Světová premiéra: Fiat Dobló

Na pařížském autosalonu má premiéru nový model společnosti Fiat Auto, který bude uveden na evropský trh v listopadu tohoto roku, v Čechách pak v polovině února 2001. Jmenuje se Fiat Dobló a je dalším přírůstkem do populární rodiny automobilů MPV.
Světová premiéra: Fiat Dobló
Na pařížském autosalonu má premiéru nový model společnosti Fiat Auto, který bude uveden na evropský trh v listopadu tohoto roku, v Čechách pak v polovině února 2001. Jmenuje se Fiat Dobló a je dalším přírůstkem do populární rodiny automobilů MPV. Pokud hledáte společníka pro dobrodružství nebo na práci, všechna přání vám splní Fiat Dobló.

Je ideální, pokud chcete neformální, jednoduché a moderní vozidlo, které se přizpůsobí každé situaci. Perfektní společník pro práci a jízdu ve městě. Neméně se osvědčí i při cestování na dlouhé trasy. Originalita vozu Fiat Dobló se projevuje střídmým, ale originálním exteriérem. Krédem tohoto vozu je praktičnost a flexibilita.

Do Fiatu Dobló se pohodlně vejde pět osob a ještě zbývá dostatek místa pro všechna zavazadla: objem zavazadlového prostoru 750 litrů znamená absolutní rekord v kategorii MPV. Zadní sedadlo je také možno sklopit a potom se zavazadlový prostor zvětší na úctyhodných 3000 litrů. Navíc si můžete objednat verzi s výklopnou střechou, která vám dovolí přepravovat i předměty přesahující délku vozidla.

Palubní deska a celý interiér poskytují velké množství úložných prostorů (včetně podhledu pod střechou kabiny nad sedadlem řidiče a spolujezdce), takže vše je pohodlně uloženo v dosahu posádky. Praktické uspořádání interiéru zajišťuje kvalitní cestování. Velké prosklenné plochy pak činí interiér vzdušným a vyvolávají okamžitě příjemný pocit komfortu.

Mezi silné stránky modelu patří přístupnost a praktičnost jeho interiéru, které jsou zajištěny například i dostatečně velkými posuvnými bočními dveřmi. Sedadla jsou také v dostatečné výšce pro pohodlné nastupování a vystupování. Cestující mají uvnitř automobilu v každém směru více než dostatek prostoru.

Široké nárazníky a postranní ochranné lišty jsou dimenzovány pro každodenní drobné incidenty v provozu. Pro posílení pasivní bezpečnosti má Fiat Dobló šest airbagů (i když ve standardu je jen airbag řidiče)

Nový vůz je tak ztělesněním praktičnosti, prostoru, pohodlí a bezpečnosti. Díky stejným vlastnostem se v případě potřeby může stát užitkovým vozidlem. Verze pro přepravu zboží (Fiat Dobló Cargo) se může pochlubit snadnou ovladatelností a pohodlím, nízkými provozními náklady a rekordním objemem nákladového prostoru ve svém segmentu.

Fiat Dobló a Fiat Dobló Cargo nabízejí nepřeberné množství variant, které uspokojí potřeby všech zákazníků: 26 konfigurací karosérií (se 3, 4 a 5 dveřmi), rozdělené do verzí SX a ELX. Zákazník si může dále vybrat ze tří motorů. Prvním je zážehový agregát Fire 1,2 8v (65 ks), druhým vznětový motor 1,9D (63 ks) a konečně třetím je opět zážehová jednotka 1,6 16v (103 ks).

V nabídce je pět základních barev, 5 metalíz a 5 interiérů. Současně se nabízí i rozsáhlý sortiment doplňků. Fiat Dobló představuje dobrou základnu pro velké množství nástaveb (speciální vestavby do nákladového prostoru, vozy s termo izolací pro přepravu zboží podléhající zkáze, mobilní dílny či policejní vozidla).

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků