Světové Auto roku 2018 má deset semifinalistů! Karoq končí, Stinger jde dál

Vóša  |  24. 01. 2018 08:35

To bude zamáčknutých slz u zdejší Emisoleváckoškodomilské pakáže.....

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  25. 01. 2018 07:01

Emisní leváci jsou všude a je to taky trochu o limitech, které automobilky prostě nemůžou splnit.

Odpovědět  |   | 
lethal924  |  04. 02. 2018 23:27

Nechapu kdo dal 6x minus, vzdyt je to pravda

Odpovědět  |   | 
Stan  |  25. 01. 2018 08:13

Přiznej se, že si už u toho nadpisu prožil poluci

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  28. 01. 2018 09:53

neee tu prožiji až VW požádá o ochranu před věřiteli!

Odpovědět  |   | 
defender110  |  24. 01. 2018 08:57

No, vše si škodule zaplatit nemůže, no.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  25. 01. 2018 18:23

Bla bla. Karoq je překabátěná Ateca, která už se vyrábí víc než rok, takže uspět ani nemohl, není to ve skutečnosti novinka..

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  26. 01. 2018 19:11

Tos mne tedy "překvapil"s tím argumentem. A že se ten argument, při neúspěch, tak najednou hodi, když to u nás, při volbě auta roku, nevadilo.

Odpovědět  |   | 
k.ik  |  24. 01. 2018 09:27

zmanipulovaná soutěž, když to nevyhraje škoda

Odpovědět  |   | 
king014  |  24. 01. 2018 09:44

Nejzajmavější je zařazení Hnůjdaj Kona mezi městská vozítka, to bude asi nějaký omyl když je to tak obrovský krosouvr alespoň to tvrdí Vošický

Odpovědět  |   | 
FRČ  |  25. 01. 2018 16:22

Obrovský městský...

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  24. 01. 2018 10:13

Jen dement může postavit vedle sebe budgetový Škoda Karog a premiovku Volvo XC60 a ještě si myslet, tvrdit a doufat že bude AUTEM ROKU 2018!!!

Odpovědět  |   | 
homer  |  24. 01. 2018 10:21

dům roku taky nebyla vila Tugendhat, chápeš?

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  24. 01. 2018 10:42

Celá Škodovka je v koncernu jen výrobcem levnějších a ošizených modelů s levnější a jednodužší technikou VW, tudíž se jedná o budgetové modely typu Dácie jako v koncernu Renault!! Takže si myslet že nějaký model Škodovky má na víc jak na Auto roku v České republice je naprosto úsměvné a nesmyslné! Jen tak pro malou informaci si prohlédni jaké těsnění dveří, sílu skel mají modely Škodovky a jaké modely VW a to je také jeden z důvodu větší vnitřní hlučnosti daných modelů!!! Škoda pouze jednoduché a VW dvojité a to se i týká dalších technických a konstrukčních rozdílů mezi budgetem a premiovkou v koncernu!!!

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  24. 01. 2018 11:50

Marně přemýšlím, jakou psychickou diagnozou to trpíte.

Odpovědět  |   | 
homer  |  24. 01. 2018 12:16

podle tvý logiky by se autem roku pokaždý mohl stát jenom nějaký model Rolls-Roys, kam se na něj ve všem hrabou i prémiovky

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  24. 01. 2018 12:28

Logika nelogika, Soutěž auto roku má naprosto jasná pravidla!!!! Takže si je přečti a pak mel něco o logice!!!

Odpovědět  |   | 
homer  |  24. 01. 2018 19:38

Jako že hlavní kriterium je kvalita ať to stojí co to stojí? Tak to jsi Alois špatně pochopil.

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  24. 01. 2018 21:40

Jsem přesvědčený, že zrovna ta zmiňovaná Dácie by se do finále s novým Dusterem dostala, pokud by se letošního ročníku Duster účastnil. A to i přesto, že je to jeden z nejlevnějších, nejméně vybavených a mírně zaostalých modelů.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  25. 01. 2018 09:46

Doporučuji se podívat na zadní brzdové kotouče posledních typů Škodovek Octavie, Superb, Fábie, které jsou do 1 roku používání totálně vyrezavělé a vydřené! Přední jsou Ok, ale na zadní brzdy se dávají mizerné laciné čínské šmejdy jako i další nekvalitní levné díly za minimální cenu, ale bohužel na ceně auta to není nikde znát spíše naopak!! Toto si VW ani Seat u svých modelů nikdy nedovolí!!! Proč!???

