T-One90 a T-Two30

Autory vozů Ford Focus T-One90 a Ford Focus T-Two 30 jsou společnosti Monutne a Gordon Sooner Engineering (GSE). Prvně jmenovaná je autorem např. Gargulákova Lanceru Evo6. Druhá pak i u nás dobře známých Escortů KitCar Maxi.
T-One90 a T-Two30
Autory vozů Ford Focus T-One90 a Ford Focus T-Two 30 jsou společnosti Monutne a Gordon Sooner Engineering (GSE). Prvně jmenovaná je autorem např. Gargulákova Lanceru Evo6. Druhá pak i u nás dobře známých Escortů KitCar Maxi.

Oba vozy vynikají mohutným zadním křídlem ne nepodobným Focusu WRC. Karoserie může být dále doplněna novým předním nárazníkem s integrovaným předním spoilerem Sériová přední kapota je nahrazena novou s ventilační mřížkou. Původní lité disky nahradily 17 palcové ráfky obuté do 17ti palcových pneumatik Michelin Pilot Sport šíře 215 mm a původní světlomety nahradily světlomety s dvojitou optikou.

Focus T-One90 pohání kupředu přeplňovaná 1,8 Zetec-Montune. Právě pomocí přeplňování se podařilo dosáhnout výkonu 190 koní.. Srdcem Focosu T-Two30 je dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec Zetec-Montune dosahující výkonu 230 koní.O přenos výkonu motoru na přední poháněnou nápravu se stará 5ti stupňová převodovka tzv. „H“. Pro opravdové nadšence je připravena i 6ti sekvenční převodovka.

V interiéru najdeme oproti sérii pouze drobné změny v podobě karbonové nebo hliníkové hlavice řadící páky a sportovní sedadla v látkovém nebo koženém provedení.

Jízda v T-Two30 je jedinečným řidičským zážitkem. Zapříčiněno je to nejen již popsaným motorem, ale především díky standardně dodávanému „závodnímu“ podvozku. O bezpečné zastavení se starají sportovní s monstrózními kouči Brembo o průměru 310 mm se čtyřpístkovými třmeny.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků