Mám ve svém voze motor co lže ...leda nové auto, nebo mě skočte na cara! Já osobně nikam nepojedu a do svého vozu nenechám nikoho zasahovat! Na servis radši už ani nepojedu...nazdááár B-]
Taky bych nejel s tímhle do servisu, to raději už jen nějaký samodomo, než aby mě to někde přehráli a pak to ve finále třeba blbejc jelo :D Nasrat.
No len pozor, aby sa nestalo, ze buduca norma bude taka ze bez tej upravy to neprejde. Nieco mi hovori, ze ti, ktori to nespravia, o par rokov toto budu hradit z vlastneho. Zijeme v skvelej EU, cize zakaznik a prosty obcan nasich koncin si to podla uz zauzivaneho receptu tradicne obs.erie /neplati len pri autach/. Ostatne ako si to obsr.ali vsetci ti, co maju tie ich slavne motory s ci uz notoricky rozbitymi rozvodmi, velkou spotrebou oleja, popraskanymi hlavami a podobnymi vyplodmi /resp.nasledkami/ kostkatingovych tzv. eko-brusel-marketing experimentov.
i kdyby tak relativně prosím, nemám naftu ani jednu, jelikož bych ji umořil ježděním za studena, ale aby všechno fungovalo tak já, tak by se hodně věcí muselo změnit, a ono to nějakej důvod proč udělali šidící režim má i jinej než jen aby se dostali na US trh.
A už někdo sakra řekl, co to v EU způsobuje? jakou normu a jak to porušuje?
Normu plni len pomocou softveru, ktory nuti motor/auto spravat sa tak, ako sa pri realnej prevadzke nesprava. Inymi slovami, vdaka softveru ja auto pri teste ine ako na ceste.Alebo este inak - keby bol softver aktivny cely cas, vsetko by bolo OK.Problemom v EU je, ze auto bolo homologizovane v inej specifikacii (selektivny softver), nez v akom je realne v prevadzke. Inym slovami, auto ziskalo homologizaciu na zaklade testu, pri ktorom malo vykon 113 koni, ale na cesta ma koni 140.
Na druhou stranu každé měření bude vždy určitý umělý stav odlišný od běžného provozu.V běžném provozu by normu nesplnilo žádné auto, protože každá zátěž motoru a sešlápnutí plynu řidičem znamená emisní tragédii.Pokud by měla auta splňovat emisní limity i v běžném provozu, tak by musela mít plně elektronické ovládání nezávislé na vůli řidiče a ploužila by se malými rychlostmi po silnici.
Tak este raz. VSETKY ostatne auta plnia na testeri normu bez toho, aby specialny softver upravoval zakladnu charakteristiku a fungovanie motora.Dotknute motory od VAG normu neplnia.
A jak to víš? ;-)
Ať jdou s normama do hajzlu..a kdo řiká ať VW zkrachuje..tak v podstatě nevi co řika a jakej průser pro ČR by to byl...nejen pro ČR....myslim že objednavky zatim neklesaj...a ja si auto pro emise teda nekupuju....
Čili mezi životem a prací volíš práci, tak zní jinými slovy co jsi napsal? Takže uhlí budeš taky těžit, sice ho nepotřebujeme ale co chudáci horníci. Divná logika, Lukáši.
V tom připadě by podle tebe měly kracnout všechny automobilky..... Chtěl bych vidět jak před touhle aferou tě zajimalo kolik emisi auta vypouštěji a že sis podle toho vybiral motor ve svém autě..nehledně na to že sou horši věci ktere nam zamořuji ovzduši....
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/dieselgate-je... ...
Doufejme, ze VW brzy zkrachuje a trh se tak ocisti od chrochtu a sazi. Nase zdravi na tom jenom vydela.
Nejsi ty náhodou řidič z povolání?
Hmm - kolik lidi zamestnava v CZ automobilovy prumysl at uz primo nebo neprimo ??? Vzdyt jsme montovna v prostred evropy pak budeme uplne v haji nemame nahradni program.
Doufejme, ze VW brzy zkrachuje a trh se tak ocisti od podvodniku a lharu. My spotrebitele na tom jenom vydelame.
Jak se tak dívám na reakce pod tvým příspěvkem a vidím tam ty mínusy, tak nějak si upravuji obrázek o inteligenci a všeobecném přehledu našeho obyvatelstva. Vůbec netušíš a s tebou i ti mínusáci, jaká by to byl průser, kdyby toto odvětví tady mělo zkrachovat.V minulém roce bylo zaměstnáno v automobilovém průmyslu necelých 113 000 lidí. To jsou zaměstnanci, které sdružuje AutoSAP, tedy firmy automobilového průmyslu. Dovedu si představit, že na tento průmysl je navázáno hodně dalších firem a tím mnoho dalších zaměstnanců. Je třeba si uvědomit, že je to i zdroj práce například pro stavební firmy a další firmy, které s tímto odvětvím zdánlivě nemají nic společného. Kdo nevěří, ať si zajede například do Kvasin.Hlavně si přečtěte poslední větu v článku.http://www.financninoviny.cz/zpravy/pracovniku-v-autom... ...
Mezera na trhu, která by po VW vznikla by byla velmi rychle zaplnena, ale ferovym bojem automobilek o zákazníky. Ne podvodama, uplatkama a jinou spinou.
Jsem si vůbec nevšiml, že se tady každou chvíli tlačí automobilka, která zaměstná v tomto státě minimálně 120 000 lidí a udělá 20 procent průmyslové výroby a exportu ČR. Naivitou teda oplýváš velkou.Z poslední věty můžeš dokázat které informace? Podvod s emisemi a potom??Ty ses vážně uhodil do hlavičky.
Mex je nemocnej...
bože, to jsou zase slinty...
Vzhledem k tomu, že v ČR VW přímo i nepřímo živí nějakých 50 až 100 tisíc lidí, tak bychom na tom určitě velmi vydělali ;-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.