Tajemný koncept GT od Citroënu odhalen

Automobilka Citroën připravila ve spoluprácí se společností Sony Playstation studii GT, jež odpovídá hře Gran Turismo. Koncept je označen prostě GtbyCitroen a místem jeho premiéry byla stanovena letošní Paříž. Vůz je součástí propagační kampaně pro pátou řadu úspěšné hry a zároveň se v ní objeví.

Ve své takřka pět metrů dlouhé karosérii tento koncept ukrývá interiér závodního vozu se dvěma koženými, skořepinovými sedadly a čtyřbodovými pásy, vyznačuje se litými koly o průměru 21 palců, vzhůru výklopnými dveřmi, stavitelným spoilerem a motorem umístěným před zadní nápravou. Zatímco je teato studie skutečně jen nefunkičním exponátem, ve hře Gran Turismo bude poháněno hybridní soustavou.

Rubustně vyhlížející karosérie má široké a ostře zařízlé čelní sklo, modré hlavní světlomety LED a úzká zpětná zrcátka z uhlíkového kompozitu. Interiér je opatřen doplňky z mědi a leštěné oceli. Před řidičem se nachází projektor údajů na čelní sklo. Ačkoli se s výrobou podobného vozu nepočítá, je vítaným zpestřením stánku Citroënu a návštěvníci se v něm budou moci svézt alespoň díky simulátoru.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Citroën GT Concept
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

dnes | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků