Je to tak. Značka Lister se se svou bohatou historií pouští do světa elektromobilů. Na začátek ale upozorňuje, že v jejích žilách stále koluje spíše benzín. Trend elektromobilů ale ignorovat nemůže a proto představuje Lister SUV-E, elektrickou interpretaci od tvůrců legendárního supersportu Storm.

Je to tak. Značka Lister se se svou bohatou historií pouští do světa elektromobilů. Na začátek ale upozorňuje, že v jejích žilách stále koluje spíše benzín. Trend elektromobilů ale ignorovat nemůže a proto představuje Lister SUV-E, elektrickou interpretaci od tvůrců legendárního supersportu Storm.

Jak asi víte, značka Lister se v poslední době zabývá hlavně  přestavbou vozů Jaguar , respektive Lister je pro Jaguar totéž, co třeba Alpina pro BMW. Své na první pohled jasně rozeznatelné kořeny má tedy v Jaguaru I-Pace, prvnímu kočičímu elektromobilu na světě. Od Listeru je zatím na světě pouze koncept, ale produkční kusy už v podstatě stojí ve dveřích.

Jak asi víte, značka Lister se v poslední době zabývá hlavně přestavbou vozů Jaguar, respektive Lister je pro Jaguar totéž, co třeba Alpina pro BMW. Své na první pohled jasně rozeznatelné kořeny má tedy v Jaguaru I-Pace, prvnímu kočičímu elektromobilu na světě. Od Listeru je zatím na světě pouze koncept, ale produkční kusy už v podstatě stojí ve dveřích.

Výsledný vůz si bude moci zákazník naspecifikovat přesně podle svých přání. I kdyby chtěl milovník berušek auto zbarvené podle svého oblíbeného hmyzu, v Listeru mu jej tak udělají. A samozřejmě udělají nejen to. K dispozici ještě nejsou kompletní technická data, ale vzhledem k dostupným informacím lze říct, že auto bude pěkně rychlé a to nejen v přímce.

Výsledný vůz si bude moci zákazník naspecifikovat přesně podle svých přání. I kdyby chtěl milovník berušek auto zbarvené podle svého oblíbeného hmyzu, v Listeru mu jej tak udělají. A samozřejmě udělají nejen to. K dispozici ještě nejsou kompletní technická data, ale vzhledem k dostupným informacím lze říct, že auto bude pěkně rychlé a to nejen v přímce.

Přední nárazník se splitterem, kapota, zadní nárazník se splitterem a zadní křídlo jsou nyní z karbonu. Blatníky jsou rozšířené, aby se pod ně nacpaly kola ve speciálním Lister designu, pod nimiž se schovávají karbon-keramické brzdy. Podvozek je snížený a vůz vyluzuje agresivní zvuk, podobný tomu od výfuků. Zdroj: Porsche

Přední nárazník se splitterem, kapota, zadní nárazník se splitterem a zadní křídlo jsou nyní z karbonu. Blatníky jsou rozšířené, aby se pod ně nacpaly kola ve speciálním Lister designu, pod nimiž se schovávají karbon-keramické brzdy. Podvozek je snížený a vůz vyluzuje agresivní zvuk, podobný tomu od výfuků. | Zdroj: Porsche

Vzhledem k úpravě softwaru a úspoře váhy celkem 100 kilogramů se očekává, že stovku zvládne auto jen lehce nad čtyři sekundy. Klasický I-Pace má stovku měřenou za 4,8 sekundy. Lister si za vůz chce říct o v přepočtu 3,7 milionu korun. Zdroj: Porsche

Vzhledem k úpravě softwaru a úspoře váhy celkem 100 kilogramů se očekává, že stovku zvládne auto jen lehce nad čtyři sekundy. Klasický I-Pace má stovku měřenou za 4,8 sekundy. Lister si za vůz chce říct o v přepočtu 3,7 milionu korun. | Zdroj: Porsche

Od představení  nového Porsche Taycan  už víme, že ani ve Stuttgartu se elektromobilů nebojí a navíc je umí udělat opravdu pořádně. Pokud Porsche dodrží slovo a představí v příštím roce sériovou verzi zvýšeného Taycanu s názvem  Cross Tursimo , bude tu mít již zavedeného, i když malosériového, konkurenta. Zdroj: Porsche

Od představení nového Porsche Taycan už víme, že ani ve Stuttgartu se elektromobilů nebojí a navíc je umí udělat opravdu pořádně. Pokud Porsche dodrží slovo a představí v příštím roce sériovou verzi zvýšeného Taycanu s názvem Cross Tursimo, bude tu mít již zavedeného, i když malosériového, konkurenta. | Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

Jak asi víte, značka Lister se v poslední době zabývá hlavně  přestavbou vozů Jaguar , respektive Lister je pro Jaguar totéž, co třeba Alpina pro BMW. Své na první pohled jasně rozeznatelné kořeny má tedy v Jaguaru I-Pace, prvnímu kočičímu elektromobilu na světě. Od Listeru je zatím na světě pouze koncept, ale produkční kusy už v podstatě stojí ve dveřích.
Výsledný vůz si bude moci zákazník naspecifikovat přesně podle svých přání. I kdyby chtěl milovník berušek auto zbarvené podle svého oblíbeného hmyzu, v Listeru mu jej tak udělají. A samozřejmě udělají nejen to. K dispozici ještě nejsou kompletní technická data, ale vzhledem k dostupným informacím lze říct, že auto bude pěkně rychlé a to nejen v přímce.
Přední nárazník se splitterem, kapota, zadní nárazník se splitterem a zadní křídlo jsou nyní z karbonu. Blatníky jsou rozšířené, aby se pod ně nacpaly kola ve speciálním Lister designu, pod nimiž se schovávají karbon-keramické brzdy. Podvozek je snížený a vůz vyluzuje agresivní zvuk, podobný tomu od výfuků. Zdroj: Porsche
Vzhledem k úpravě softwaru a úspoře váhy celkem 100 kilogramů se očekává, že stovku zvládne auto jen lehce nad čtyři sekundy. Klasický I-Pace má stovku měřenou za 4,8 sekundy. Lister si za vůz chce říct o v přepočtu 3,7 milionu korun. Zdroj: Porsche
8
Fotogalerie

Tajemný Lister SUV-E bude prvním svého druhu. Rozdá si to hlavně s Porsche

Vstoupit do elektrické éry se chystají i ty nejmenší kousky koláčového trhu. Drobky z Anglie ale nyní mohou získat monopol.

Je to tak. Značka Lister se se svou bohatou historií pouští do světa elektromobilů. Na začátek ale upozorňuje, že v jejích žilách stále koluje spíše benzin. Trend elektromobilů ale ignorovat nemůže, a proto představuje Lister SUV-E, elektrickou interpretaci od tvůrců legendárního supersportu Storm.

Jak asi víte, značka Lister se v poslední době zabývá hlavně přestavbou vozů Jaguar, respektive Lister je pro Jaguar totéž, co třeba Alpina pro BMW. Své na první pohled jasně rozeznatelné kořeny má tedy v Jaguaru I-Pace, prvnímu kočičímu elektromobilu na světě. Zatím na světě pouze koncept, ale produkční kusy už v podstatě stojí ve dveřích.

Výsledný vůz si bude moci zákazník naspecifikovat přesně podle svých přání. I kdyby chtěl milovník berušek auto zbarvené podle svého oblíbeného hmyzu, v Listeru mu jej tak udělají. A samozřejmě udělají nejen to. Třeba kožené čalounění interiéru si můžete dopřát v šedesáti různých barvách. Barev prošívání je 200. K dispozici ještě nejsou kompletní technická data, ale vzhledem k dostupným informacím lze říct, že auto bude pěkně rychlé nejen v přímce.

Přední nárazník se splitterem, kapota, zadní nárazník se splitterem a zadní křídlo jsou nyní z karbonu. Blatníky jsou rozšířené, aby se pod ně nacpala kola ve speciálním Lister designu, pod nimiž se schovávají karbon-keramické brzdy. Podvozek je snížený a vůz vyluzuje agresivní zvuk, podobný tomu od výfuků.

Vzhledem k úpravě softwaru a úspoře 100 kilogramů hmotnosti se očekává, že stovku zvládne auto za zhruba čtyři sekundy. Jaguar I-Pace, z nějž Lister SUV-E vychází, má stovku za 4,8 sekundy. Lister si za vůz chce říct o v přepočtu 3,7 milionu korun.

Od představení nového Porsche Taycan už víme, že ani ve Stuttgartu se elektromobilů nebojí, a navíc je umí udělat opravdu pořádně. Pokud Porsche dodrží slovo a představí v příštím roce sériovou verzi zvýšeného Taycanu s názvem Cross Tursimo, bude tu mít již zavedeného, i když malosériového, konkurenta.

Galerie doplněna o Porsche Cross Turismo.

Jaguar

Britský Jaguar vznikl v roce 1922 jak Swallow Sidecars Company, v roce 1945 dostal svůj současný název Jaguar Cars Limited.

Výrobce sportovních a luxusních automobilů byl v roce 1989 koupen Fordem. Od roku 2008 ho vlastní indická Tata Motors.

Jaguar F-Pace • Jaguar E-Pace • Jaguar I-Pace • Jaguar F-Type • Jaguar XE  •Jaguar XF

Doporučujeme

Články odjinud