Švýcaři vyvíjejí převratný systém pro boj s CO2. Nástup elektroaut už ale nezastaví

18 komentářů

Tom
5. ledna • 10:47

To je pravda. Švýcaři nástup elektroaut nezastaví. Ten se totiž zastaví úplně sám. I bez Švýcarů. :-))

Johnny English
5. ledna • 7:48

Ekologie je zneužitelná kvaziargumentace. Vše spočívá v tom, že s čínskou a indickou spotřebou dochází ropa. Automobilový průmysl držel vysoké spotřeby jak jen to šlo nejdéle, protože chtěl levné plasty. Madmax je bližší než si většina dokáže představit.

ficus
4. ledna • 14:32

Ještě že mezitím odkvačím do důchodu... Už mne tyhle sračky zmáhaj. Za chvíli budu jezdit s bagrem vylejvat CO2 k benzínce. Už takhle s těma chcankama chtěj blbnout i u strojů.

Michal
2. ledna • 23:11

To zařízení váží 2tuny při těchto rozměrech??Z 25tun užitečného zatížení 7procent.Asi nemysleli kamión protože by to museli dát na návěs a né na střechu vozu.

puk123
2. ledna • 10:38

Informace je to zajímavá, ale ne úplná. Jednak článek moc nepíše o tom, kam s ním, oxidem. Pak, když už to zachytávání CO2 jde, proč se tak neděje u elektráren, kde by to snad mělo jít jednodušeji, když se to heblo nemusí vozit.

Emkejx
2. ledna • 17:29

Tiez sa mi nepaci info ze s oxidom potom ba pumpu. A co tam s nou? Ci prevadzkar si ju da do oblozeneho chlebicka?!

zlepšovák
3. ledna • 11:30

Třeba by to na té pumpě šlo natlačit do nějaké prázdné cisteny, která tam vyložila přivezené PHM. Takže by zpět nejela s práznou, ale s CO2. Ten by složila v továrně, kde by CO2 rozložili na uhlík a kyslík a ten C pak použili třeba na výrobu uhlí, PHM nebo diamantů.
Anebo by ten CO2 odvezla do sodovkárny a použili by ho tam k sycení limonád? ;-)

Tom
5. ledna • 10:49

Tvl, nech toho, ještě se toho chytí Gréta nebo nějaký jiný spratek a zakážou nám bublinky v sodovkách!!!

Jan
2. ledna • 9:01

Nejhorší web 2019Dát sem na začátku roku týden (či více) starý článek a ještě odjinud, to je známka naprostého zoufalství. Ve škodovce mají ještě dovolenou, tak si zatím nic nového nepřečteme.
Dovolím si trošku bilancovat a vyhlásit škoda autorevue jako nejhorší z auto webů za rok 2019.

Emkejx
2. ledna • 17:28

Za to ale info o akciovej ponuke i30 uz clanok mame. Skoda prides ponukou asi az po 3 kraloch...

tom
2. ledna • 9:39

Za me nesouhlas. Informacne je takovy autickar.cz o moc horsi. Tam se daji cist jen clanky o vozech, do kterych jsou autori nadseni.

Jan
2. ledna • 10:01

Tak autickar je sice napůl cesty mezi autowebem a blogy (z kterých povstal), ale i když tam jednotliví blogeři preferují svoje (miata, ameriky), tak pořád se tam najdou autentické testy a z něčeho je patrný opravdový zájem o auta.

tom
3. ledna • 9:22

Presne, z neceho je patrny zajem o auta. Jaknjsem psal, o ta auta, ktera je zajimaji. V testech toho ostatniho, co se tvari jako fundovane testy, je to pekny gulas :-).

jenicek54
2. ledna • 8:30

vymýšlejí vymyšlené. auta na vodík a je po problému. je to levnější a ekologičtější než výroba a provoz elektromobilu, jenže to by naftové kartely a výrobci baterii krachly a to se nehodí.

iPace
3. ledna • 10:09

petrolejarske firmy naopak prosazuji vodik, protoze v drtive vetsine se vodik ziskava parni reformaci ze zemniho plynu, a vetsina petrolejaru zaroven dodava i prave zemni plyn, neboli CNG ;-)

iPace
3. ledna • 10:07

v cem je vodik levnejsi a ekologictejsi?jiz samotna separtace vodiku je podsttane drazsi, neb nje na ni potreba vice elektriny nez na jizdu samotnouvodik se ziskava vesmes 2 spusoby
parni reformace zemniho plynu, kde na 1kg vodiku se spotrebuje cca 45kWh elektriny, nebo
elektrolizou kde na 1kg vodiku se spotrebuje cca 60kWh elektriny
v obou pripadech je zapoctena i elektrina potrebna ke stlaceni na potrebne tlaky, to dela cca 15kWh a kdys se podivame ze vodikova auta maji spotrebu cca 1.2-1.6kg vodiku na 100km (osobni auta), tak to znamena ze na 100km spotrebuji 50-100kWh elektriny, v cem je to tedy levnejsi a ekologictejsi? spotrebu 50-100kWh nema na 100km vesmes ani Tesla S v te nejsilnejsi verzi, vlastne ma, ale jen v pripade ze se jede s pedalem porad u podlahy, tedy porad na maximum :-D

Jean
2. ledna • 10:09

Toto mi vysvetli, vsetci konspiratori tvrdia, ze ropaci maju miliardove zisky. Tak ako je mozne, ze po nastupe vodika by mali skrachovat, ked maju tolke miliardy na nakup technologii pre vyrobu vodika? Navyse by nemuseli platit drahe emisne povolenky, takze by zarabali esteviac

Tommy
2. ledna • 9:44

Ne, není. Navíc je to nebezpečné jak svině.

Doporučujeme

Články odjinud