Tahač Tesla Semi má vyzyvatele. Thor ET-One prý ujede 480 km na jedno nabití

Thor je vlastně takový malý soused Tesly. Nikoli však z Mladé Boleslavi, ale z Kalifornie...

Tesla Motors není jedinou společností, která posunuje myšlenku plně elektrických tahačů do reality. Automobilka Thor byla založena s 18 zaměstnanci jako kalifornský strat-up projekt - na vzniku se podílelo více přispěvatelů. Nejde však o žádné nováčky. Vývojáři jsou bývalými zaměstnanci společností jako Boeing či Faraday Future.

Thor nyní představuje projekt ET-One. Tahač má na obou stranách šasi baterie od LG, díky nimž dosáhne 480 kilometrů na jedno nabití. V plánu je i levnější verze s dojezdem 160 kilometrů.

Jak je těžké objednat si Teslu? Nijak zvlášť, problém je až dodání

Jak je těžké objednat si Teslu? Nijak zvlášť, problém je až dodání

Testování novinky stále probíhá. Během roku 2018 chce automobilka provést finální testování, aby mohla spustit prodej v roce následujícím. Dle zatím odhadovaných cen to však Thor proti Tesle nebude mít jednoduché. Silnější verze sice slibuje podobný dojezd jako Tesla Semi s nejmenší kapacitou, ale k mání má být přibližně za 5 a půl milionu korun, o dva miliony dráž než Tesla.

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

dnes | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků