Světová premiéra: Dunlop SP Sport Fastresponse

Dunlop, jeden z předních světových výrobců výkonných a vysoce výkonných pneumatik, uvádí na trh pneumatiku SP Sport FastResponse – pneumatiku s vynikající ovladatelností na suchých a mokrých površích, se skvělou rovnováhou při jízdě do zatáček, vysokou odolností vůči aquaplaningu a vylepšenou přilnavostí a přesností při řízení. Pneumatika Dunlop SP Sport FastResponse také poskytuje výbornou reakci na řízení.
 
Pneumatika Dunlop SP Sport FastResponse zaručuje vynikající výkon při jízdě na mokru a suchu. Oproti svému předchůdci, pneumatice Dunlop SP Sport 01, nabízí vyšší kilometrový proběh a zlepšené jízdní vlastnosti. Navíc tato nová pneumatika překonává předchozí model v testech ovladatelnosti na mokrých površích a v odolnosti vůči aquaplaningu. Vylepšená technologie složení běhounové směsi zlepšuje ovladatelnost pneumatiky, zvyšuje bez kompromisů kilometrový proběh, výkon na mokrých površích a snižuje valivý odpor.
 
Pneumatika Dunlop SP Sport FastResponse se vyznačuje vylepšeným třízónovým běhounem. Dezén je rozdělen do tří specializovaných zón. První zóna optimalizuje zpětnou reakci na řízení pro lepší ovladatelnost a citlivost. Druhá zóna má souvislé pevné středové žebro, čímž je zajištěna stabilita ve vysokých rychlostech. Třetí zóna má větší a tužší vnější ramenní běhounové bloky, aby byla řidičům poskytnuta kontrola nad automobilem zejména při zatáčení. Navíc má pneumatika Dunlop SP Sport FastResponse speciální složení běhounu s obsahem siliky, což výrazně zlepšuje kilometrový proběh pneumatiky. Frédéric Schilling, Brand Director of Dunlop Europe, Middle East and Africa, dodává: „Schopnost doslova cítit a interpretovat silnici, s větší přesností téměř ,číst‘ její povrch a získat okamžitou reakci na řízení, to vše zcela mění zážitek z jízdy.”
 
Pneumatika Dunlop SP Sport FastResponse poskytuje vysokou odolnost vůči aquaplaningu, a umožňuje tak vynikající výkon při jízdě na mokrých površích a při brzdění. Pneumatika také těží z plošší kontury profilu běhounu ve srovnání se svým předchůdcem. Je prokázáno, že tento nový profil běhounu má o 5 % větší kontaktní plochu, z čehož plyne prevence proti opotřebení ramenních oblastí dezénu.
 
Dezén pneumatiky je vyvinut pomocí technologie multiprofilového běhounu (MRT), čímž je zajištěna větší kontaktní plocha a lepší rozložení tlaku. „S technologií MRT máte prostě větší část pneumatiky delší dobu v kontaktu s vozovkou,” doplnil Frédéric Schilling.
 
Pneumatiky Dunlop SP Sport FastResponse je vyráběna ve 31 rozměrech:

185/60 R14 82 H
195/50 R15 82 H
195/50 R15 82 V
195/55 R15 85 H
195/55 R15 85 V
195/55 R15 89 V XL
195/60 R15 88 H
195/60 R15 88 V
205/60 R15 91 H
205/60 R15 91 V
205/60 R15 95 H XL
185/65 R15 88 H
185/65 R15 88 V
195/65 R15 91 H
195/65 R15 91 V
195/65 R15 95 H XL
205/50 R16 87 H
205/50 R16 87 V
205/50 R16 87 W
205/55 R16 91 H
205/55 R16 91 V
205/55 R16 91 W
205/55 R16 94 V XL
215/55 R16 97 H XL
215/55 R16 93 V
225/55 R16 95 V
225/55 R16 95 W
205/60 R16 92 H
205/60 R16 92 V
205/50 R17 89 V
205/55 R17 95 V XL

 
Dunlop
Dunlop je jedním z předních světových výrobců špičkových pneumatik s impozantní historií úspěchů v motoristickém sportu. Rozsáhlé zkušenosti na závodním poli vedly Dunlop k zavádění inovačních technologií rovněž u pneumatik určených k běžnému použití. Dunlop se vždy soustředí na zajištění maximálního požitku z jízdy, a proto nabízí všem motoristům výkonné a odolné pneumatiky využívající nejnovější technologie, včetně pneumatik s technologií RunOnFlat, které jsou využívány např. automobily BMW řady 1 a 5. 
 
Pneumatikami Dunlop své automobily standardně vybavuje mnoho předních světových výrobců automobilů takových značek, jako jsou Alfa Romeo, AMG, Audi, Bentley, BMW, Jaguar, Lexus, Mercedes-Benz, Porsche a TVR.

Klepněte pro větší obrázek


Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 30 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků