Swift je nejúspěšnějším Suzuki historie

První vůz nové generace Suzuki Swift opustil japonskou výrobní linku v září roku 2004. Pouhé 3 roky a 8 měsíců poté překročil šesticifernou hranici vyrobených kusů. Tohoto úspěchu tak dosáhl rychleji než kterýkoliv jiný model značky Suzuki v historii. Z celkového počtu se 361 676 Swiftů vyrobilo v Japonsku, 306 852 vozů bylo vyprodukováno v Maďarsku (výroba zahájena v únoru 2005),  241 348 v Indii (zahájení výroby květen 2005) a zbylých 92 893 v Číně, Indonésii, Malaysii a Taiwanu, odkud směřuje do 115 zemí, v nichž se prodává.

Swift, první z globálně strategických modelů značky, byl vyvinut speciálně pro náročný evropský trh. Četné úspěchy v testech a získaná ocenění ukazují, že si Swift získal nejen srdce zákazníků, ale také respekt odborníků. Díky svému sportovnímu a zároveň elegantnímu designu, čtyřhvězdičkovému ohodnocení bezpečnosti posádky v nárazových testech Euro NCAP a velmi příznivé ceně se Swift rychle stal neodmyslitelnou součástí svého segmentu. Swift debutoval v září roku 2004 na Pařížském autosalonu a české veřejnosti byl představen v květnu roku 2005. Od té doby se ho v České republice prodalo 2759 kusů.
 

bazar

Suzuki SX4 1,6
Rok výroby: 2008
Stav: 119 789 km
Cena: 126 000 Kč
Suzuki Vitara 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 495 000 Kč
Suzuki Vitara 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 495 000 Kč
Suzuki Vitara 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 485 000 Kč
Suzuki Vitara 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 485 000 Kč
Suzuki Vitara 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 485 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků