Světová premiéra studie Multivan PanAmericana

Vůz pro světobězníky? Terénní vozidlo? Nebo automobil pro vyznavače motoristického sportu? Studie nového modelu Multivan PanAmericana nejenže navazuje spojení s nejrůznějšími světy, ale dokáže je také dobývat. U příležitosti autosalonu IAA ve Frankfurtu představují specialisté značky Volkswagen Užitkové vozy další slibnou variantu v podobě vystavené studie, která rozšiřuje početné pozitivní vlastnosti bestselleru z Hannoveru o možnost komfortní a bezpečné přepravy cenného motocyklu v interiéru na oblíbenou silnici k alpskému průsmyku nebo na favorizovaný závodní okruh. Motocykl lze navíc naložit a vyložit pomocí elektricky ovládaného zařízení.
Světová premiéra studie Multivan PanAmericana

Studie PanAmericana spojuje komfort Multivanu s terénními schopnostmi SUV. Především je však velkolepým vozidlem pro přepravu nákladu téměř jakéhokoli druhu a velikosti. Tato konfigurace fascinuje tím, že řidiči nabízí pocit neomezené svobody a suverenity. Multivan PanAmericana si poradí s čímkoli bez ohledu na to, jaký je cíl cesty.

Světoběžník. Studie Multivan PanAmericana v odstínu bílá Oryx se vizuálně odlišuje výraznými detaily. Speciální edice Multivanu je na první pohled rozpoznatelná podle nápisů PanAmericana na zádi a střešních sloupcích B, zářivě červené lamely na masce chladiče a ozdobných linií nad bočními prahy. Rozšíření podběhů kol a bočních prahů, společně s leskle černými 18“ koly „Palmerstone“ z lehké slitiny, ilustrují sportovní ambice i při pohledu z profilu. Spodní část vozidla vpředu je chráněna viditelným odolným panelem z hliníku.

Také interiér se vyznačuje kombinací velmi kvalitních a zároveň odolných materiálů. Patří mezi ně například ozdobná obložení sladěná s barvou karoserie, v provedeních bílá a uhlíkový kompozit, nebo sedadla s lemováním se vzhledem uhlíkového kompozitu a bílým kontrastním prošíváním. Mimořádný charakter vozidla umocňuje žebrový hliníkový plech místo koberců na podlaze v prostoru pro cestující.

Edice, vystavená nyní poprvé ve Frankfurtu, má mimořádně náročnou cílovou skupinu: vyznavače motoristického sportu, kteří chtějí se svým ušlechtilým „superbikem“ překonávat dlouhé vzdálenosti na oblíbený závodní okruh v maximálním pohodlí. Kombinací elegantního užitkového bestselleru a nezbytné elektricky ovládané nakládací rampy včetně upevňovacího mechanismu v interiéru vzniklo dokonalé vozidlo pro (závodní) dobrodružství.

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

dnes | Miro Mihálik | 4 příspěvky
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků