Švýcarský Hirsch vyladil Saab 9-3 2,8 V6 a 9-5 2,0t

Ladičská firma Hirsch Performance ze Švýcarska se specializuje na tuning vozů automobilky Saab. Pro model 9-3 2,8 V6 Turbo má tuner nový software pro řídící jednotku, který zvedne výkon ze sériových 184 kW/250 k na 202 kW (275 k) a maximální kroutící moment povyskočí na celkových 400 Nm. Z bezpečnostních důvodů je nejvyšší rychlost elektronicky omezena na 260 km/h.

Tip: Mrkněte, jak Hirsch vyladil dieselové motory.

Pro majitele Saabu 9-5 s motorem 2,0 Turbo o výkonu 154 kW (209 k) je tu rovněž nachystán čiptuning, který posune maximální kroutící moment o 40 Nm na celkových 320 Nm. Stovku zvládne posílený model 9-5 za 7,7 s a nejvyšší rychlost překračuje 230 km/h.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků