Svolávací akce za únor 2019: Není mezi těmito modely i vaše auto? Hrozí i požáry

8 komentářů

Žere mi klakson
11. března • 17:35

No halt prémie. "Řídím svůj svět. Vím, čeho chci v životě dosáhnout a neznám kompromisy."

bzzz
11. března • 18:29

Automobilky maji 'miliony' dodavatelu. Uhlidat kvalitu/funkcnost kazde #icoviny (sarze) = mission impossible. Bavme se o vlivu na funkci resp jak se k tomu automobilky stavi.

Ludek_II
18. března • 7:02

Ale zaplatit si nechají, jako by každou součástku kontrolovali extra a dvakrát.

Joe Doe
12. března • 9:09

Suhlas. Na druhej strane ani najspickovejsi komponent z unobtania ti nepomoze, ak je sucastou konstrukcie, ktora je navrhnuta suboptimalne - bud neschopnostou konstrukterov, hladanim kompromisu za kazdu cenu, hladanim maxima za kazdu cenu, tlakom ekonomickeho oddelenia, ci blbou nahodou. Alebo kombinaciou.Preco v niektorych autach vydrzi rovnaka ziarovka roky a v inych ju musis menit kazdy rok? Pretoze v niektorych je elektroinstalacia navrhnuta a realizovana lepsie, v inych horsie. To iste pruzenie.. v niektorych autach je skratka kvoli konstrukcii naprav zatazovane viac, v inych menej.Dalsia vec je 'economy of scale' - ak vyrabas 9 milionov aut rocne, mas voci dodavatelom ovela vacsie moznosti ako pri vyrobe 2 milionov aut rocne. Kvalitnejsie komponenty ziskas za nizsiu cenu a tak sa ti stane, ze tvoje komponenty v spotrebnej masovke budu rovnako kvalitne, alebo kvalitnejsie, ako v premii. Alebo bude kvalita rovnaka, ale zaplati to zakaznik v podobe premiovej ceny.A dalej - Honda motorcycles ma taku vahu, aby si stanovila specifikacie a dizajn podla toho, co chce vyrobit. KTM musi brat to, co ma dodavatel komponetov na sklad a postavit motorku okolo veci zo supermarketu.

bzzz
12. března • 13:41

A presto dokaze KTM udelat supr moto ;-)

Jig
11. března • 18:12

Tak alespoň to řeší. Někteří jiní prohlásí vadu za vlastnost :)

Žere mi klakson
11. března • 21:10

Jj, i prémie má své "features":
https://m.youtube.com/watch
BMW X6

Doporučujeme

Články odjinud