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  25. 01. 2018 13:07

Ještě pro bližší informace!!! Ve Škodovce funguje oddělení kde se zkoušejí různé laciné díly z Azie a dalších druhovýrobců!! A v případě že tyto díly splňují normy bezpečnosti, ale hlavně že přežijí dobu poskytované záruky, tak se potom tyto díly montují do nových vozů!! A při použití plechů o síle 0,5mm a nástřiku karoserie 2kg barvy se opravdu nejedná o žádná kvalitni auta, ale jen o laciné budgetové vyrobky v některých případech horší jak laciné a jednoduché Dácie, ale bohužel s minimálně dvojnásobnou cenu!!!

Odpovědět  |   | 
lethal924  |  04. 02. 2018 23:32

pokud je to pravda, tak nechapu jakto ze ve fifth gearu uspel superb II v testu vnitrnho odhlucneni lip nez passat ze ktereho vychazi

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  24. 01. 2018 11:08

Přestože nemusím řešit peníze a cenu auta, tak koupím pochopitelně Škoda Karog protože je 100% lepší, krásnější a kvalitnější než Volvo XC60!!!???

Odpovědět  |   | 
Maty  |  24. 01. 2018 11:26

Lojzo to mne zaujalo ;) můžete to rozvést trochu více ?

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  24. 01. 2018 11:41

No myslím že XC90 je lepší!!!???

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  24. 01. 2018 14:02

Však svůj ke svému...Lojzo.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  24. 01. 2018 14:11

100% souhlas, kdo na to má jezdí premiovkou a kdo ne tak v Dacii nebo ve Škodovce!!!

Odpovědět  |   | 
Petr  |  24. 01. 2018 15:51

Vetsinou ty co se takhle ztrapnuji v diskuzi , nemaji ani na novou Skodovku a jezdi minimalne 5let starym shnilym “premiovym” vozem.
Hadat se tady kvuli spotrebaku. Auto je jako konvice na vodu. Mas to chvili, netreba to tolik hrotit :)

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  24. 01. 2018 16:02

5let starý a shnilý premiový vůz???? JJ to je možné pokud za něj považuješ nějaký koncernový zázrak s tříválcovým chrchlem a karoserii vyrobenou z plechu o síle 0,5mm!!!

Odpovědět  |   | 
Rosta  |  25. 01. 2018 08:35

Dobrá blbost :D. Znám pár typů co jezdí v X5 tkách a pod. Bydlí u rodičů a jejich jediný majetek je to auto, ale chtěli mít prémii. Já mám 10 let starý Superb, ale než dát 2 mil. za auto a že si to můžu dovolit, tak raději investuju nebo doplatím hypotéku. Takže pro machra v BMW jsem sice ubožák v jedničkovém Superbu, ale jsem v klidu. Mám rodinný barák, který mám už splacený, několik bytů, které pronajímám a v současné chvíli mi zbývá 5 let, abych doplatil úvěr na několik pozemků.

Osobně znám frajera, majitele velké firmy, který jedzí v autech kolem 3 mil. Borec, ale jeho zaměstnanci mají neustále pozdě mzdu, faktury platí po splatnosti atd. ubohost... ALe tobě by se líbil, má i novou Xc90

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  25. 01. 2018 11:46

JJ znám také jednoho frajera co jezdí v 10 let starém jedničkovém černém Superbu, pronajímá několik bytů občanům na sociálních dávkách za zlodějské peníze a je zatím v klidu!!! Takže nic nového a překvapujícího pod sluncem!!! Ale bohužel žádný strom neroste až do nebe a na každého jednou dojde!!
!

Odpovědět  |   | 
Tom  |  28. 01. 2018 20:01

Možná bohužel, ale to je mi celkem jedno, má Lojza o těch skodovkach pravdu. Je to méně kvalitní a předražený vůz.

