Světová premiéra: Fiat Dobló

Na pařížském autosalonu má premiéru nový model společnosti Fiat Auto, který bude uveden na evropský trh v listopadu tohoto roku, v Čechách pak v polovině února 2001. Jmenuje se Fiat Dobló a je dalším přírůstkem do populární rodiny automobilů MPV.
Světová premiéra: Fiat Dobló
Na pařížském autosalonu má premiéru nový model společnosti Fiat Auto, který bude uveden na evropský trh v listopadu tohoto roku, v Čechách pak v polovině února 2001. Jmenuje se Fiat Dobló a je dalším přírůstkem do populární rodiny automobilů MPV. Pokud hledáte společníka pro dobrodružství nebo na práci, všechna přání vám splní Fiat Dobló.

Je ideální, pokud chcete neformální, jednoduché a moderní vozidlo, které se přizpůsobí každé situaci. Perfektní společník pro práci a jízdu ve městě. Neméně se osvědčí i při cestování na dlouhé trasy. Originalita vozu Fiat Dobló se projevuje střídmým, ale originálním exteriérem. Krédem tohoto vozu je praktičnost a flexibilita.

Do Fiatu Dobló se pohodlně vejde pět osob a ještě zbývá dostatek místa pro všechna zavazadla: objem zavazadlového prostoru 750 litrů znamená absolutní rekord v kategorii MPV. Zadní sedadlo je také možno sklopit a potom se zavazadlový prostor zvětší na úctyhodných 3000 litrů. Navíc si můžete objednat verzi s výklopnou střechou, která vám dovolí přepravovat i předměty přesahující délku vozidla.

Palubní deska a celý interiér poskytují velké množství úložných prostorů (včetně podhledu pod střechou kabiny nad sedadlem řidiče a spolujezdce), takže vše je pohodlně uloženo v dosahu posádky. Praktické uspořádání interiéru zajišťuje kvalitní cestování. Velké prosklenné plochy pak činí interiér vzdušným a vyvolávají okamžitě příjemný pocit komfortu.

Mezi silné stránky modelu patří přístupnost a praktičnost jeho interiéru, které jsou zajištěny například i dostatečně velkými posuvnými bočními dveřmi. Sedadla jsou také v dostatečné výšce pro pohodlné nastupování a vystupování. Cestující mají uvnitř automobilu v každém směru více než dostatek prostoru.

Široké nárazníky a postranní ochranné lišty jsou dimenzovány pro každodenní drobné incidenty v provozu. Pro posílení pasivní bezpečnosti má Fiat Dobló šest airbagů (i když ve standardu je jen airbag řidiče)

Nový vůz je tak ztělesněním praktičnosti, prostoru, pohodlí a bezpečnosti. Díky stejným vlastnostem se v případě potřeby může stát užitkovým vozidlem. Verze pro přepravu zboží (Fiat Dobló Cargo) se může pochlubit snadnou ovladatelností a pohodlím, nízkými provozními náklady a rekordním objemem nákladového prostoru ve svém segmentu.

Fiat Dobló a Fiat Dobló Cargo nabízejí nepřeberné množství variant, které uspokojí potřeby všech zákazníků: 26 konfigurací karosérií (se 3, 4 a 5 dveřmi), rozdělené do verzí SX a ELX. Zákazník si může dále vybrat ze tří motorů. Prvním je zážehový agregát Fire 1,2 8v (65 ks), druhým vznětový motor 1,9D (63 ks) a konečně třetím je opět zážehová jednotka 1,6 16v (103 ks).

V nabídce je pět základních barev, 5 metalíz a 5 interiérů. Současně se nabízí i rozsáhlý sortiment doplňků. Fiat Dobló představuje dobrou základnu pro velké množství nástaveb (speciální vestavby do nákladového prostoru, vozy s termo izolací pro přepravu zboží podléhající zkáze, mobilní dílny či policejní vozidla).

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 49 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků