No halt prémie. "Řídím svůj svět. Vím, čeho chci v životě dosáhnout a neznám kompromisy."
https://europe.jdpower.com/node/7676/...
Automobilky maji 'miliony' dodavatelu. Uhlidat kvalitu/funkcnost kazde #icoviny (sarze) = mission impossible. Bavme se o vlivu na funkci resp jak se k tomu automobilky stavi.
Ale zaplatit si nechají, jako by každou součástku kontrolovali extra a dvakrát.
Suhlas. Na druhej strane ani najspickovejsi komponent z unobtania ti nepomoze, ak je sucastou konstrukcie, ktora je navrhnuta suboptimalne - bud neschopnostou konstrukterov, hladanim kompromisu za kazdu cenu, hladanim maxima za kazdu cenu, tlakom ekonomickeho oddelenia, ci blbou nahodou. Alebo kombinaciou.Preco v niektorych autach vydrzi rovnaka ziarovka roky a v inych ju musis menit kazdy rok? Pretoze v niektorych je elektroinstalacia navrhnuta a realizovana lepsie, v inych horsie. To iste pruzenie.. v niektorych autach je skratka kvoli konstrukcii naprav zatazovane viac, v inych menej.Dalsia vec je 'economy of scale' - ak vyrabas 9 milionov aut rocne, mas voci dodavatelom ovela vacsie moznosti ako pri vyrobe 2 milionov aut rocne. Kvalitnejsie komponenty ziskas za nizsiu cenu a tak sa ti stane, ze tvoje komponenty v spotrebnej masovke budu rovnako kvalitne, alebo kvalitnejsie, ako v premii. Alebo bude kvalita rovnaka, ale zaplati to zakaznik v podobe premiovej ceny.A dalej - Honda motorcycles ma taku vahu, aby si stanovila specifikacie a dizajn podla toho, co chce vyrobit. KTM musi brat to, co ma dodavatel komponetov na sklad a postavit motorku okolo veci zo supermarketu.
A presto dokaze KTM udelat supr moto ;-)
Tak alespoň to řeší. Někteří jiní prohlásí vadu za vlastnost :)
Jj, i prémie má své "features": https://m.youtube.com/watchBMW X6
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.