Odpovědět  |   | 
Saman  |  24. 01. 2018 10:58

Velar, Leaf, Stinger jsou moji favorite na stupne

Odpovědět  |   | 
Tom  |  24. 01. 2018 11:50

Přeji vítězsví hlavně Stingru. To auto se mi líbí i samotný přístup automobilky, že se nezalekla jako VW s Aertonem a dali tam V6 hned od začátku. To se už dnes moc nevidí. Proto ji to přeji ze všech nejvíce a snad se tím podpoří i prodeje, aby Kia se Stingrem pokračovala i v dalších generací.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  24. 01. 2018 12:11

to není věcí automobilky ale EU. Kdyby KIA prodávala desetitisíce Stingerů v EU, tenhle porblém by řešila taky (součet emisí z celkové produkce v EU)

Odpovědět  |   | 
Tom  |  24. 01. 2018 13:29

Je to přeci hlavně o automobilce. BMW přeci také prodává šestiválce v této třídě, jako je 340i, to samé Mercedes a těch se prodá daleko více, jak Stingerů. Proto fandím Kie, že do toho šla. Třeba právě ten VW se na V6/VR6 vykašlal v Arteonu, i když by si takový motor zasloužil...

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  24. 01. 2018 14:24

Jenže BMW prodá obrovskou hromadu dieselů s nízkými CO2 emisemi, které ty benzínové motory kompenzují mnohokrát. Přitom za nadprodukci CO2 je solidní pokutička. Můžete si být jist, že kdyby KIA měla v tomto segmentu velké prodeje, a Stinger s dieselem se moc neprodával, začalo by je to finančně docela bolet.

Odpovědět  |   | 
Saman  |  24. 01. 2018 13:30

nepocitaji se emise na modely? opravdu se pocitaji na prodane kusy?

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  24. 01. 2018 14:25

Zcela určitě to závisí na prodaných kusech, protože díky dieselgate a velkému poklesu poptávky po naftě mají najednou automobilky na některých trzích velké problémy s emisema. Kdyby se to počítalo na modely, zákaznické chování by na to nemělo vliv, stačilo by mít vhodnou nabídku (i kdyby to nikdo nekupoval)

Odpovědět  |   | 
Saman  |  24. 01. 2018 16:18

proc se tedy o elektroautech hovori jako o autech ktera snizuji flotilove emise, protoze tech par tisic elektroaut ktere nektere automobilky vyprodukuji jsou doslova promile procent z celeho poctu cele flotily co v dane oblasti pusti do prodeje

jedna z tech moznosti je tedy blud

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  24. 01. 2018 17:14

A proč myslíš, že je takový tlak na pokles ceny elektroaut a hybridů? Právě proto, že s nástupem nových limitů EU6 a měření WLTP budou mít najednou automobilky dost velký problém.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  24. 01. 2018 17:37

Nějak jste si popletl téma diskuze. Tím je totiž produkce CO2 a na něj navázané daně pro uživatele a penále pro producenty. EURO6 emise CO2 vůbec neřeší.

Mimochodem, běžná produkce VW plní EURO6 v provozu již dnes. 1.5 benevolentnější limity při testování WLTP tak pro ně nebudou problém vůbec žádný.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  24. 01. 2018 20:17

Nepopletl. WLTP a nové limity způsobí nárůst vykazované spotřeby aut, což jde proti snižování emisí CO2. Ale do toho se už bez elektřiny zkrátka nedostanou.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  24. 01. 2018 20:54

Jenže ty CO2 limity používané v době platnosti NEDC se pochopitelně přepočítají na (vyšší) úrovně odpovídající novému standardu WLTP. Změna měřícího cyklu vyšší nároky na omezení CO2 neklade vůbec žádné.
http://wltpfacts.eu/wltp-test-co2-targets/...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  25. 01. 2018 18:54

To je docela tedy novinka, protože ještě před půl rokem EU slavnostně prohlašovala, že z limitů CO2 neustoupí ani o gram.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  26. 01. 2018 12:30

Asi jim ředitelé automobilek konečně vysvětlili, že fyzikální zákony se směrnicemi ohnout nedají

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  24. 01. 2018 17:34

nepletete si náhodou 2 zcela nesouvisejici veci?

1) automobilky plati penale za prekroceni produkce CO2 z realne prodanych aut

2) firemni flotila plati CO2 dan z toho, co ma ve vozovem parku.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  24. 01. 2018 12:14

Souhlasím ale mám obavu že ji příští rok určitě porazí nová Octavie TSI1.0 tříválec 3x turbo a bude opět autem roku v České republice jak je zde každý rok naprosto běžné!!!!!

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  24. 01. 2018 19:37

...a co kurva ak bude? Rozlejete sa na olej do hodiniek? Sedeli Ste v tom? Skusili Ste to auto? Ja ano. Napriklad osvedceny Focus EB 1.0. Porovnavajme porovnatelne. A z tych dvoch by som mal naozaj co rozmyslat. Tuzex? triacka? Komplex? Tak si kupte beemve, len aby Ste vymienali olej v 8ZF cez 35+ krokov s diagnostikou ak ma pamat nemyli (druha moznost je kazdych 5 rokov dvojmega kara), alebo Ste namiesto bytu, ktory Vas bude zivit, vrazili dvaapol mega do niecoho, co bude po zaruka takisto na srot. Ak na to mate, nech sa paci. Kazdy si vyberie to, na co ma.

Odpovědět  |   | 
smejkal  |  16. 02. 2018 18:51

Ty antiautomate, zaraz si řadící páku do prdele a dej zpátečku na Slovensko, ty tvoje příspěvky nemají hlavu ani patu

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  24. 01. 2018 19:30

hm, pani, tato skoda-hate...nie je to uz ceska psychoza? Predtym, ako obdrzim Kia-hate a podobne sr.cky...Nic v zlom, ale syndrom tuzexu sa dnes uz naozaj nenosi. Podme hodnotit radsej hodnotu, ktoru zakaznik dostane. A preBoha, konec tym predsudkom. Ja fandim tomu, kto ponukne to, co zakaznik pozaduje. Narod totalne osprostel a zobe to, co sa mu nasype?

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  24. 01. 2018 19:42

hm, minus si Tuzex zjavne nepamata. Ale vie, ze si ma kupit to, co mu ego prikazuje aby bol sprave IN, kr.va, sused ma skodu, ja musim mat drahsie. Zastavim byt, dam si pozicku pocas ktorej ten kus plechu vonku strati hodnotu prvym rokom, ale dop.ci, musim to mat. Aby vsetci videli.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  24. 01. 2018 19:46

Porotu tvoří celkem 82 mezinárodních automobilových novinářů. nic v zlom, ale tymto padom je vec totalne nepouzitelna. Dalej necitam. Skor som cakal odbornikov.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  25. 01. 2018 11:42

Ci nazor je tedy relevantni? Navic tohle je stejne jenom show, protoze se hodnoti spise z consumer nez (hi)tech pohledu.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  26. 01. 2018 19:14

Mam za to, ze ten porodukt, ktory najlepsie splna potreby cielovej skupiny zakaznikov, ten vitazi. A toto je of specialneho novinarskeho auta (ktore sa osobitne vyraba odzaciatku az dokonca) mierne povedane....ina tema.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  25. 01. 2018 12:16

JJ máš pravdu, ale tady nejsi na Slovensku takže čítaj iba slovenské listy!!!!

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  26. 01. 2018 19:15

Ak tomu nerozumies, necitaj.

Odpovědět  |   | 
audax  |  25. 01. 2018 16:30

šquaroq qončí ? taqý squelý autiaq a nieje svetovým autiaquom roqu,no to je šqandál.....

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  26. 01. 2018 19:19

Az na ten nemozny dizajn zadnej casti, ktora je inspirovana mojou mikrovlnkou, je to podla mna zaujimave auto, hlavne v jednoduchsich konfiskach. A tu je problem, pretoze novinarom hodia auto, ktore je bud nestandardne vyrobene (vybava, kontrola kvality apod co je DOKAZATELNE), alebo (pripadne este k tomu), v konfiguracii, ktora so zaujmovou skupinou nema nic spolocne. Cize novinari otestuju nieco, co zakaznik nekupi. Super, ze.

Odpovědět  |   | 
smejkal  |  16. 02. 2018 18:55

Nastartuj fujaru a odlet směr Tatry

Odpovědět  |   | 
Elixir  |  26. 01. 2018 11:37

Světové zelené Auto roku
- Chevrolet Cruze Diesel

Zaujimavy nazov pre zelene auto.

Odpovědět  |   | 
smejkal  |  16. 02. 2018 19:06

No tak zrovna to BMW tou fotkou jenom dokázalo že do terénu vůbec nepatří

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

včera | Petr Schnagl | 38 příspěvků
Minitest Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid: Víme, že má duši!

Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid (minitest)

Nová Corolla je pohled na segment C po Japonsku. Mazdě to vyšlo, Toyota má v rukávu hybridní trumfy.

10.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků
Ostré Fordy Focus ST poprvé na českých silnicích: Ty to nabij a já vystřelím!

Ford Focus ST (první svezení)

Dva motory? Dvě verze karoserie? Ale kdepak. Dvě zcela odlišná auta! Jedno je příjemný společník pro dlouhé cestování, to druhé snese porovnání s nejlepšími.

8.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 61 N/A
Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 50 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A