Toto jsou finalisté ankety Světové auto roku 2019. Tipněte si vítěze!

OnlyTruth  |  06. 02. 2019 12:41

bmw3 , mb a class, jimny/samurai , g70 su krasne prirastky .. skoda, ze g70 tu nie je

Odpovědět  |   | 
Cool  |  06. 02. 2019 13:33

Jenže to není na elektriku, tudíž to není Cool. Vyhraje to Hyndai. Hyundai má elektromobily s nejnižší spotřebou. A jestli na propagačním videu bude vůz řídit černý muslinský migrant, bude vidět, že Hyundai pochopil úplně vše. Jasný vítěz.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  08. 02. 2019 08:34

od dobroty uz zapadne krajiny nevedia co so sebou .. velmi neoblubujem ludi typu sjw .. uz si vymyslaju kadejake transgendery a ked vo filme nie je koncepcia cernoch cinan a beloch tak to uz nemoze byt dobre hodnoteny film , taktiez tento terorizmus funguje vo forme eko noriem a elektrickych aut a inych nezmyselnych vyhlasok... nakolko ide doba dopredu by vobec nemuseli davat normy, konkurencia by automaticky znizovala a s nou aj emisie ci spotreba ... takto automobilky minaju na podvodne software alebo vymysly ako oklamat normy ... keby tie peniaze pouzivali na vyvoj motorov uz by mali nieco este lepsie ... ale co narobime ... ano korejci vedia co robia, vidiet to aj s autami, mne je napr ich ponuka aut viac sympaticka ako vw group .. a to by som si pred 15rokmi nedovolil povedat .. no co uz zaujimava je doba, ja snivam ajtak o 90kach

Odpovědět  |   | 
dzero pero  |  08. 02. 2019 11:14

V mnohem s Vami lze souhlasit. Jen pro doplneni:Eurostat https://ec.europa.eu/eurostat/statistics-expla... ... uvadi, ze populace zemi EU vzhledem k celosvetove puplaci spadla z 13% v roce 1965 na 7% v roce 2015. Stejne tak jsem cetl, ze veskera doprava zpusobuje 14% znecisteni ovzdusi. Toto je ovsem ponekud obtizne dohledat on-line. Kupodivu clanku na tema, kolik predcasnych umrti a dnu nemocenske zpusebuje znecisteni ovzdusi od odpravy, jsou ovsem mraky.Docela by mne zajimalo, jakym emisnim regulacim podleha tech zbyvajicich 93%. Jiste, obyvatele zemi G20, kterych je 64% svetove polulace, na tom jsou asi dost podobne. Ale co ten zbytek? Jiste chapu, ze koncentrace skodlivin neni vsude stejna. Nicmene i presto vzduch v atmosfere proudi a exhalace s nim.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  08. 02. 2019 14:58

suhlasim , a rozumne ste to napisal, je to v podstate tak

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  06. 02. 2019 13:23

Škoda, že se taky nevolí největší levárna roku nebo nejnudnější design roku...to by měli v Boleslavi každý rok jistý zlatý pohár.

Odpovědět  |   | 
JK  |  06. 02. 2019 15:08

VW v kategorii luxusní vozy. Ceed proti Astonu a Mclerenu. Svět se zbláznil. Jinak musím přiznat, že G70 je asi jediný Hyundai, který bych rád potkával na našich cestách. Na Hyundai je to velice hezký vůz zvenčí i zevnitř.

Odpovědět  |   | 
puk123  |  06. 02. 2019 15:13

Zajímavý výběr. Evropa a Korea. Čína jen přes Volvo, Japonci jen s teréním prckem, Amíci nic.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  06. 02. 2019 17:19

Tohle zajima jen novinare a kluky (lepice plakatu) - v realu se pocitaji prodeje/profit

Odpovědět  |   | 
Roman  |  06. 02. 2019 17:00

Mám obavy aby neomarxistická vypatlanost už nezasáhla i tuto anketu. Pak by už z (neomarxistickýho) principu muselo vyhrát auto na baterky. I kdyby bylo sebeblbější. No, uvidíme.

Odpovědět  |   | 
JK  |  06. 02. 2019 17:40

Tvůj příspěvek vyšel na tři řádky, ale přívlastek "neomarxistický" si nakonec zmínil pouze dvakrát. To není ani jednou na řádek. Chtělo by to opravit - taková polovičatá práce.

Odpovědět  |   | 
medved-009  |  06. 02. 2019 17:05

U mě pouze a jen Jimny (a ještě ve výbavě na přání místo knoflíku "druhou šaltpáku" )Ale zařadit tak krásný malý offroad mezi "městská auta"... to je dehonestace a ne ocenění

Odpovědět  |   | 
dzero pero  |  06. 02. 2019 17:36

Dehonestace to samozrejme je, lec predevsim tedy dehonestace samotne ankety.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  06. 02. 2019 17:53

Z toho, co je "nabízeno", volba BMW 3 je pro mne jasná.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  06. 02. 2019 19:22

Za me Genesis G70... Bez debat...

Odpovědět  |   | 
Nothing 007  |  07. 02. 2019 09:24

Asi tomu nerozumím, ale me z toho výberu neoslovilo nic. Takze co z výberu vyhraje je mi fakt jedno.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  08. 02. 2019 19:53

A co te oslovilo? Ciste ze zajimavosti.

Odpovědět  |   | 
ferdoz  |  07. 02. 2019 11:35

Myslím si že to napriek všetkým želaniam a postom predo mnou vyhrá Focus.

Odpovědět  |   | 

Je někdo komu se na volvu nelíbí ty zadní dveře?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

dnes | Vladimír Kadera | 5 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 195 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 40 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro