Švýcarský Hirsch vyladil Saab 9-3 2,8 V6 a 9-5 2,0t

Ladičská firma Hirsch Performance ze Švýcarska se specializuje na tuning vozů automobilky Saab. Pro model 9-3 2,8 V6 Turbo má tuner nový software pro řídící jednotku, který zvedne výkon ze sériových 184 kW/250 k na 202 kW (275 k) a maximální kroutící moment povyskočí na celkových 400 Nm. Z bezpečnostních důvodů je nejvyšší rychlost elektronicky omezena na 260 km/h.

Tip: Mrkněte, jak Hirsch vyladil dieselové motory.

Pro majitele Saabu 9-5 s motorem 2,0 Turbo o výkonu 154 kW (209 k) je tu rovněž nachystán čiptuning, který posune maximální kroutící moment o 40 Nm na celkových 320 Nm. Stovku zvládne posílený model 9-5 za 7,7 s a nejvyšší rychlost překračuje 230 km/h.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků