za one, slovicka :-D:-DObrazne povedane za par minut, narazam na to ze po postaveni tunela Sitina (cim sa eliminoval problem krizovatky na Patronke) je to fakt rychlovka, v podstate stale ides po 4 prudovke no a po odbocke na Devinsku z dialnice iba kusok dvojprudovkou-> jedine co ma este donedavna sralo bol ten novy kruhac za odbockou na Devinsku a rozmlateny asfalt prave v tej odbocke, vyhnut sa mu nemas kam, na pravy kraj sa takisto neoplati velmi tlacit pretoze je tam ostra krajnica a pod nou pol metra nic...ale casom som to uz mal nacvicene uplne dokonale. Bol som dokonca uz tak hnusne rozmaznany ze mi vadila aj jedna jedina stopka a jedno jedine miesto na tej celej ceste kde bolo treba dat prednost :-). Vacsinou som chodil tak pol siedmu rano, vdaka plynulosti v jazde v lete s Feli 1.6 do prace za 6litrov (!) je to skratka take miesto, na ktore sa dostanes rychlo doslova zovsadial. Az bude den otvorenych dveri, odporucam :-)

JanQ
15. března • 8:48

tak fabka zacina pod 200t...vyrobit mensi auto za 190t...nejak nechapu smysl

Spekulace
15. března • 9:16

Bude to menší za podobné peníze jako větší auta => výrobce na tom víc vydělá? ;-)

Doporučujeme

Články odjinud