Světové Auto roku 2018 má deset semifinalistů! Karoq končí, Stinger jde dál

62 komentářů

smejkal
16. února • 19:06

No tak zrovna to BMW tou fotkou jenom dokázalo že do terénu vůbec nepatří

Elixir
26. ledna • 11:37

Světové zelené Auto roku
- Chevrolet Cruze DieselZaujimavy nazov pre zelene auto. :-))

audax
25. ledna • 16:30

šquaroq qončí ? taqý squelý autiaq a nieje svetovým autiaquom roqu,no to je šqandál.....

Antiautomat
26. ledna • 19:19

Az na ten nemozny dizajn zadnej casti, ktora je inspirovana mojou mikrovlnkou, je to podla mna zaujimave auto, hlavne v jednoduchsich konfiskach.
A tu je problem, pretoze novinarom hodia auto, ktore je bud nestandardne vyrobene (vybava, kontrola kvality apod co je DOKAZATELNE), alebo (pripadne este k tomu), v konfiguracii, ktora so zaujmovou skupinou nema nic spolocne.
Cize novinari otestuju nieco, co zakaznik nekupi. Super, ze.

smejkal
16. února • 18:55

Nastartuj fujaru a odlet směr Tatry 3-[

Antiautomat
24. ledna • 19:46

Porotu tvoří celkem 82 mezinárodních automobilových novinářů.
nic v zlom, ale tymto padom je vec totalne nepouzitelna. Dalej necitam. Skor som cakal odbornikov.

Lojza
25. ledna • 12:16

JJ máš pravdu, ale tady nejsi na Slovensku takže čítaj iba slovenské listy!!!! B-]B-]B-]

Antiautomat
26. ledna • 19:15

Ak tomu nerozumies, necitaj. ;-)

bzzz
25. ledna • 11:42

Ci nazor je tedy relevantni? Navic tohle je stejne jenom show, protoze se hodnoti spise z consumer nez (hi)tech pohledu.

Antiautomat
26. ledna • 19:14

Mam za to, ze ten porodukt, ktory najlepsie splna potreby cielovej skupiny zakaznikov, ten vitazi. A toto je of specialneho novinarskeho auta (ktore sa osobitne vyraba odzaciatku az dokonca) mierne povedane....ina tema.

Antiautomat
24. ledna • 19:30

hm, pani, tato skoda-hate...nie je to uz ceska psychoza?
Predtym, ako obdrzim Kia-hate a podobne sr.cky...Nic v zlom, ale syndrom tuzexu sa dnes uz naozaj nenosi. Podme hodnotit radsej hodnotu, ktoru zakaznik dostane. A preBoha, konec tym predsudkom. Ja fandim tomu, kto ponukne to, co zakaznik pozaduje. Narod totalne osprostel a zobe to, co sa mu nasype?

Antiautomat
24. ledna • 19:42

hm, minus si Tuzex zjavne nepamata. Ale vie, ze si ma kupit to, co mu ego prikazuje aby bol sprave IN, kr.va, sused ma skodu, ja musim mat drahsie. Zastavim byt, dam si pozicku pocas ktorej ten kus plechu vonku strati hodnotu prvym rokom, ale dop.ci, musim to mat. Aby vsetci videli.

Tom
24. ledna • 11:50

Přeji vítězsví hlavně Stingru. To auto se mi líbí i samotný přístup automobilky, že se nezalekla jako VW s Aertonem a dali tam V6 hned od začátku. To se už dnes moc nevidí. Proto ji to přeji ze všech nejvíce a snad se tím podpoří i prodeje, aby Kia se Stingrem pokračovala i v dalších generací.

Lojza
24. ledna • 12:14

Souhlasím ale mám obavu že ji příští rok určitě porazí nová Octavie TSI1.0 tříválec 3x turbo a bude opět autem roku v České republice jak je zde každý rok naprosto běžné!!!!!

