Svolávací akce Dieselgate začne v lednu 2016. Nebude to jen software

mex  |  08. 10. 2015 09:58

Doufejme, ze VW brzy zkrachuje a trh se tak ocisti od podvodniku a lharu. My spotrebitele na tom jenom vydelame.

Odpovědět  |   | 
honza  |  08. 10. 2015 10:30

Hmm - kolik lidi zamestnava v CZ automobilovy prumysl at uz primo nebo neprimo ???

Vzdyt jsme montovna v prostred evropy pak budeme uplne v haji nemame nahradni program.

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  08. 10. 2015 10:36

Vzhledem k tomu, že v ČR VW přímo i nepřímo živí nějakých 50 až 100 tisíc lidí, tak bychom na tom určitě velmi vydělali

Odpovědět  |   | 
Tom  |  08. 10. 2015 10:49

bože, to jsou zase slinty...

Odpovědět  |   | 
Tom  |  08. 10. 2015 17:43

Mex je nemocnej...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  08. 10. 2015 19:31

Jak se tak dívám na reakce pod tvým příspěvkem a vidím tam ty mínusy, tak nějak si upravuji obrázek o inteligenci a všeobecném přehledu našeho obyvatelstva. Vůbec netušíš a s tebou i ti mínusáci, jaká by to byl průser, kdyby toto odvětví tady mělo zkrachovat.
V minulém roce bylo zaměstnáno v automobilovém průmyslu necelých 113 000 lidí. To jsou zaměstnanci, které sdružuje AutoSAP, tedy firmy automobilového průmyslu. Dovedu si představit, že na tento průmysl je navázáno hodně dalších firem a tím mnoho dalších zaměstnanců. Je třeba si uvědomit, že je to i zdroj práce například pro stavební firmy a další firmy, které s tímto odvětvím zdánlivě nemají nic společného. Kdo nevěří, ať si zajede například do Kvasin.
Hlavně si přečtěte poslední větu v článku.

http://www.financninoviny.cz/zpravy/pracovniku-v-autom... ...

Odpovědět  |   | 
mex  |  08. 10. 2015 20:10

Mezera na trhu, která by po VW vznikla by byla velmi rychle zaplnena, ale ferovym bojem automobilek o zákazníky. Ne podvodama, uplatkama a jinou spinou.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  08. 10. 2015 20:44

Jsem si vůbec nevšiml, že se tady každou chvíli tlačí automobilka, která zaměstná v tomto státě minimálně 120 000 lidí a udělá 20 procent průmyslové výroby a exportu ČR. Naivitou teda oplýváš velkou.
Z poslední věty můžeš dokázat které informace? Podvod s emisemi a potom??
Ty ses vážně uhodil do hlavičky.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  08. 10. 2015 10:27

Doufejme, ze VW brzy zkrachuje a trh se tak ocisti od chrochtu a sazi. Nase zdravi na tom jenom vydela.

Odpovědět  |   | 
honza  |  08. 10. 2015 10:30

Hmm - kolik lidi zamestnava v CZ automobilovy prumysl at uz primo nebo neprimo ???

Vzdyt jsme montovna v prostred evropy pak budeme uplne v haji nemame nahradni program.

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  08. 10. 2015 10:55

Nejsi ty náhodou řidič z povolání?

Odpovědět  |   | 
Bimbo  |  08. 10. 2015 11:00

A už někdo sakra řekl, co to v EU způsobuje? jakou normu a jak to porušuje?

Odpovědět  |   | 
Lukas  |  08. 10. 2015 11:50

Ať jdou s normama do hajzlu..a kdo řiká ať VW zkrachuje..tak v podstatě nevi co řika a jakej průser pro ČR by to byl...nejen pro ČR....myslim že objednavky zatim neklesaj...a ja si auto pro emise teda nekupuju....

Odpovědět  |   | 
sy35  |  08. 10. 2015 12:23

Čili mezi životem a prací volíš práci, tak zní jinými slovy co jsi napsal? Takže uhlí budeš taky těžit, sice ho nepotřebujeme ale co chudáci horníci. Divná logika, Lukáši.

Odpovědět  |   | 
Lukas  |  08. 10. 2015 13:22

V tom připadě by podle tebe měly kracnout všechny automobilky..... Chtěl bych vidět jak před touhle aferou tě zajimalo kolik emisi auta vypouštěji a že sis podle toho vybiral motor ve svém autě..nehledně na to že sou horši věci ktere nam zamořuji ovzduši....

Odpovědět  |   | 
KK  |  08. 10. 2015 14:14

Normu plni len pomocou softveru, ktory nuti motor/auto spravat sa tak, ako sa pri realnej prevadzke nesprava. Inymi slovami, vdaka softveru ja auto pri teste ine ako na ceste.

Alebo este inak - keby bol softver aktivny cely cas, vsetko by bolo OK.

Problemom v EU je, ze auto bolo homologizovane v inej specifikacii (selektivny softver), nez v akom je realne v prevadzke. Inym slovami, auto ziskalo homologizaciu na zaklade testu, pri ktorom malo vykon 113 koni, ale na cesta ma koni 140.

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  08. 10. 2015 15:11

Na druhou stranu každé měření bude vždy určitý umělý stav odlišný od běžného provozu.
V běžném provozu by normu nesplnilo žádné auto, protože každá zátěž motoru a sešlápnutí plynu řidičem znamená emisní tragédii.
Pokud by měla auta splňovat emisní limity i v běžném provozu, tak by musela mít plně elektronické ovládání nezávislé na vůli řidiče a ploužila by se malými rychlostmi po silnici.

Odpovědět  |   | 
KK  |  08. 10. 2015 15:50

Tak este raz. VSETKY ostatne auta plnia na testeri normu bez toho, aby specialny softver upravoval zakladnu charakteristiku a fungovanie motora.

Dotknute motory od VAG normu neplnia.

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  08. 10. 2015 16:31

A jak to víš?

Odpovědět  |   | 
Zabiják  |  08. 10. 2015 16:54

Mám ve svém voze motor co lže ...leda nové auto, nebo mě skočte na cara! Já osobně nikam nepojedu a do svého vozu nenechám nikoho zasahovat! Na servis radši už ani nepojedu...nazdááár

Odpovědět  |   | 

Taky bych nejel s tímhle do servisu, to raději už jen nějaký samodomo, než aby mě to někde přehráli a pak to ve finále třeba blbejc jelo :D Nasrat.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  09. 10. 2015 12:19

No len pozor, aby sa nestalo, ze buduca norma bude taka ze bez tej upravy to neprejde. Nieco mi hovori, ze ti, ktori to nespravia, o par rokov toto budu hradit z vlastneho. Zijeme v skvelej EU, cize zakaznik a prosty obcan nasich koncin si to podla uz zauzivaneho receptu tradicne obs.erie /neplati len pri autach/. Ostatne ako si to obsr.ali vsetci ti, co maju tie ich slavne motory s ci uz notoricky rozbitymi rozvodmi, velkou spotrebou oleja, popraskanymi hlavami a podobnymi vyplodmi /resp.nasledkami/ kostkatingovych tzv. eko-brusel-marketing experimentov.

Odpovědět  |   | 

i kdyby tak relativně prosím, nemám naftu ani jednu, jelikož bych ji umořil ježděním za studena, ale aby všechno fungovalo tak já, tak by se hodně věcí muselo změnit, a ono to nějakej důvod proč udělali šidící režim má i jinej než jen aby se dostali na US trh.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 182 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 39 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro