Svolávací akce za únor 2019: Není mezi těmito modely i vaše auto? Hrozí i požáry

Žere mi klakson  |  11. 03. 2019 17:35

No halt prémie. "Řídím svůj svět. Vím, čeho chci v životě dosáhnout a neznám kompromisy."

Odpovědět  |   | 
Jig  |  11. 03. 2019 18:12

Tak alespoň to řeší. Někteří jiní prohlásí vadu za vlastnost :)

Odpovědět  |   | 
Žere mi klakson  |  11. 03. 2019 21:10

Jj, i prémie má své "features":
https://m.youtube.com/watch
BMW X6

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  11. 03. 2019 18:29

Automobilky maji 'miliony' dodavatelu. Uhlidat kvalitu/funkcnost kazde #icoviny (sarze) = mission impossible. Bavme se o vlivu na funkci resp jak se k tomu automobilky stavi.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  12. 03. 2019 09:09

Suhlas. Na druhej strane ani najspickovejsi komponent z unobtania ti nepomoze, ak je sucastou konstrukcie, ktora je navrhnuta suboptimalne - bud neschopnostou konstrukterov, hladanim kompromisu za kazdu cenu, hladanim maxima za kazdu cenu, tlakom ekonomickeho oddelenia, ci blbou nahodou. Alebo kombinaciou.

Preco v niektorych autach vydrzi rovnaka ziarovka roky a v inych ju musis menit kazdy rok? Pretoze v niektorych je elektroinstalacia navrhnuta a realizovana lepsie, v inych horsie. To iste pruzenie.. v niektorych autach je skratka kvoli konstrukcii naprav zatazovane viac, v inych menej.

Dalsia vec je 'economy of scale' - ak vyrabas 9 milionov aut rocne, mas voci dodavatelom ovela vacsie moznosti ako pri vyrobe 2 milionov aut rocne.

Kvalitnejsie komponenty ziskas za nizsiu cenu a tak sa ti stane, ze tvoje komponenty v spotrebnej masovke budu rovnako kvalitne, alebo kvalitnejsie, ako v premii. Alebo bude kvalita rovnaka, ale zaplati to zakaznik v podobe premiovej ceny.

A dalej - Honda motorcycles ma taku vahu, aby si stanovila specifikacie a dizajn podla toho, co chce vyrobit. KTM musi brat to, co ma dodavatel komponetov na sklad a postavit motorku okolo veci zo supermarketu.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  12. 03. 2019 13:41

A presto dokaze KTM udelat supr moto

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  18. 03. 2019 07:02

Ale zaplatit si nechají, jako by každou součástku kontrolovali extra a dvakrát.

Odpovědět  |   | 
Jarmilek  |  11. 03. 2019 18:48


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků

Nejčtenější články

Policie opět nasadila do akce šmírovací autobusy. Natáčela přestupky řidičů

Policie opět nasadila do akce šmírovací aut…

Policie opět vytáhla do akce autobusy, ze kterých v rámci speciální akce natáčela přestupky řidičů.

20.  3.  2019 | | 90 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A
Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro celý svět. Zatopí Passatu a Superbu?

Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro …

V Ženevě se Hyundai neukázal, to ovšem neznamená, že neměl pro svět přichystanou nějakou novinku. Poprvé tak odhaluje podobu nové generace modelu Sonata.

7.  3.  2019 | | 143 N/A
Škoda našla způsob, jak projet Evropu elektromobilem zcela bez starostí

Škoda našla způsob, jak projet Evropu elekt…

Se šéfem českého zastoupení Škodovky jsme si v Ženevě povídali o dalším rozvoji elektromobility v České republice. A má poměrně jasná sdělení.

7.  3.  2019 | | 102 N/A