Antiautomat
24. ledna • 19:37

...a co kurva ak bude? Rozlejete sa na olej do hodiniek? Sedeli Ste v tom? Skusili Ste to auto? Ja ano. Napriklad osvedceny Focus EB 1.0. Porovnavajme porovnatelne. A z tych dvoch by som mal naozaj co rozmyslat. Tuzex? triacka? Komplex? Tak si kupte beemve, len aby Ste vymienali olej v 8ZF cez 35+ krokov s diagnostikou ak ma pamat nemyli (druha moznost je kazdych 5 rokov dvojmega kara), alebo Ste namiesto bytu, ktory Vas bude zivit, vrazili dvaapol mega do niecoho, co bude po zaruka takisto na srot. Ak na to mate, nech sa paci. Kazdy si vyberie to, na co ma.

smejkal
16. února • 18:51

Ty antiautomate, zaraz si řadící páku do prdele a dej zpátečku na Slovensko, ty tvoje příspěvky nemají hlavu ani patu :-/

qwertz
24. ledna • 12:11

to není věcí automobilky ale EU. Kdyby KIA prodávala desetitisíce Stingerů v EU, tenhle porblém by řešila taky (součet emisí z celkové produkce v EU)

Saman
24. ledna • 13:30

nepocitaji se emise na modely? opravdu se pocitaji na prodane kusy?

qwertz
24. ledna • 14:25

Zcela určitě to závisí na prodaných kusech, protože díky dieselgate a velkému poklesu poptávky po naftě mají najednou automobilky na některých trzích velké problémy s emisema. Kdyby se to počítalo na modely, zákaznické chování by na to nemělo vliv, stačilo by mít vhodnou nabídku (i kdyby to nikdo nekupoval)

Saman
24. ledna • 16:18

proc se tedy o elektroautech hovori jako o autech ktera snizuji flotilove emise, protoze tech par tisic elektroaut ktere nektere automobilky vyprodukuji jsou doslova promile procent z celeho poctu cele flotily co v dane oblasti pusti do prodejejedna z tech moznosti je tedy blud

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
qwertz
24. ledna • 17:34

nepletete si náhodou 2 zcela nesouvisejici veci?1) automobilky plati penale za prekroceni produkce CO2 z realne prodanych aut2) firemni flotila plati CO2 dan z toho, co ma ve vozovem parku.

mpolan
24. ledna • 17:14

A proč myslíš, že je takový tlak na pokles ceny elektroaut a hybridů? Právě proto, že s nástupem nových limitů EU6 a měření WLTP budou mít najednou automobilky dost velký problém.

qwertz
24. ledna • 17:37

Nějak jste si popletl téma diskuze. Tím je totiž produkce CO2 a na něj navázané daně pro uživatele a penále pro producenty. EURO6 emise CO2 vůbec neřeší.Mimochodem, běžná produkce VW plní EURO6 v provozu již dnes. 1.5 benevolentnější limity při testování WLTP tak pro ně nebudou problém vůbec žádný.

mpolan
24. ledna • 20:17

Nepopletl. WLTP a nové limity způsobí nárůst vykazované spotřeby aut, což jde proti snižování emisí CO2. Ale do toho se už bez elektřiny zkrátka nedostanou.

qwertz
24. ledna • 20:54

Jenže ty CO2 limity používané v době platnosti NEDC se pochopitelně přepočítají na (vyšší) úrovně odpovídající novému standardu WLTP. Změna měřícího cyklu vyšší nároky na omezení CO2 neklade vůbec žádné.
http://wltpfacts.eu/wltp-test-co2-targets/...

mpolan
25. ledna • 18:54

To je docela tedy novinka, protože ještě před půl rokem EU slavnostně prohlašovala, že z limitů CO2 neustoupí ani o gram.

qwertz
26. ledna • 12:30

Asi jim ředitelé automobilek konečně vysvětlili, že fyzikální zákony se směrnicemi ohnout nedají:-D

Tom
24. ledna • 13:29

Je to přeci hlavně o automobilce. BMW přeci také prodává šestiválce v této třídě, jako je 340i, to samé Mercedes a těch se prodá daleko více, jak Stingerů. Proto fandím Kie, že do toho šla. Třeba právě ten VW se na V6/VR6 vykašlal v Arteonu, i když by si takový motor zasloužil...

qwertz
24. ledna • 14:24

Jenže BMW prodá obrovskou hromadu dieselů s nízkými CO2 emisemi, které ty benzínové motory kompenzují mnohokrát. Přitom za nadprodukci CO2 je solidní pokutička. Můžete si být jist, že kdyby KIA měla v tomto segmentu velké prodeje, a Stinger s dieselem se moc neprodával, začalo by je to finančně docela bolet.

Saman
24. ledna • 10:58

Velar, Leaf, Stinger jsou moji favorite na stupne

Lojza
24. ledna • 10:13

:-D Jen dement může postavit vedle sebe budgetový Škoda Karog a premiovku Volvo XC60 a ještě si myslet, tvrdit a doufat že bude AUTEM ROKU 2018!!! :-D:-D:-D:-D:-D

homer
24. ledna • 10:21

dům roku taky nebyla vila Tugendhat, chápeš?

Lojza
24. ledna • 11:08

Přestože nemusím řešit peníze a cenu auta, tak koupím pochopitelně Škoda Karog protože je 100% lepší, krásnější a kvalitnější než Volvo XC60!!!??? B-]B-]B-]

Maty
24. ledna • 11:26

Lojzo to mne zaujalo ;) můžete to rozvést trochu více ?

Lojza
24. ledna • 11:41

No myslím že XC90 je lepší!!!???:-)):-)):-))

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ludek_II
24. ledna • 14:02

Však svůj ke svému...Lojzo.

Lojza
24. ledna • 14:11

100% souhlas, kdo na to má jezdí premiovkou a kdo ne tak v Dacii nebo ve Škodovce!!!:-P:-P:-P

Rosta
25. ledna • 8:35

Dobrá blbost :D. Znám pár typů co jezdí v X5 tkách a pod. Bydlí u rodičů a jejich jediný majetek je to auto, ale chtěli mít prémii. Já mám 10 let starý Superb, ale než dát 2 mil. za auto a že si to můžu dovolit, tak raději investuju nebo doplatím hypotéku. Takže pro machra v BMW jsem sice ubožák v jedničkovém Superbu, ale jsem v klidu. Mám rodinný barák, který mám už splacený, několik bytů, které pronajímám a v současné chvíli mi zbývá 5 let, abych doplatil úvěr na několik pozemků. Osobně znám frajera, majitele velké firmy, který jedzí v autech kolem 3 mil. Borec, ale jeho zaměstnanci mají neustále pozdě mzdu, faktury platí po splatnosti atd. ubohost... ALe tobě by se líbil, má i novou Xc90 :-)

Lojza
25. ledna • 11:46

JJ znám také jednoho frajera co jezdí v 10 let starém jedničkovém černém Superbu, pronajímá několik bytů občanům na sociálních dávkách za zlodějské peníze a je zatím v klidu!!! Takže nic nového a překvapujícího pod sluncem!!! Ale bohužel žádný strom neroste až do nebe a na každého jednou dojde!!
!:-P:-P:-P

Tom
28. ledna • 20:01

Možná bohužel, ale to je mi celkem jedno, má Lojza o těch skodovkach pravdu. Je to méně kvalitní a předražený vůz.

Petr
24. ledna • 15:51

Vetsinou ty co se takhle ztrapnuji v diskuzi , nemaji ani na novou Skodovku a jezdi minimalne 5let starym shnilym “premiovym” vozem.
Hadat se tady kvuli spotrebaku. Auto je jako konvice na vodu. Mas to chvili, netreba to tolik hrotit :)

Lojza
24. ledna • 16:02

5let starý a shnilý premiový vůz???? JJ to je možné pokud za něj považuješ nějaký koncernový zázrak s tříválcovým chrchlem a karoserii vyrobenou z plechu o síle 0,5mm!!!:-)):-)):-))

Lojza
24. ledna • 10:42

Celá Škodovka je v koncernu jen výrobcem levnějších a ošizených modelů s levnější a jednodužší technikou VW, tudíž se jedná o budgetové modely typu Dácie jako v koncernu Renault!! Takže si myslet že nějaký model Škodovky má na víc jak na Auto roku v České republice je naprosto úsměvné a nesmyslné! Jen tak pro malou informaci si prohlédni jaké těsnění dveří, sílu skel mají modely Škodovky a jaké modely VW a to je také jeden z důvodu větší vnitřní hlučnosti daných modelů!!! Škoda pouze jednoduché a VW dvojité a to se i týká dalších technických a konstrukčních rozdílů mezi budgetem a premiovkou v koncernu!!!:-D:-D:-D

lethal924
4. února • 23:32

pokud je to pravda, tak nechapu jakto ze ve fifth gearu uspel superb II v testu vnitrnho odhlucneni lip nez passat ze ktereho vychazi :-|

Lojza
25. ledna • 9:46

Doporučuji se podívat na zadní brzdové kotouče posledních typů Škodovek Octavie, Superb, Fábie, které jsou do 1 roku používání totálně vyrezavělé a vydřené! Přední jsou Ok, ale na zadní brzdy se dávají mizerné laciné čínské šmejdy jako i další nekvalitní levné díly za minimální cenu, ale bohužel na ceně auta to není nikde znát spíše naopak!! Toto si VW ani Seat u svých modelů nikdy nedovolí!!! Proč!??? :-/:-/:-/

Lojza
25. ledna • 13:07

Ještě pro bližší informace!!! Ve Škodovce funguje oddělení kde se zkoušejí různé laciné díly z Azie a dalších druhovýrobců!! A v případě že tyto díly splňují normy bezpečnosti, ale hlavně že přežijí dobu poskytované záruky, tak se potom tyto díly montují do nových vozů!! A při použití plechů o síle 0,5mm a nástřiku karoserie 2kg barvy se opravdu nejedná o žádná kvalitni auta, ale jen o laciné budgetové vyrobky v některých případech horší jak laciné a jednoduché Dácie, ale bohužel s minimálně dvojnásobnou cenu!!! :-O:-O:-O

Rejpal
24. ledna • 21:40

Jsem přesvědčený, že zrovna ta zmiňovaná Dácie by se do finále s novým Dusterem dostala, pokud by se letošního ročníku Duster účastnil. A to i přesto, že je to jeden z nejlevnějších, nejméně vybavených a mírně zaostalých modelů.

homer
24. ledna • 12:16

podle tvý logiky by se autem roku pokaždý mohl stát jenom nějaký model Rolls-Roys, kam se na něj ve všem hrabou i prémiovky

Lojza
24. ledna • 12:28

Logika nelogika, Soutěž auto roku má naprosto jasná pravidla!!!! Takže si je přečti a pak mel něco o logice!!!:-)):-)):-))

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
homer
24. ledna • 19:38

Jako že hlavní kriterium je kvalita ať to stojí co to stojí? Tak to jsi Alois špatně pochopil.

qwertz
24. ledna • 11:50

Marně přemýšlím, jakou psychickou diagnozou to trpíte.:-D

king014
24. ledna • 9:44

Nejzajmavější je zařazení Hnůjdaj Kona mezi městská vozítka, to bude asi nějaký omyl když je to tak obrovský krosouvr alespoň to tvrdí Vošický

FRČ
25. ledna • 16:22

Obrovský městský...

k.ik
24. ledna • 9:27

zmanipulovaná soutěž, když to nevyhraje škoda

defender110
24. ledna • 8:57

No, vše si škodule zaplatit nemůže, no. :-)

jogurt
25. ledna • 18:23

Bla bla. Karoq je překabátěná Ateca, která už se vyrábí víc než rok, takže uspět ani nemohl, není to ve skutečnosti novinka..

Mirek
26. ledna • 19:11

Tos mne tedy "překvapil"s tím argumentem. A že se ten argument, při neúspěch, tak najednou hodi, když to u nás, při volbě auta roku, nevadilo.

Vóša
24. ledna • 8:35

To bude zamáčknutých slz u zdejší Emisoleváckoškodomilské pakáže.....

Stan
25. ledna • 8:13

Přiznej se, že si už u toho nadpisu prožil poluci

Vóša
28. ledna • 9:53

neee tu prožiji až VW požádá o ochranu před věřiteli!

stealth01
25. ledna • 7:01

Emisní leváci jsou všude a je to taky trochu o limitech, které automobilky prostě nemůžou splnit.

lethal924
4. února • 23:27

Nechapu kdo dal 6x minus, vzdyt je to pravda :-|

Doporučujeme

Články odjinud