To je auto jako "když chcete Cadillac Escalade ale máte jen na KIU" ;-)
Zebrinak Escalade ;-) Asi neni nahoda, v jake komunite je nejrozsirenejsi ;-)
Asi tak :-)
Korejci jedou. Asiaty nemusím, přesto ke korejskému průmyslu respekt. Samsung špička, Korean Air špička, hyundai/genesis/kia- za relativně krátkou dobu slušný průměr a frčí stále výš. Telluride je pěkná. Podívejte, jaké hnusy jsou schopné poslat na trh zavedené automobilky v této rozměrné třídě.
Slusny prumer vuci komu/cemu? Napriklad tolik ocenovana/opevovana Skoda je sice soucasti uspesneho a technicky vyspeleho koncernu, ale Korejci prece globalne nabizi mnohem vice (nez Skoda).
hlavne to chce okrem zovnajsku nastudovat aj vybavu a technologie toho Telluride. Ta Kia nakope technologiami aj nemcov. Staci par video recenzii z USA a clovek pochopi preco vyhrala prave tato Kia...
Tato barokní skříň s naroubovanými koly, v době boje proti emisím co2, je ukázka totálního úletu. Pokud volbu provádí novinářská veřejnost, pak to lze chápat jen jako švejkovský protest vrchnosti.
Ty aby ses zase počase "znalecky" nepředvedl, "exote" Zelí.:-)
Vždyť má ten Zelí pravdu. Nevzhledná neekologická almara od podřadné značky má být nejlepším autem na světě? Co ta porota hulí? Vždycky, když vidím zoufalce v korejském SUV, tak ho v duchu polituju (je mi trapně i za něj).
Tak přesně tak trapně mi je, když vidím zoufalce v německém autě od VW a ještě víc litujizoufalce ve škodovce - podřadné to značce pod VW.
Nevzhledná jsou auta z D3 v této kategorii. Tohle je taková snesitelná variace na RR po americku v korejském podání. Zatímco Q7, X7, či GLS jsou silně orientovány na Asijský trh - tedy neforemné a nevzhledné Almary, tak tahle podřadná značka, je designem Telluride hravě strčila do kapsy všechny 3 najednou jak zvenčí, tak především zevnitř. pokud to vezmeme čistě "eko", tak např. Tesla model X je taková novodobá Multipla. Jsou lidi, kterým se může líbit, ale to nic nemění na tom, že patří k nejošklivějším autům, která kdy vznikla. Ale to je špatný příklad, předpokládám, že tvými měřítky bude i Tesla silně podřadná značka.
Variace na RR to rozhodně není. Tahle suv kraksna je vzhledem typicky americká a vzorem stylingu byl zřejmě Cadillac, který je sám o sobě pěkně nevkusný.Tesla X je takový úlet své doby a Elonova ega. V zásadě s ní nemám problém až na ty ultrapozérské zadní dveře.
Já lituju tebe.B-]
Jsi učebnicový příklad Dunnig-Kruger efektu.
I kdyby to byla pravda, není to nic ve srovnání s tím, když je někdo majitelem korejského SUV (a lhát do kapsy si může jak chce, realita ho stejně dožene) ;-)
Pouze německé černé auto, tričko armani s fontem 10cm, zlaté velké hodinky, kozatou blondýnu a jede se mezi lidi. Tebe bych chtěl mít za kamaráda. :-D
I když pokud jde o všechny ty kraviny, co jsi vyjmenoval, tak kozatý blondýně bych se teda vlastně nebránil :-) (ale žádnou silikonovou atrapu prosím - stejně jako žádnou korejskou atrapu reálného auta)
Blbe.B-]
Fakt "zajímavé" myšlenkové pochody.... Vidím, že diagnóza "majitel korejského SUV" je mnohem vážnější a komplexnější než jsem si uměl představit... :-)
Hyhulenou hlavu máš podle těch tvých "názorů" tak korát ty. Když se něco nelíbí tobě, to ještě neznamená že se to nemůže líbit někomu jinému. Pokud bys jezdil se SantaFe, tak bys takové pitomosti nepsal. Pokud jde o trapnost, tak trapný jsi především ty. :-))
Světový auto roku Kia Telluride!!! Opravdu ste si jistí globálním autem?Tak vám přeju hodně štěstí v prodeji a to v Český rep. Evropě, Africe,na středním a dálném východě,Asii,Japonsku,Austráliji,jížní a střední Americe! Ps: Made by U.S.A.
SUV mastodont se 3 radami sedadel je - jak vsichni vime - pro vsechny automobilky naprosto klicovym segmentem a Evropsky trh je nejdulezitejsi (Toyota potvrdi) ;-)
Evropský trh je každopádně nejkonkurenčnější a nejnáročnější, proto by si tu ten vítězný Kundaj ani neškrtl a prodeje Toyoty vypadají, jak vypadají.
Je prokázáno, že Koronáč může napadat i mozkové buňky! To je zřejmě jediné možné vysvětlení vítězství toho rebrandovaného Kundaje.
Blbe.
Pro hloupého každý hloupý :-(
Vyhralo auto s najstarším motorom. :-DA ešte atmosféra. ;-)B-]
Mala Mazda*, jeden z poslednych nezavislych vyrobcov, dostane do finalovej trojky o najlepsie svetove auto hned DVA modely.A ziska cenu za najlepsi dizajn.Tomu hovorim uspech a dokaz, ze sa to da aj inak ako oturbenymi mikromotormi, vyhovaranim sa na 'Brusel' pri dizajne, emisiach atd.
A ja ze je to neco jako automobilovy Oscar nebo Miss World...
A zase ta KIA ....... :-D:-D:-D:-D:-D BRAVO!!!!!!!
Tak tohle "škodovkáři" nerozdýchají...:-)) Aby "zaostalí" Korejci získali "titul" a aby nejlepší a nejpokrokovější a nejmodernější a nejkvalitnější "česká" automobilka na světě - Škoda "ostrouhala" a aby se ani nedostala do finále...;-)
Proč? Tenhle mindrak maji spise majitele a podivny fanclub znacky Hyundai, KIA dela celkem sympaticke vozy, Škodovku miluju, protoze dela opravdu ČR jen dobre jmeno a uspech KII mne neudivuje, dela dobra auta.
Jenže tohle je úspěch společnosti Hyundai, protože KIA je jen její automobilka, která je společností Hyundai vlastněna a řízena. Zisky automobilky KIA jdou do pokladny majitelů společnosti Hyundai.
Jenže ty Adame nejsi "škodovkář", ale normální člověk, který moc dobře ví, že jsou Hyundai a KIA stejně dobré jako Škoda a je jen na každém aby si vybral. Podívej se na "exota" Zelí a jemu podobná individua. Samozřejmě se vyskytnou "exoti" i mezi "koreáři", ale těch je minimum. Korejská značka není v Česku ještě tak zakořeněná a je odpočátku vlastněna Korejci na rozdíl od té Škody, kde pořád platí pro mnoho lidí vazba na "národní" značku, i když z hlediska vlastnictví je na tom Škoda a Hyundai úplně stejně (jsou v "cizích" rukách). Společné mají dnes to, že u obou značek pracují na jejich výrobě Češi (Moravácí, Slezané,...).
Máš pravdu Josefe, že se exoti vyskytují i mezi "koreáři", ale pak je tady velký počet exotů, který přejí Škodě. Přejí jí to nejhorší. A těch bych řekl, že je více něž "koreářů" a zhruba tak stejný počet jako škodovkářů až za hrob.Škodu sice vlastní VW, ale i tak je to česká značka (založení společnosti Laurin & Klement, poté odkoupení plzeňskou Škodou...), se sídlem, továrnou (továrnami), a hlavně stále funkčním a úspěšným vývojovým centrem na území ČR. Takto to alespoň vnímám já, a i když nejsem zákazník Škody a asi ani nebudu, přeji jí. Ale respektuji i jiný (rozumný) pohled na věc.
Vidíme to stejně. Jen doplním, že řada "plivníků" plivá na Škodu i na Hyundai či KIA současně pod různými nicky. A přejí to nejhorší i ostatním značkám - Dacia, VW, Peugeot,...atd. Na pozadí jejich konání je asi závist nebo prostá hloupost...
Za design souhlas. Kia a Porsche "jen" kopírují trendy. SUV a elektrika, ale ani jedno nevypadá zle, tak proč ne.
tak ještě že se koncernovým vozům dařilo i jiních kategorií..
Vozům koncernu se ale zadařilo i v hlavní kategorii. Konkrétně koncern Hyundai získal první místo.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.