Tajemný koncept GT od Citroënu odhalen

Automobilka Citroën připravila ve spoluprácí se společností Sony Playstation studii GT, jež odpovídá hře Gran Turismo. Koncept je označen prostě GtbyCitroen a místem jeho premiéry byla stanovena letošní Paříž. Vůz je součástí propagační kampaně pro pátou řadu úspěšné hry a zároveň se v ní objeví.

Ve své takřka pět metrů dlouhé karosérii tento koncept ukrývá interiér závodního vozu se dvěma koženými, skořepinovými sedadly a čtyřbodovými pásy, vyznačuje se litými koly o průměru 21 palců, vzhůru výklopnými dveřmi, stavitelným spoilerem a motorem umístěným před zadní nápravou. Zatímco je teato studie skutečně jen nefunkičním exponátem, ve hře Gran Turismo bude poháněno hybridní soustavou.

Rubustně vyhlížející karosérie má široké a ostře zařízlé čelní sklo, modré hlavní světlomety LED a úzká zpětná zrcátka z uhlíkového kompozitu. Interiér je opatřen doplňky z mědi a leštěné oceli. Před řidičem se nachází projektor údajů na čelní sklo. Ačkoli se s výrobou podobného vozu nepočítá, je vítaným zpestřením stánku Citroënu a návštěvníci se v něm budou moci svézt alespoň díky simulátoru.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Citroën GT Concept
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků