Švýcarský Hirsch vyladil Saab 9-3 2,8 V6 a 9-5 2,0t

Ladičská firma Hirsch Performance ze Švýcarska se specializuje na tuning vozů automobilky Saab. Pro model 9-3 2,8 V6 Turbo má tuner nový software pro řídící jednotku, který zvedne výkon ze sériových 184 kW/250 k na 202 kW (275 k) a maximální kroutící moment povyskočí na celkových 400 Nm. Z bezpečnostních důvodů je nejvyšší rychlost elektronicky omezena na 260 km/h.

Tip: Mrkněte, jak Hirsch vyladil dieselové motory.

Pro majitele Saabu 9-5 s motorem 2,0 Turbo o výkonu 154 kW (209 k) je tu rovněž nachystán čiptuning, který posune maximální kroutící moment o 40 Nm na celkových 320 Nm. Stovku zvládne posílený model 9-5 za 7,7 s a nejvyšší rychlost překračuje 230 km/h.

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 54 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků