Švýcarský Hirsch vyladil Saab 9-3 2,8 V6 a 9-5 2,0t

Ladičská firma Hirsch Performance ze Švýcarska se specializuje na tuning vozů automobilky Saab. Pro model 9-3 2,8 V6 Turbo má tuner nový software pro řídící jednotku, který zvedne výkon ze sériových 184 kW/250 k na 202 kW (275 k) a maximální kroutící moment povyskočí na celkových 400 Nm. Z bezpečnostních důvodů je nejvyšší rychlost elektronicky omezena na 260 km/h.

Tip: Mrkněte, jak Hirsch vyladil dieselové motory.

Pro majitele Saabu 9-5 s motorem 2,0 Turbo o výkonu 154 kW (209 k) je tu rovněž nachystán čiptuning, který posune maximální kroutící moment o 40 Nm na celkových 320 Nm. Stovku zvládne posílený model 9-5 za 7,7 s a nejvyšší rychlost překračuje 230 km/h.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

dnes | Milan Lažanský | 34 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků