Svět zažije zlatou éru turbodmychadel, tvrdí v brněnském Honeywellu

KUKUO  |  01. 02. 2017 08:32

Jedna paní povídala

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  01. 02. 2017 08:50

Tzv. placená inzerce.

Odpovědět  |   | 
Bouce  |  01. 02. 2017 12:36

Hned si pujdu na zaklade clanku koupit jedno turbo, nebo radsi dve. Druhe vezmu manzelce

Odpovědět  |   | 
jirka  |  01. 02. 2017 12:50

Pockejte do pristiho tydne bude vyprodej kilo za 29.90 kc

Odpovědět  |   | 
jirka  |  01. 02. 2017 12:50

Pockejte do pristiho tydne bude vyprodej kilo za 29.90 kc

Odpovědět  |   | 
jirka  |  01. 02. 2017 12:50

Pockejte do pristiho tydne bude vyprodej kilo za 29.90 kc

Odpovědět  |   | 
jirka  |  01. 02. 2017 12:50

Pockejte do pristiho tydne bude vyprodej kilo za 29.90 kc

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  01. 02. 2017 09:13

Kdo fouka, ten jede?

Odpovědět  |   | 
bluemotion  |  01. 02. 2017 09:35

Kod jede, ten si fouká..jako můj známý, foukalo mu TDIčko skoro až na makarskou..tak si půjčil auto z půjčovny a dojel si pro nové foukadlo do česka, no trochu vopruz, ale zase tato žere 3,3 litru JZD nafty na 1000km.

Odpovědět  |   | 
jirka  |  01. 02. 2017 09:53

správná čecha
už v nadpisu chyba
čtete si to po sobě vůbec vážený pane autore

Odpovědět  |   | 
Valentino  |  01. 02. 2017 09:58

Dnešní motory jsou spíš konstruované tak, aby nevydržely víc, než je životnost turbodmychadla.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  01. 02. 2017 11:03

No a co jako, něco není v pořádku, nedá se nadávat, jak se turba pokakávají ? Ty statisíce kilometrů životnosti bohatě stačí, obzvlášť lidem, co mají s bídou na palivo, kde by ty kilometry najezdili.

Odpovědět  |   | 
Jan Taraba  |  01. 02. 2017 11:12

Mají s bídou na palivo,...nojo, jsou tací. Apropos, víte, že mezi nízkopříjmovými skupinami obyvatel v EU je výrazně vyšší procento kuřáků, než u skupin se středními a vysokými příjmy?

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  01. 02. 2017 11:28

A pak nemají na doktora, stejná logika uvažování. Místo starosti o životnost tělesné schránky se starají o životnost výrobků, například turbodmychadel, nebo aut. Taky to je jeden z důvodů té nízkopříjmovosti, vše souvisí se vším.

Odpovědět  |   | 
Mack  |  01. 02. 2017 15:10

Statisíce kilometrů?? Už nějakou dobu se životnost motorů a většiny komponentů kolem počítá na desítky tisíc...

Odpovědět  |   | 
jirka  |  01. 02. 2017 15:18

U mě se to zatím počítá vždy na statisíce jen se spotřebákem (VW, BMW a MB, od 2 do 4 let stáří a všechny už (bohužel) nad 100KKm, VW přes 200KKm).

Odpovědět  |   | 
jirka  |  01. 02. 2017 11:53

A az tomu slapnu na krk tak budu mit dvojnasobnou spotrebu o proti atmo se stejnym vykonem. Diky nechci a v realu turbo pri normalni jizde stejny vykon dobra atmo zere stejne.

Odpovědět  |   | 
jirka II  |  01. 02. 2017 15:23

Čoveče já bych už atmo nechtěl ani za nic, pokud mám teda zůstat u R4. R6 atmo bejvalo super a ještě dneska to jsou super motory, ale R6 s twin scroll je zase o stupeň dál... A spotřeba? Ta je vyšší jen pokud jedeš tak, jak se atmosféře ani nezdá.

Odpovědět  |   | 
Niemand  |  02. 02. 2017 08:14

Lenže dvoj litrovú atmosféru nahrádza 1,4turbu. A moja prvá skúsenosť s 1,4SI bola taka, že keď som ho prehnal po nemeckej diaľnici tak mi vyšla spotreba ako na dvojlitry, ktorý mal 30 koni viac, bol v o 200KG ťažšom aute a točil všetky kolesá. Viem, že odvtedy sa to zlepšilo, ale rozhodne nie to nie je technológia, ktoré zázračne znižuje spotrebu o 40%.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  01. 02. 2017 21:52

Tak určité

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  02. 02. 2017 09:13

Objem nicim nenahradis. Vyplyva to z fyziky zakladnej skoly, len marketingu a fajnensu to vzdy dojde az neskor, ostatne dnesny trend, ktory tvrdo narazil na dno extremizmu menou daunsajzing, je jasny.

Mozes pracovat na zvysovani efektivity a znizovani strat /za sucasneho riesenia prekazok v zlozitosti, opotrebovania, materialu a emisii/, ale objem bude stale objem: auto tlaci dopredu expanzia palivovej zmesi a nie ten ci ony ppt alebo xls.

Odpovědět  |   | 
Fanda  |  02. 02. 2017 10:44

Píšete zde hlouposti.Zkrátka to tak je.Kolik motorů mělo před 20 lety turbo kolik dnes.V současné době se stávají vyjímkami motory bez turba.Naopak dnes již jeden motor má i více turbodmychadel.Netvrdím,že je to tak správně,ale prostě to tak je.Někdo zde píše,že pokud bude šlapat motoru na krk,že bude mít dvojnásobnou spotřebu.Ano spotřeba vzroste,ale není žádný důvod vozu šlapat na krk.Díky turbodmychadlu máte dostatek výkonu i v nízkých otáčkách a naopak vytáčení nemá smysl.Sám vlastní to strašné TSI a jsem maximálně spokojen a motor bez turba bych již nechtěl.Při jízdě do 2 500 ot/min je spotřeba naprosto v pohodě a brzdou provozu rozhodně nejste.

Odpovědět  |   | 
jirka  |  02. 02. 2017 11:50

A treba po dalnici litam i dveste. V tomhle kalupu jsem to drzel hodinnu kolem dvouset. Atmo 3.0 v6 benzin 12.8 litrukrasna spotreba. Ted budu kupovat resil jsem auto do lesa aby valilo v kuzi a vybava a moc mista u vnitr. Ford explorer 1998 4.0 v6 benzin. Jeep je taky fajn je ale vnitrne mensi i kdyz 5.2 5.9 je vykonejsi. Ale o 150 l mensi kufr o 30 cmkratsi o 12 cm hubenejsi a ford gumy 255 jeep 225 a ford pro naklad vzadu listova pera. Tu atmo lehce poladim pruchodnejsi vzduchovy filtr a vyfuk. A hned 10 procent vykonu vic.

Odpovědět  |   | 
Fanda  |  02. 02. 2017 12:47

Tak to bych chtě vidět,kde jsi jel po dálnici 200 km/h ,hodinu v kuse?To nejde ani v Německu,ono je tam těch omezení na 120 km/h celkem dost.

Odpovědět  |   | 
jirka  |  02. 02. 2017 13:14

Brno Ostrava je cca 180 km za hodku v noci. A do nemecka do Frankurtu tam to skutecne v noci tacho bylo 200. Dalnice drzim jinak normal tacho 160 180 a v tomhle kalupu 1.4 tsi bere 20 litru ta tabulka je na autorevue

Odpovědět  |   | 
Fanda  |  02. 02. 2017 18:51

Tak já už mám pubertu řadu let za sebou a Kobru 11 jsem taky moc nesledoval,spousta dílů mi utekla.

Odpovědět  |   | 
DDT  |  02. 02. 2017 19:45

no to určitě ty petrolíne...

Odpovědět  |   | 
jirka  |  03. 02. 2017 06:32

To nesmite jezdit ve skodovkach ty na to nemaj. Nejvic jsem jel aitem po ceske dalnici na tabor gps 232 kmh.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  03. 02. 2017 11:12

Uz som siel aj rychlejsie, co tam mas este? Praha-Brno za 10 minut? No pochval sa.

Odpovědět  |   | 
Nechte si foukadla...  |  03. 02. 2017 06:37

Ja si raději nechám svoje atmosferické Busso A pevně doufam, že spolu natočíme jeste desitky tisic km...

Odpovědět  |   | 
Yarda  |  03. 02. 2017 10:47

Docela by mne zajímalo, pokud si budu chtít koupit nové auto co si ho budu moci dovolit za své peníze, jaký rozdíl v ceně bude mezi turbem a bezturbem.
Konkrétně - mám skoro deset let starou thalii 1,2, 16V, dal jsem za ni tehdy tak 240kKč (nemám j v základní výbavě), pokud budu potřebovat nové, asi se podívám po nějaké dácii podobného provedení, jaký cenový rozdíl bude, když si budu chtít připlatit na provedení turbo (pokud se bude nabízet)?

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  03. 02. 2017 11:13

....a co tak radsej dojazdit tu Thaliu? (pokial teda nema nejaky tazky problem).

Odpovědět  |   | 
Yarda  |  03. 02. 2017 12:13

Zatím šlape (a věřím, že ještě dlouho šlapat bude) jako hodinky, najeto mám skoro 100 000 km.Jen mne zajímalo, zatím jako hypotetický problém, jak se to turbo promítne do ceny auta co si ho bude chtít koupit BFU.
Chápu, že někdo kdo "nalítá" ve firemním autě statisíce kilometrů ročně na to asi bude mít jiný názor.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  03. 02. 2017 11:16

Moj odkaz: o Vas vyrobok zaujem nemam. Mam dva pekace, ktore mi sluzia tak ako maju a chvalabohu sa bez Vasej ctenej vizie buducnosti obidem.

Odpovědět  |   | 
D  |  28. 04. 2018 08:06

Hezke prispevky, ale je videt neznalost motoru...
Zivotnost je dana taky majitelem a udrzbou, kdejake turbomotory najedou pres 500tkm a jsou ok.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků

Nejčtenější články

Víme, jak bude vypadat nová Škoda Octavia. A známe i další detaily

Víme, jak bude vypadat nová Škoda Octavia. …

Oficiální premiéra nové Octavie proběhne až v příštím roce, nástupce mladoboleslavského bestselleru je však už hotový a my jsme měli možnost mluvit s lidmi, kteří ho viděli na vlastní oči.

20.  9.  2018 | | 75 N/A
Co vyhraje? Závodní Tesla vs. F1 vs. superbike vs. F-16 a další ve sprintu

Co vyhraje? Závodní Tesla vs. F1 vs. superb…

Závod ve sprintu, který se jen tak nevidí. Na istanbulském letišti se proti sobě postavila nejen zajímavá sportovní auta, ale také vůz Formule 1, závodní Tesla, superbike od Kawasaki a mimo jiné i stíhačka F-16.

21.  9.  2018 | | 23 N/A
Škoda 1000 MBX měla nástupce. Projekt Š 717 T odpravily tyto kritické chyby

Škoda 1000 MBX měla nástupce. Projekt Š 717…

Mohlo by se zdát, že Škoda 110 R Coupé přímo navázala na dvoudveřový model 1000 MBX, mezi těmito vozy však není prázdné místo. Vyplňuje ho nerealizovaný a zapomenutý tudor Š 717 T.

19.  9.  2018 | | 21 N/A
Seat Tarraco oficiálně: Má čtyři motory, šokující záď a nepřevrátí se

Seat Tarraco oficiálně: Má čtyři motory, šo…

Seat dnes večer oficiálně představil své největší SUV Tarraco. Vůz na platformě MQB je po Tiguanu a Kodiaqu třetím do party až sedmimístných mainstreamovým SUV koncernu Volkswagen.

18.  9.  2018 | | 53 N/A
Nová Tatra pro hasiče do detailu: Titan je extrémní, má nahradit tank

Nová Tatra pro hasiče do detailu: Titan je …

Morálně i fakticky zastaralý hasičský tank má nahradit zodolněná Tatrovka. Nese jméno Titan a je dělaná pro ty nejtěžší situace.

14.  10.  2018 | | 33 N/A