Tady něco nehraje: BMW svolává elektromobily i3 kvůli úniku paliva

Únik paliva je asi ten poslední důvod ke svolávací akci, který byste u elektromobilů čekali. Problémy automobilky BMW ale mají logické vysvětlení.
Tady něco nehraje: BMW svolává elektromobily i3 kvůli úniku paliva

Asi není třeba uvádět, že BMW i3 patří mezi nejpopulárnější elektromobily mnichovské značky. Méně známým faktem je to, že model lze pořídit s doplňkovým spalovacím motorem, což z něj rázem dělá plug-in hybrid.

Londýnští hasiči dostali nové vozy. BMW i3 s prodlužovačem dojezdu…

Londýnští hasiči dostali nové vozy. BMW i3 s prodlužovačem dojezdu…

Většina zájemců o i3 ve Spojených státech se rozhodla pro variantu se spalovacím motorem a nyní musí všichni navštívit autorizovaný servis. Národní úřad pro bezpečnost silničního provozu uvádí, že z vozu uniká palivo a výpary, což by v krajním případě mohlo vést k požáru.

Nepovedená čínská kopie: Tento vůz je parodií na BMW i3

Nepovedená čínská kopie: Tento vůz je parodií na BMW i3

V zámoří aktuálně jezdí více než 25 tisíc elektromobilů BMW, přičemž asi 19 tisíc z nich disponuje také spalovacím motorem. To znamená, že více než tři čtvrtiny majitelů modelu i3 musí v nejbližších dnech navštívit servis.

Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

dnes | Jan Mička | 4 příspěvky
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky