Svolávací akce a lá Bugatti: Sedadla s vadnými airbagy pošlou na kontrolu letadlem

7 komentářů

Audis
23. července • 20:44

Na čem bude řidič této Bugatti sedět po dobu opravy při řízení?Sem myslel, že vymění letecti doktoři kus za kus dle původní specifikace a s omluvou se distingovaně vzdálí.

Wonn
25. července • 0:16

Vzhledem k možnostem individualizace a celkovému počtu vyrobených aut bych řekl, že stejné náhradní sedačky neexistují :) vyrábět nové jen proto, aby se na pár dní použily jako náhradní je nesmysl. A dávat mu tam sedačky jiné barvy či stylu, to asi taky nebude ono. A dost možná nemají vůbec žádné sedačky navíc. Pár dní bez sedaček se majitel obejde, tohle není daily car.

jogurt
26. července • 8:33

Připadá mi to celé jako PR, kdyby šlo o skutečný problém 2, slovy "dvou" kusů aut, tedy čtyř sedaček, bylo by nepochybně levnější je vyrobit a odvézt do USA hned vyměnit bez celého tohoto leteckého tyjátru.

bzzz
24. července • 13:06

Na bedne Pernodu? ;-)

Petr
23. července • 19:38

47 Chironu je hrstka? To jako vážně? Asi se jich nevyrobí tolik jako třeba Golfu, že pane redaktore.?

Daniel Fuglevič
24. července • 10:14

Zdravím Petře, samozřejmě jde o úhel pohledu. 47 kusů z plánovaných 500 vyrobených může někomu přijít jako hrstka, někomu ne. Zas tak vážně bych to neřešil. ;-)

jogurt
26. července • 8:33

47 byla minulá akce, tady jde o dva.

Doporučujeme

Články odjinud