Světové auto roku 2010: vítězem je opět VW Polo, nejlepší sporťák je od Audi

Autosalon v New Yorku se stal také místem vyhlášení laureátů letošních ocenění Světové auto roku (World Car of the Year) a Světové sportovní auto roku (World Performance Car of the Year). O volbu se postarala porota složená z šesti desítek novinářů z více zemí. Ti nejprve vybrali tři finalisty, v nejostřeji sledované části WCOTY jimi byly vozy Toyota Prius, Volkswagen Polo a Mercedes-Benz řady E, a titulem WCOTY 2010 nakonec dekorovali právě nové Polo, které se dříve stalo i evropským autem roku.

O pověst nejlepšího sporťáku se ve finále utkaly stroje Audi R8 V10, Porsche 911 GT3 a Ferrari California, přičemž i v tomto případě putuje titul k reprezentantovi koncernu Volkswagen, tentokrát však do Inglostadtu. Porotci ještě udělily ceny Chevroletu Camaro (za design) a technice BlueMotion koncernu Volkswagen Group za její lásku k životnímu prostředí.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volkswagen Polo 2010
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Audi R8 V10
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků