Světová premiéra pro Volkswagen TRISTAR na IAA

Volkswagen Užitkové vozy představuje u příležitosti 30. výročí první studie Syncro koncept TRISTAR, který je dosud nevídanou kombinací všech dobrých vlastností aktuální řady T. Je multifunkční jako švýcarský kapesní nůž, variabilní, spolehlivý a díky svým extrémním terénním schopnostem dojede kamkoli. TRISTAR je na základě flexibilních možností pro přepravu osob a nákladu také ideálním servisním, nákladním i surfařským vozidlem.
Světová premiéra pro Volkswagen TRISTAR na IAA

Transporter budoucnosti. Volkswagen Užitkové vozy představuje u příležitosti letošního veletrhu IAA koncepční vozidlo s legendárním názvem TRISTAR. Mohutné vozidlo s valníkovou nástavbou a prodlouženou kabinou, stylovým obloukem za kabinou a krátkým rozvorem disponuje trvalým pohonem všech kol s mechanickou uzávěrkou zadního diferenciálu a světlou výškou zvýšenou o 30 milimetrů. Designéři navrhli velmi precizní, nové a přesto důvěrně známé tvarové řešení, které skvěle ladí s typovým označením. Dojem síly a šířky studie umocňují ostré linie, probíhající po celém obvodě vozidla, světlomety LED a přepracované uspořádání celé přídě. Monolitická přístrojová deska připomíná svým tvarem a jednoduchou funkčností dřívější modely VW Bus, přezdívané „Bulli“. Náklad lze rozdělit do dvou oddělených úrovní. Pod otevřenou ložnou plochou, na níž je umístěno náhradní kolo s terénní pneumatikou s hrubým vzorkem, se nachází prostorný výsuvný úložný prostor, který je chráněn proti pronikání vody i prachu. V interiéru je kromě otočných a posuvných sedadel řidiče a spolujezdce stolek až pro 20“ tablet, dále nejmodernější zvuková aparatura a systém pro pořádání videokonferencí. TRISTAR je tak ideálním místem pro porady. Dokonce bylo pamatováno i na stroj na espresso.

Univerzální vozidlo pro specialisty. TRISTAR je díky svým extrémním schopnostem pro jízdu v terénu v kombinaci s flexibilními možnostmi pro přepravu osob a nákladu ideální volbou pro pojízdnou servisní dílnu, kancelář s technicky vyspělou výbavou nebo surfařské vozidlo. Nový Volkswagen TRISTAR je díky své bezpečnosti, vysoké kvalitě a flexibilitě mnohostranným nástrojem pro všechny uživatele, ať se jedná o architekta, filmový štáb, servisního odborníka, zahradníka, nebo účastníka expedice.

Měřítko své třídy. Dr. Eckhard Scholz, předseda představenstva značky Volkswagen Užitkové vozy, při světové premiéře řekl: „TRISTAR přináší dosud nevídanou kombinaci všech dobrých vlastností modelové řady T, ukazuje její potenciál a dokazuje, že je i nadále měřítkem všech věcí. TRISTAR tím spojuje minulost s budoucností. V jubilejním roce první studie Syncro ukazuje kompetence naší značky v oblasti pohonu všech kol a demonstruje připravenost na budoucnost.“ A dále uvedl: „Potřeby našich zákazníků bereme vážně a cíleně náš bestseller zdokonalujeme. Každým novým modelem tak nově definujeme měřítka v dané třídě.“

Stručná fakta

Název:

Volkswagen TRISTAR

Charakter:

Transporter budoucnosti jako univerzální vozidlo pro specialisty.

To nejlepší pro podnikání – lhostejno jaké.

Rozměry:

Délka 4788 mm, šířka 2320 mm, výška 2066 mm;

(zvýšení světlé výšky o 30 mm)

Pohon:

Trvalý pohon všech kol 4Motion, mechanická uzávěrka zadního diferenciálu.

Motor/výkon/převodovka:

2.0 TDI 150 kW, 450 N.m

150 kW při 4000 min-1

450 N.n při 1400 min-1

Kola z lehké slitiny „Rocadura“, pneumatiky 245/70 R 17.

Nejvyšší rychlost 185 km/h

Zrychlení z 0 na 80 km/h za 6,7 s

Zrychlení z 0 na 100 km/h za 10,0 s

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

včera | Jan Mička | 26 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků