Tahle Panamera Turbo S ukazuje možnosti příplatků u Porsche

Seznam kapitol
  1. Porsche Panamera Turbo S Exclusive
  2. Porsche Panamera Turbo S Exclusive: Fotogalerie

Porsche Panamera Turbo S není žádnou novinkou, katalog příplatkové výbavy Porsche Tequipment také ne. V Zuffenhausenu ale dobře vědí, že neuškodí čas od času připomenout prostřednictvím médií zákazníkům, že za Porsche mohou utratit peněz, kolik je jenom libo.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ústředním motivem této Panamery je zlověstná čerň

Panamera v černém metalickém odstínu Jet Black („Reclining in the passenger seat of my super-charged jet black Chevrolet,“ zanotoval by Robbie Williams) dostala adaptivní LED světlomety, skryté za akronymem PDLS+, LED zadní svítilny a sportovní výfuk se čtyřmi černými koncovkami. 

Černá jsou rovněž kola o průměru 20 palců. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Když dostatečně připlatíte, potáhne vám Porsche kůží úplně všechno

Uvnitř najdete červenočerné kožené čalounění – dokonce i na lamelách ventilačních otvorů! Hlavici voliče automatické převodovky zdobí karbon, přístroje dostaly bílé podklady, pedály jsou hliníkové. Z katalogu příplatkové výbavy pocházejí i loga Porsche na hlavových opěrkách, koberce s koženými lemy a osvětlené dekorační lišty na prazích.

Fotogalerie: Maria Šarapovová překáží u Porsche Panamera GTS

Fotogalerie: Maria Šarapovová překáží u Porsche Panamera GTS

Panamera Turbo S má pod kapotou přeplňovaný motor V8 4,8 l o výkonu 570 koní. Z nuly na 100 km/h zrychlí za 3,8 sekundy a stojí 4 993 000 Kč – samozřejmě bez příplatkové výbavy, o které byla řeč na předchozích řádcích.

Porsche Panamera se v oficiálním videu chlubí... to neuhodnete čím

Porsche Panamera se v oficiálním videu chlubí... to neuhodnete čím

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Porsche Panamera Turbo S Exclusive
  2. Porsche Panamera Turbo S Exclusive: Fotogalerie
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 49 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků