Tady je důvod, proč byste vždy měli pořádně zajistit převážený náklad

Pozor, dřevěné panely! Pro řidiče Hondy musela být taková srážka velkým šokem. Panel se hluboko prosekl do interiéru.

Možná nad tím raději ani nepřemýšlíte, ale denně jezdíme za nákladními vozy s otevřenou konstrukcí, přičemž na upevnění nebezpečného nákladu se spoléháme jen na obsluhu konkrétního vozu. Když se při jízdě uvolní takový panel dřevotřísky, nemusí to skončit jen plácnutím do nárazníku.

Sám za tmy v divočině: Youtuberovi shořel Jeep 50 kilometrů od civilizace

Sám za tmy v divočině: Youtuberovi shořel Jeep 50 kilometrů od civilizace

Pokud totiž panel trefíte v tom "správném" úhlu, může se takto efektně kousnout do čelního skla. Přesně jak se to povedlo minulý týden na dálnici 95 nedaleko amerického Rockledge na Floridě. Panel se zasekl přímo uprostřed a výrazně pronikl do kabiny. Musela to být neuvěřitelná rána.

S podivem je, že se naštěstí nikomu nic nestalo. Přitom o vážné zranění posádky, ale i o sekundární nehody na základě nepředvídatelného jednání a zastavení vozu na rušné silnici si takový případ přímo říká.

Letadlo mělo bojovat proti pašerákům drog. Místo toho se zřítilo na novou Teslu

Letadlo mělo bojovat proti pašerákům drog. Místo toho se zřítilo na novou Teslu

Čelním sklem Hondy Civic proletěl panel jako nůž máslem, A-sloupky jej však zastavily včas. Auto to zřejmě zvládne bez velkých oprav, při troše štěstí bude nutné vyměnit pouze čelní sklo. Ovšem řidiče nákladního vozu čeká po vyšetření celé události zatím neupřesněný trest za ohrožení.

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků