Svolávací akce Dieselgate začne v lednu 2016. Nebude to jen software

24 komentářů

Zabiják
8. října • 16:54

Mám ve svém voze motor co lže ...leda nové auto, nebo mě skočte na cara! Já osobně nikam nepojedu a do svého vozu nenechám nikoho zasahovat! Na servis radši už ani nepojedu...nazdááár B-]

. . (Hoskin)
8. října • 19:21

Taky bych nejel s tímhle do servisu, to raději už jen nějaký samodomo, než aby mě to někde přehráli a pak to ve finále třeba blbejc jelo :D Nasrat.

Antiautomat
9. října • 12:19

No len pozor, aby sa nestalo, ze buduca norma bude taka ze bez tej upravy to neprejde. Nieco mi hovori, ze ti, ktori to nespravia, o par rokov toto budu hradit z vlastneho. Zijeme v skvelej EU, cize zakaznik a prosty obcan nasich koncin si to podla uz zauzivaneho receptu tradicne obs.erie /neplati len pri autach/. Ostatne ako si to obsr.ali vsetci ti, co maju tie ich slavne motory s ci uz notoricky rozbitymi rozvodmi, velkou spotrebou oleja, popraskanymi hlavami a podobnymi vyplodmi /resp.nasledkami/ kostkatingovych tzv. eko-brusel-marketing experimentov.

. . (Hoskin)
11. října • 20:41

i kdyby tak relativně prosím, nemám naftu ani jednu, jelikož bych ji umořil ježděním za studena, ale aby všechno fungovalo tak já, tak by se hodně věcí muselo změnit, a ono to nějakej důvod proč udělali šidící režim má i jinej než jen aby se dostali na US trh.

Bimbo
8. října • 11:00

A už někdo sakra řekl, co to v EU způsobuje? jakou normu a jak to porušuje?

KK
8. října • 14:14

Normu plni len pomocou softveru, ktory nuti motor/auto spravat sa tak, ako sa pri realnej prevadzke nesprava. Inymi slovami, vdaka softveru ja auto pri teste ine ako na ceste.Alebo este inak - keby bol softver aktivny cely cas, vsetko by bolo OK.Problemom v EU je, ze auto bolo homologizovane v inej specifikacii (selektivny softver), nez v akom je realne v prevadzke. Inym slovami, auto ziskalo homologizaciu na zaklade testu, pri ktorom malo vykon 113 koni, ale na cesta ma koni 140.

Fantomas
8. října • 15:11

Na druhou stranu každé měření bude vždy určitý umělý stav odlišný od běžného provozu.
V běžném provozu by normu nesplnilo žádné auto, protože každá zátěž motoru a sešlápnutí plynu řidičem znamená emisní tragédii.
Pokud by měla auta splňovat emisní limity i v běžném provozu, tak by musela mít plně elektronické ovládání nezávislé na vůli řidiče a ploužila by se malými rychlostmi po silnici.

KK
8. října • 15:50

Tak este raz. VSETKY ostatne auta plnia na testeri normu bez toho, aby specialny softver upravoval zakladnu charakteristiku a fungovanie motora.Dotknute motory od VAG normu neplnia.

Fantomas
8. října • 16:31

A jak to víš? ;-)

Lukas
8. října • 11:50

Ať jdou s normama do hajzlu..a kdo řiká ať VW zkrachuje..tak v podstatě nevi co řika a jakej průser pro ČR by to byl...nejen pro ČR....myslim že objednavky zatim neklesaj...a ja si auto pro emise teda nekupuju....

sy35
8. října • 12:23

Čili mezi životem a prací volíš práci, tak zní jinými slovy co jsi napsal? Takže uhlí budeš taky těžit, sice ho nepotřebujeme ale co chudáci horníci. Divná logika, Lukáši.

Lukas
8. října • 13:22

V tom připadě by podle tebe měly kracnout všechny automobilky..... Chtěl bych vidět jak před touhle aferou tě zajimalo kolik emisi auta vypouštěji a že sis podle toho vybiral motor ve svém autě..nehledně na to že sou horši věci ktere nam zamořuji ovzduši....

Driver
8. října • 10:27

Doufejme, ze VW brzy zkrachuje a trh se tak ocisti od chrochtu a sazi. Nase zdravi na tom jenom vydela.

Fantomas
8. října • 10:55

Nejsi ty náhodou řidič z povolání?

honza
8. října • 10:30

Hmm - kolik lidi zamestnava v CZ automobilovy prumysl at uz primo nebo neprimo ??? Vzdyt jsme montovna v prostred evropy pak budeme uplne v haji nemame nahradni program.

mex
8. října • 9:58

Doufejme, ze VW brzy zkrachuje a trh se tak ocisti od podvodniku a lharu. My spotrebitele na tom jenom vydelame.

Mirek
8. října • 19:31

Jak se tak dívám na reakce pod tvým příspěvkem a vidím tam ty mínusy, tak nějak si upravuji obrázek o inteligenci a všeobecném přehledu našeho obyvatelstva. Vůbec netušíš a s tebou i ti mínusáci, jaká by to byl průser, kdyby toto odvětví tady mělo zkrachovat.
V minulém roce bylo zaměstnáno v automobilovém průmyslu necelých 113 000 lidí. To jsou zaměstnanci, které sdružuje AutoSAP, tedy firmy automobilového průmyslu. Dovedu si představit, že na tento průmysl je navázáno hodně dalších firem a tím mnoho dalších zaměstnanců. Je třeba si uvědomit, že je to i zdroj práce například pro stavební firmy a další firmy, které s tímto odvětvím zdánlivě nemají nic společného. Kdo nevěří, ať si zajede například do Kvasin.
Hlavně si přečtěte poslední větu v článku.http://www.financninoviny.cz/zpravy/pracovniku-v-autom... ...

mex
8. října • 20:10

Mezera na trhu, která by po VW vznikla by byla velmi rychle zaplnena, ale ferovym bojem automobilek o zákazníky. Ne podvodama, uplatkama a jinou spinou.

Mirek
8. října • 20:44

Jsem si vůbec nevšiml, že se tady každou chvíli tlačí automobilka, která zaměstná v tomto státě minimálně 120 000 lidí a udělá 20 procent průmyslové výroby a exportu ČR. Naivitou teda oplýváš velkou.
Z poslední věty můžeš dokázat které informace? Podvod s emisemi a potom??
Ty ses vážně uhodil do hlavičky.

Tom
8. října • 17:43

Mex je nemocnej...

Tom
8. října • 10:49

bože, to jsou zase slinty...

Fantomas
8. října • 10:36

Vzhledem k tomu, že v ČR VW přímo i nepřímo živí nějakých 50 až 100 tisíc lidí, tak bychom na tom určitě velmi vydělali ;-)

honza
8. října • 10:30

Hmm - kolik lidi zamestnava v CZ automobilovy prumysl at uz primo nebo neprimo ??? Vzdyt jsme montovna v prostred evropy pak budeme uplne v haji nemame nahradni program.

Doporučujeme

Články odjinud