Tady něco nehraje: BMW svolává elektromobily i3 kvůli úniku paliva

Únik paliva je asi ten poslední důvod ke svolávací akci, který byste u elektromobilů čekali. Problémy automobilky BMW ale mají logické vysvětlení.
Tady něco nehraje: BMW svolává elektromobily i3 kvůli úniku paliva

Asi není třeba uvádět, že BMW i3 patří mezi nejpopulárnější elektromobily mnichovské značky. Méně známým faktem je to, že model lze pořídit s doplňkovým spalovacím motorem, což z něj rázem dělá plug-in hybrid.

Londýnští hasiči dostali nové vozy. BMW i3 s prodlužovačem dojezdu…

Londýnští hasiči dostali nové vozy. BMW i3 s prodlužovačem dojezdu…

Většina zájemců o i3 ve Spojených státech se rozhodla pro variantu se spalovacím motorem a nyní musí všichni navštívit autorizovaný servis. Národní úřad pro bezpečnost silničního provozu uvádí, že z vozu uniká palivo a výpary, což by v krajním případě mohlo vést k požáru.

Nepovedená čínská kopie: Tento vůz je parodií na BMW i3

Nepovedená čínská kopie: Tento vůz je parodií na BMW i3

V zámoří aktuálně jezdí více než 25 tisíc elektromobilů BMW, přičemž asi 19 tisíc z nich disponuje také spalovacím motorem. To znamená, že více než tři čtvrtiny majitelů modelu i3 musí v nejbližších dnech navštívit servis.

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 20 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků