T-One90 a T-Two30

Autory vozů Ford Focus T-One90 a Ford Focus T-Two 30 jsou společnosti Monutne a Gordon Sooner Engineering (GSE). Prvně jmenovaná je autorem např. Gargulákova Lanceru Evo6. Druhá pak i u nás dobře známých Escortů KitCar Maxi.
T-One90 a T-Two30
Autory vozů Ford Focus T-One90 a Ford Focus T-Two 30 jsou společnosti Monutne a Gordon Sooner Engineering (GSE). Prvně jmenovaná je autorem např. Gargulákova Lanceru Evo6. Druhá pak i u nás dobře známých Escortů KitCar Maxi.

Oba vozy vynikají mohutným zadním křídlem ne nepodobným Focusu WRC. Karoserie může být dále doplněna novým předním nárazníkem s integrovaným předním spoilerem Sériová přední kapota je nahrazena novou s ventilační mřížkou. Původní lité disky nahradily 17 palcové ráfky obuté do 17ti palcových pneumatik Michelin Pilot Sport šíře 215 mm a původní světlomety nahradily světlomety s dvojitou optikou.

Focus T-One90 pohání kupředu přeplňovaná 1,8 Zetec-Montune. Právě pomocí přeplňování se podařilo dosáhnout výkonu 190 koní.. Srdcem Focosu T-Two30 je dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec Zetec-Montune dosahující výkonu 230 koní.O přenos výkonu motoru na přední poháněnou nápravu se stará 5ti stupňová převodovka tzv. „H“. Pro opravdové nadšence je připravena i 6ti sekvenční převodovka.

V interiéru najdeme oproti sérii pouze drobné změny v podobě karbonové nebo hliníkové hlavice řadící páky a sportovní sedadla v látkovém nebo koženém provedení.

Jízda v T-Two30 je jedinečným řidičským zážitkem. Zapříčiněno je to nejen již popsaným motorem, ale především díky standardně dodávanému „závodnímu“ podvozku. O bezpečné zastavení se starají sportovní s monstrózními kouči Brembo o průměru 310 mm se čtyřpístkovými třmeny.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků