Světové auto roku 2021: Víme, kdo se utká o titul. V seznamu je i Škoda Octavia

79 komentářů

Rainer Zufall
30. srpna • 21:27

Aktuální generace Oktávky si nezaslouží být v seznamu WCOTY a už vůbec ne vyhrát. Nepřináší nic lepšího než předchozí generace - naopak, je tam horší ergonomie, stejné (průměrné) motory s otáznou reálnou spotřebou a podivným dizajnem. To samé nový Leon a Golf. Předchozí generace všech třech jmenovaných byly lepší.

Neurotic
28. srpna • 23:10

No jedno je jisté, rozhodně nevyhraje nic co by se mi líbilo, protože takové auto není ani v tom seznamu.

kari
29. srpna • 8:57

minimálně ve sportovních bych si vybralPorsche 718 GTS 4.0

petr r. (petrumr)
29. srpna • 9:35

důvod? plagát nebo zmenšenina, kde bys stím jezdil? Vjelo by to do tvojí garáže, kolik stojí pojistka, měls by na to. Mě by zajímalo, když někdo něco napíše, jestli vůbec přemýšlí co bude za hodinu.

petr r. (petrumr)
29. srpna • 8:25

co člověk< to jiný názor, ale manželku sem taky nebral při rozhodování aut, ta by se taky zajímala jak ty líbí nelíbí, auto musí být učelný a musí se koupit na to, kde se bude používat nejčastěji Ayris vyhraje nebot tou trojkou zabere široké spektrum zákazníků i tam výbava Toyota Safety Sense která je v základu dostane body +.

Kuk Vykuk
28. srpna • 21:30

Kompletně podplacená soutěž v žoldu automobilek. :-D:-D:-D

Josef
28. srpna • 22:49

Vybodni se na soutěž, vyzkoušej si auta osobně a to, které se ti bude nejvíce líbit a nejvíc vyhovovat, je tvým vítězem. A na ostatní "názory" a "experty" se můžeše vykašlat. A nemusíš ztrácet čas "přemýšlením" o "kompletně podplacené soutěži v žoldu automobilek".:-))

petr r. (petrumr)
29. srpna • 8:11

sak o tym je celá diskuze, vždyt koncern jde do kytek komunisti co kupovali auta na dědinu vymírají, nová generace kupuje H/K a těm co to myslí toyoty, vždyt nedávno ti co jezdili dieslem jezdí po městě hybridem. Yaris má nejnovější platformu, nejnovější hybridní soustrojí a spočítej si za kolik bys dal Toyota Safety Sense Toyota Safety Sense a ten yaris to má v základní verzi. V diskuzách musíme otevřít oči těm, co nemají přehled a musíme němce vyhnat z ulic za ty jejich podvody, kdyby oni aspon slevnili, ale oni si ty pokuty za emise přelevájí jen do kupujících a hodně lidem to vadí a ti chytřejší už toho mají dost.

všechpitomcůprezident
31. srpna • 18:44

Heleďse ty seš muj člověk, ty mi mluvíš z duše. Voni sou tu krom tede samý hovňouskové, fakt ti fandim čéče.

Jyrka Syrka
28. srpna • 19:17

Mě přijde designově zajímavý snad jen Citron C4 a Mazda MX30.
Ale jinak je to věc vkusu co se komu líbí.

Josef
28. srpna • 18:00

WCOTY za rok 2020 dvakrát na prvním místě KIA... Ve výběru WCOTY na rok 2021 jsem napočítal v jedné kategorii po třech modelech od KIA a Hyundai. V dalších kategoriích mají Korejci také další zástupce. Značka Škoda jen tu Octavii.... Samozřejmě nejde o nic zásadního, ale tyto výsledky ukazují, že se Korejci dostali minimálně na úroveň té Škody a mají výsledky (nejen ve WCOTY). Přesto řada zdejších "odborníků" to stále nemůže pochopit. Přemýšlím, co by mohlo změnit jejich stanovisko, ale nic mne nenapadá. Snad jen pouhé konstatování, že lidská hloupost je nezničitelná. Dignóza debility je též vysvětlením...

Josef
28. srpna • 22:42

Ejhle, obratem mi naskočilo k mému úvodnímu příspěvku 13 minusů...:-)) Že by nějaký místní potrefený debil - husa zakejhala?;-)

Josef
28. srpna • 22:45

Vzhledem k tomu, že současně u Jyrky sirky naskočilo obrtem 9 plusů, je to jasné.:-))
Ach ty svatá prostoto, co dokáže udělat radost debilům, to je neuvěřitelné...:-))

Jyrka Syrka
29. srpna • 9:38

Josef , ty mínusy nemusí znamenat nesouhlas s tvým názorem, ale třeba lidem vadí
tvé nadužívání slova debil.

Josef
29. srpna • 9:46

Něco na tom je, polepším se.:-)

WP
29. srpna • 4:15

Kromě té nesrozumitelné slátaniny jsem si všiml, jak neustále používáš slovo debil. Trauma z dětství nebo partnerského vztahu?
Až na výkřikáře, ke kterým se sám řadíš, jsem tu neviděl nikoho reálně dehonestovat H/K.

Josef
29. srpna • 9:45

WP - právě, na výkřikáře jsem poukázal (Kundaj & Hovnaj | 28. 08. 2020 12:34, Jan | 28. 08. 2020 11:57, petr r. (petrumr) 29. 08. 2020 07:44, Eurohujer | 28. 08. 2020 12:10, JA-NE | 28. 08. 2020 12:28, olsztyn | 28. 08. 2020 23:21, petr r. (petrumr) 28. 08. 2020 15:25,
petr r. (petrumr) 29. 08. 2020 07:53, Kuk Vykuk 28. 08. 2020 21:30) - vyskytují se pravidelně i v jiných diskusich a nebudu opakovat omílanou větu: kdo si koupí... ten... je" jedince, který to má v nicku. Slovo debil/debilita není urážka, ale konstatování skutečnosti, která způsobuje "výkřiky" výkřikářů.
WP, to, co jsi předvedl, to je také podobné výkřiku. Uniklo ti, že jsem zmínil tu dehonestaci nejen H/K, ale i Śkody. A nesouvisí to se "slátaninou", ale pravděpodobně jen s tím, že jsi schopen přečíst a udržet pozornst tak akorát u tří krátkých vět. Proto si asi všímáš jen těch výkřikářů, což je důvodem, že jsi si všimnul mne, když jsem napsal výjimečně krátký příspěvek (výkřik) na který reaguješ.:-)

Jyrka Syrka
29. srpna • 9:40

WP
svůj příspěvek Josefovi jsem psal aniž jsem viděl ten váš. Fakt jsem neopisoval ;-)

Jyrka Syrka
28. srpna • 19:23

Mno Josefe i když se Korejci možná kvalitativně /i cenově/ dotáhli na škodovku stále se jim nedaří výrazně bodovat na místním trhu. Vás to mrzí proč ? Jste jejich dealerem ?
Zkuste hledat nějaký jiný rozumný důvod proč tomu tak je. Myslím že diagnóza debility není tím pravým důvodem.

Josef
28. srpna • 22:19

Á, jeden z "odborníků" se ozval. Neumí číst a ani myslet... Napsal jsem, cituji:
"Korejci se dostali minimálně na úroveň té Škody a mají výsledky (nejen ve WCOTY)."
Že se Korejcům nedaří výrazně bodovat n místním trhu v Česku? Ten, kdo není na prvním místě, ten snad výrazně "neboduje"? Co ostatní značky - VW, Ford, Peugeot, Citroen, Renault, Opel?
A když jsme u toho "bodování", každá automobilka boduje různě na různých trzích, to ví každý, tedy kromě "odborníků". Co je ale zajímavý parametr, který zdejším "odborníkům" vůbec nedochází, to jsou celosvětové výsledky prodeje - celkové počty prodaných aut.
Stejně tak nedochází "odborníkům" že v každém státě drží prvenství domácí značka, ve Francii Renault, Peugeot a Citroen, v Německu třeba ten VW a v Asii třeba Honda a Toyota. V žádných z těchto trhů ale nikdo nezesměšňuje konkurenci která není na místním trhu na provním místě, jako to dělají zdejší "odborníci" debílkové.
To, že nemyslíš, to dokazuje i to, že jsi z mých příspěvků nepochopil, že mne nic nemrzí a konstatuji holá fakta a v jejich kontextu reaguji. Nemám auto ani značky Škoda a ani žádné Korejské. Tedy mám služební Octavii, ale jako soukromé auto bych si ji nekoupil. Je to dobré auto a stejně tak jsou dobrá i ta korejská. Ale jsou lepší auta, ale za více peněz. Přesto se nebudu posmívat a urážet ani tu Škodu a ani korejské značky Hyundai nebo KIA.

Tekmot
29. srpna • 20:01

Naprosto přesně tak! "v každém státě drží prvenství domácí značka". Doplním Jižní Koreu, kde se 75% podílem aut vede Hyundai. U nás má Škoda co dohánět, je proti Hyundai břídilka.

Trenér
29. srpna • 20:10

A můžeš mi říci co by si jinak měli kupovat? Čínu a Japonsko nenávidí, čistě americké vozy nejsou pro ně vhodné, Evropa tam mainstream nedováží.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jiří
30. srpna • 7:31

Oni by si je i kupovali,ale Korejci si chrání svou ekonomiku a trh,proto jsou na ,, cizí" značky až 100% cla. Navíc tam berou auto jako spotřební věc, třeba lednici,tak to nijak neřeší.Koupí si třeba automobil zn.Samsung které jsou mimochodem parádní, za tři dělnické měsíční platy a jezdí tři-čtyři roky a dají ho recyklovat a sešrotovat.Z toho důvodu tam neexistují autobazary.

Franta
30. srpna • 11:28

Auta Samsung jsou v Jižní Koreji obyčejnými renaulty. Aby je tam vůbec někdo kupoval, tak se musela přeznačkovat na Samsung, protože značka Renault je tam neznámá.
Co se cen týče cen "za tři dělnické měsíční platy", tak i kdyby bylo 100% clo (mimochodem tam je clo cca 50%), tak si tam tedy dělník pořídí zmíněné auto za čtyři až šest měsíčních platů, což nikdo neřeší. Korejci mají vysoké platy a mohou si koupit třeba VW, ale proč by to dělali, když tam mají kvalitnější - spolehlivější Hyundai.

Allamarein
30. srpna • 14:42

To je trošku složitější, než popisuješ. Renault využil spoluvlastnictví továrny Renault Samsung Motors. Některé modely, které byly čistými Samsungy, se prodávaly v EU (Latitude, Fluence, Koleos), jindy se evropský model prodává jako Samsung.

Tekmot
29. srpna • 20:43

Ale dováží, například takový VW. To je nejtypičtější mainstream. Má tam jen cca 2% podíl.

Tekmot
29. srpna • 21:04

Ono se ani není čemu divit, že Jihokorejci VW nechtějí. Koncern tam berou jako největší špínu.
https://archiv.ihned.cz/c1-65387260-volkswagen-ne... ...

Trenér
28. srpna • 20:26

Josefovo životní moto: Řekni mi co si myslíš a já ti řeknu, že jsi idiot. :-DJedna věc je teoretizování novinářů, druhá věc je uvažování reálného zákazníka. Lidé jsou konzervativní, potrpí si na image značky.

Josef
28. srpna • 22:40

Trenére, uvažování reálného zákazníka se dá posuzovat z více hledisek. Z hlediska místního trhu v daném státě dávají "reální zákazníci" přednost domácím značkám. Z hlediska kontinentálního trhu nebo celosvětového trhu se "reálný zákazník" projeví v celkovém výsledku prodeje. Jaké má potom výsledky Škoda a jaké Hyundai nebo KIA? Jaké je potom "image značek"? A jaký je potom důvod zesměšňovat nebo urážet korejské značky Hyundai nebo KIA, což dělají zdejší čeští debílkové? A co se týká toho WCOTY, tak je to "soutěž" a "hodnocení", které je potřebné brát s rezervou. Ale určitou vypovídací schopnost ta anketa má. Když je někdo "konzervativní" a kupuje jenom škodovky, to neznamená, aby urážel korejské značky. Platí to i naopak, když "konzervativní" zákazník příznivec KIA a Hyundai uráží Śkodu. Zejména, když platí objektivní fakf, že srovnatelné modely zmíněných značek jsou z různých hledisek téměř identické (i z hlediska parametrů a výrobní kvality), což ukazují i výsledky různých "testů" v časopisech a magazínech.

Mirek
28. srpna • 22:23

To je pěkná blbost, zvláště, když tady občas čtu, jak si někdo zauvažuje, že by klesl v očích svých známých..., utrpěl na prestiži. Takže u mnohých jde o pofidernou prestiž a raději koupí nějaké auto, aby náhodou neklesl v žebříčku svého pochybného sociálního postavení, než by koupil, co chce. Osobně se můžu na druhé vykašlat, já v tom budu jezdit a druhý, ať si klidně koupí kravský povoz, je to jeho věc.Osobně jsem si představoval, že by tuhle soutěž klidně mohl vzít ďas, nebo covid.

Josef
29. srpna • 9:56

Souhlas, moje auto se v této "soutěži" vůbec neobjevilo a přesto jsem s ním maximálně spokojen.
Tato soutěž je určitá forma P/R a je potřebné brát ji proto s rezervou. Já to obecně vímám tak, že to, se se uvede do seznamu, je dobré a je mi jedno, jaké pořadí nakonec vybraná auta obsadí. A také vnímám to, že se do seznamu nedostalo mnoho jiných dobrých a zajímavých aut.

petr r. (petrumr)
28. srpna • 15:25

yaris, yaris a yaris, není asi jiná volba. Škodovka zaspala dobu a měla by dostat cenu roku za největší CO2.

homer
28. srpna • 21:44

Zakazat svarecky s CO2, zakazat keg sudy kam tlaci ceocko a hlavne zakazat sifon - limcu bez bublin to ti preju

Jyrka Syrka
30. srpna • 13:27

Dýchání, respektive vydechování je také sviňa:-D

petr r. (petrumr)
29. srpna • 7:53

to je čistý neškodný CO2, kdežto škodovky vypouští bordel a tam to CO2 je vlastně obal jedů a proto se měří. Největší bordel vypouští koncern při couvání, proto hybrid od toyoty nemá v převodovce zpátečku.

kari
29. srpna • 8:54

Hele přiznej se, že ty se doopravdy někde léčíš. A teď to nemyslím jako posmívání se. Teď to myslím doopravdy. Nechci se pak posmívat člověku, který za to vlastně nemůže, tak bych rád věděl, na čem jsem.

petr r. (petrumr)
29. srpna • 9:30

karíku máš svářečák na CO2? Nebo ho nemáš ze zdravotních důvodů? Tak jistě víš kde se to plní a jak a jistě víš kde v autě vzniká CO2. V autě máš zkapalněný plyn jak u sváření?. V domácnosti vzniká co2 spalováním zemního plynu. Musíme si ujasnit, že každý je nemocný a ty máš nemoc, že všichni jsou nemocnější jak ty, ale nikde není psáno, že jednou se ti zatočí hlava a bude konec, tohle se stává u lidí co si myslí, že jsou bez chyb a jednou to přijde, ostatní budou mět tu kartu u doktora, ale ty nebudeš vědět na čem jseš a budeš mět na parte napsaný zemřel z důvodu, že byl zdráv.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jyrka Syrka
29. srpna • 11:56

Tvrdit, že existuje něco jako čistý CO2 a špinavý CO2 je blbost. Tečka.

petr r. (petrumr)
29. srpna • 19:48

íííííííááá, pán nemá svářečák, v potravinářským co2 může být větší procento vody, kdežto při svařování to vadí, máš tam povlak na tym sváru. V potravinářství ta voda nevadí, stejnak co2 je ve vodě rozpustný a co2 je lehčí jak voda, tak flaša obráceně a tu vodu trochu odpustit. Jinak u aut se se měří jiným přístrojem co2 než třeba v kotelnách, protože prostě to co2 není u aut čistý, kdežto v kotelnách při spalování zemního plynu je čistý a měří se jinak než u aut.

Jyrka Syrka
29. srpna • 20:40

:-))
Petříku molekula CO2 má jeden atom uhlíku a dva atomy kyslíku. Věřím ti, že máš svářečské zkoušky a jsi chytrý, tak mi prosím napiš který z těch prvků je nositelem té "špinavosti" nebo "mokrosti" /jak je ti libo/ a popiš jak se to chemicky na CO2 projevuje ?

petr r. (petrumr)
30. srpna • 17:49

není ta otázka moc přihřívaná od tebe, Josef tě asi už pozval na drink. Už jsem to psal-CO2 je vlastně obal jedů a proto se měří, u svařování těmu bordelu děůlá stěnu-ochrannou.

všechpitomcůprezident
31. srpna • 18:40

Hele, máš recht, voni tady tudlecti tomu prd rozuměj, koumáci. Ja ti držim palec kámo.

Jyrka Syrka
30. srpna • 19:16

Ááááno obal jedů, kromě toho začínáš být nechutný, běž si zasurfovat.

Jyrka Syrka
29. srpna • 13:07

Nějakej "chemik" mě dal mínus:-D

Josef
29. srpna • 13:34

...asi výkřikář petr r. (petrumr) - "odborník" na všechno... (nebudu používat slovo "de...", i když je to odborný termín, ne urážka, vztahující se na hodnotu IQ a s ní související projevy osoby s takovým "parametrem").

petr r. (petrumr)
29. srpna • 19:52

Josefe zase balíš teplouše, co nemohou mět žádný odborný zkoušky, jen tak dále, pozvi je někde na skleničku a nezapomě lubrikaci a kondom.

Allamarein
29. srpna • 21:19

Koukám, že tvůj stav se zhoršuje s každým dnem. S takovou ti do roka seberou řidičák pro psychickou nezpůsobilost.

petr r. (petrumr)
30. srpna • 17:46

mám kolo, loď, surf, bez řidičáku je tady 80% lidí a nebrečí.

Allamarein
30. srpna • 18:42

A k čemu ti to je, když nemáš mozek?

Jyrka Syrka
29. srpna • 13:37

Josef, no vidíš jak se lepšíš:-)
ber to s humorem, však jde víš o co.

ph
28. srpna • 14:09

Zdá se to jenom mně, nebo je jedno auto hnusnější než druhé? Snad jen ten id4 vypadá celkem normálně....

olsztyn
28. srpna • 23:21

Ne, přesně tohle mě taky napadlo.. že jsou to vážně hnusný ksichty. Oktávka, Leon, Sorrento a ještě asi jedno auto mi přijde ok jinak šílenost, připomíná mi to pozdní devadesátky..

JK
29. srpna • 14:45

Octavia je vizuálně hroznej průser. Viděl si ji naživo? Vypadá to jak Scala combi. Na první dobrou sem myslel, že to je Fabia až po delším pohledu mi došlo, že to je asi Octavia. Vizuálně to auto strašně zabili.

JK
28. srpna • 14:41

Mě z toho seznamu baví asi jen Genesis G80 a Honda e. Jinak je to designové panoptikum.

Tekmot
29. srpna • 19:44

Mě zase baví, kolik má společnost Hyundai nominovaných modelů (8) na Světové auto roku 2021. Nejvíc ze všech. Škodovka má nominovaný ubohý 1 model a její majitel koncern VW i s ní jen 6 modelů. Tady je krásně vidět, kdo je dnes na špici světového autoprůmyslu.

Tekmot
29. srpna • 21:18

Myslím, že se světovým autem roku 2021 stane Genesis GV80.

emkejx
1. září • 14:26

Ja myslim ze Honda E

Allamarein
29. srpna • 21:18

Jo, zkrátka letos Hyundai více vyšla modelová obměna, příští rok nebudou mít nic. Ale brát tohle jako projev, že je někdo na špici, je zcela mimo.

Tekmot
29. srpna • 21:26

Zapomínáš na to, že se Hyundai zavázal, že bude každý každý rok a půl bude obměňovat všechny své modely. Na špici máme očividně každý jiný názor.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Allamarein
30. srpna • 7:36

Je úplně jedno, k čemu se kdo zavázal a co prohlašuje. Do Auta roku se nominují všechny novinky, to vůbec nesouvisí s kvalitou nebo nějakou špicí...

Trenér
28. srpna • 17:08

Mně připadá Honda Jazz jako geniální městské auto.

Allamarein
29. srpna • 9:28

Jen je v té nové generaci neskutečně ošklivá. :-(

kari
28. srpna • 13:45

Světové sportovní auto roku 2021: Předběžný seznam uchazečůAudi RS Q3
Audi RS Q8
Alpina XB7
BMW X5 M/X6 M
Mercedes-AMG GLS 63Svět se vážně v řiť obrací.

Bill
28. srpna • 13:53

souhlasím, ale i relý dakar je sport ;-)

kari
28. srpna • 15:21

To je i truck trial a přesto jsem nikde neviděl Tatru nominovanou na sportovní auto roku ;-)

JA-NE
28. srpna • 12:28

Ebečky teraz dostali masky z KIA?:-O:-D

Eurohujer
28. srpna • 12:11

Jo jeste jsem zapomnel mozna vyhraje i nejake Africke auto aby se novinari zalibili dnesnimu pokroku kdo neni s BLM je proti nim.

petr r. (petrumr)
29. srpna • 9:12

V JAR má fabriku toyota, ford, GM, konkrétně model? a země? Moc se o africký auta nezajímám po době než sem prozkoumal ford ranger.

Eurohujer
28. srpna • 12:10

Je to jasny
Prvni bude oktavka, protoze ceska klasika
Druhej bude nejakej jinej nemec protoze se to musi, treba predrazeny beemve
Treti bude nejaka lidovka aby se uspokojila i ceska luza

Jarda
30. srpna • 19:23

Škodovka říkáš? Tak na to zapomeň. Loni vyhrála hyundaiova Kia. Letos má Hyundai ještě větší šance obhájit titul, protože má ze všech značek nejvíc nominovaných aut a to přesně 9. Myslím si, že vyhraje luxusní Genesis G80. Můžeš si ho srovnat s oktávkou nebo současným vítězem, převlečeným Hyundai Palisade - Kia Telluride.:-D

Jan
28. srpna • 11:57

česká dáčie musí vyhrát!

Hustodrak
28. srpna • 16:58

Čím jezdíte, jestli se smím zeptat. Nevím jestli žijete na zámku nebo kde, ale jezdit škodovku není ostuda.. Alespoň podle mě.

libor
29. srpna • 8:43

ostuda to není pro tebe ale měla by být pro škdofku - love za to chtějí jak za audi, záruka na hovno a když chceš aspoň trošku lepší tak si ji musíš zaplatit, katastrofické motory + kvalita, jízdní vlastnosti - opravdu na dnešní dobu mizerné - furt v servisu....
B-]

kari
29. srpna • 8:52

Škodu moc poslední dobou nemusím, ale i přes to, co píšeš, je Octavia třetí neprodávanější auto v Evropě za červenec 2020. Na druhou stranu by mě zajímalo, kolik z toho byly skladovky Octavie 3. Dost možná se zájemci lekli nové generace a houfně skupovali starý model :-D

petr r. (petrumr)
29. srpna • 7:44

je, druzí se na škodovkáře dívají tak, že zabírají služebníma autama místo na silnici, někteří neplatí daň za domácí užití, kradou a nedodržují předpisy. A nelžite, že jste nesplnil ani jedno.....

Ironikus
29. srpna • 8:11

Možná druzí v ordinaci psychiatra, ano.

Kundaj & Hovnaj
28. srpna • 17:42

Mibizmese hambou propadly!

pirate
28. srpna • 13:36

Nemusí.

Kundaj & Hovnaj
28. srpna • 12:34

Czechzká Dachčije zacenu prémyje jeatragtyvňí akorád tag fruzku ajeho satelyteh.

Doporučujeme

Články odjinud