Svitla naděje, norma Euro 7 zřejmě nebude tak přísná. Ekologické a zelené spolky cení zuby

14 komentářů

Gouda
29. října • 9:26

Do normy Euro 7 by se měla přidat především regulace sekundárních škod způsobených těžbou lithia, jeho zpracováním, a výrobou lithiových baterií. Jsou to v současnosti suverénně nejšpinavější výrobní procesy v automobilovém průmyslu.

Zlej pán
31. října • 8:12

Zaspal jsi dobu, joudo.

Jerman
26. října • 16:07

A je je, tak to zas ods.e.re nějaký Van Gogh nebo Monet až budou zelení ultras vyšilovat v galeriích.

ACE
26. října • 16:03

Celá elektropropaganda je magapodvod, který je prokazatelně nesplnitelný ve stupidních termínech přijímaných stupidními nebo zaprodanými úředníky.

David
26. října • 15:36

Ekoteroristy nechat shnít v jedný kobce, to by měli hned bioplyn.

smějící se bestie 2
25. října • 17:46

Když je cení, mohli by to nich dostat kladivem.
Je s podivem, že automobilky, hlavně německé, jsou stále zticha, místo aby se snažily nahlas protestovat proti těm nesmyslům z Bruseli !

homer
25. října • 18:27

Chtěj to samy velký automobilky aby se zbavily konkurence která to nákladově neustojí.

Freddka
25. října • 20:36

Prirozene ze na rozhodnuti bruselu maji vliv z 99% automobilky.Ale ten duvod neni aby se zbavily konkurence, ale naopak aby ty eveopske automobilky vubec konkurenceschopne zustaly. Kdyz nebudou mit objem prodanych EV, americani, jihokorejci a predevsim cinani jim seberou trh. A pak uz ten objem neudelaji.
Zaroven jsou vsechny evropske automobilky vyrazne zadluzene, takze je pro ne tezke hledat kapital.A tak se snazi, aby se prodaval pokud mozno jen jeden typ vozidel - bateriova EV.Sef VW uz dokonce krici, ze je nezbytne okamzite vyrazne zdrazit naftu. Proste cokoliv jen aby lidi nekupovali spalovaky. Zakazy, regulace, dane, dotace, vsechno tak, aby byl spalovak pro nakupujiciho co nejmene vyhodny.

Praktické auto
26. října • 7:55

Ano za tohle teď lobbuje část evr. automobilek a je škoda že zákazníci jim víc neukáží že tohle tedy není v jejich zájmu a že do toho mohou také mluvit nejen u voleb ale i výběrem nakupovaného produktu. Prostě jsme jen jedny plánovače vyměnili za jiné.

Zlej pán
31. října • 8:12

A zákazníci do toho snad nemluví? Nebo máš pocit, že jim auta, který kupujou, někdo vnutil násilím? Asi ne, že?
Tyhle sockařský kecy miluju nejvíc, přes vlastní kapsu hodnotit svět.

Praktické auto
25. října • 16:41

No snad to nebude jen únik možné varianty ale skutečně řešení. Není to dokonale ale nejblíž smysluplnemu opatření. Když chci "zakázat" spalovaly od roku 2035 tak nemá cenu na pár let zavádět nereálné limity. Možnost obnovit park ještě mnoha aut s euro 3 nebo 4 vozy s euro 6 je pro ovzduší i společnost lepší než přísné nařízení které sníží obnovu vozu a prodlouží život nejstarším autům na hraně ekologie i bezpečnosti. Bohužel nemám moc důvodu věřit tomu že to skutečně takhle dopadne. Protože logika zatím u evropské komise a parlamentu většinou tvrdé narazil na ideologii a klientelismus. Ale zas může být člověk jen mile prekvapen když bude připraven na horší variantu a dopadne to lépe. Bohužel hodně lidí nemám moc možností připravit se.

Q
25. října • 15:26

Aspoň jedna dobrá zpráva z oblasti aut.
Ono je absoslutní nesmysl, aby po 20 letech benevolentních emisních limitů a tolerance jejich mnohonásobného překračování nastala změna o 180° a vyžadovaly se emise na samé hranici technických možností.
V tomto můžeme závidět USA. Přísné emisní limity, ale stanovené s ohledem na technickou praxi a reálný provoz po celou dobu životnosti auta. Legislativní rámec normy známý na desetiletí dopředu, aby se na něj výrobci mohli připravit. Postupný náběh jednotlivých úrovní emisních limitů, aby starší modely výrobců mohly být doprodávány s méně přísnou normou a výrobci soustředili síly na zlepšení u nových modelů.

-/
25. října • 18:29

Ukončení prodeje spalováků platí, nemá cenu rvát obrovské peníze na vývoj motorů, které se budou prodávat 3 roky. Tak proto.

Q
26. října • 7:20

Platnost ukončení prodeje spalováků je tak silná, jak byla silná platnost ukončení provozu jaderných elektráren v Německu do roku 2022. Do první krize.

Doporučujeme

Články odjinud